Až v pondělí odpoledne vyjedou na led v pražských Vršovicích domácí Slavia Praha a hokejisté z Českých Budějovic, bude to premiéra.

Ne, nikoliv. Extraliga ještě nezačíná, stále se hrají "jen" přípravné zápasy. Ale slávisté poprvé nastoupí s novým logem klubu, které bude oficiálně představeno až ve čtvrtek. Aktuálně.cz vám podobu nové slávistické značky přináší už nyní.

Logo už je v Edenu

Logo už je namalováno na zimním stadionu v Edenu, kde se Slavia jako každé léto připravuje na novou sezonu, v níž ji čeká ostrý start shodou okolností právě s Českými Budějovicemi.

To už ovšem na ledě vysočanskéSazka Areny.

"Ano, je to lev se slavistickou korunkou," reagoval obchodní manažer Slavie Ladislav Blažek na otázku Aktuálně.cz, co že to je za zvíře vyobrazené na novém klubovém logu.

Budou billboardy

Slavia plánuje takéještě před novou sezonou billboardovou kampaň. Prvních několikobřích plakátů je užk viděnív Praze na několika místech.

V minuléextraligové sezoně byl tento marketingový tah vlastní jen největšímu rivaloviSlavie, holešovické Spartě. Ta Prahu oblepila plakáty, ze kterých se lidé dozvěděli například irozpis zápasůmistrovského týmu. A jeden z těchto sparťanských billboardů visel dokonce v bezprostřední blízkosti vysočanské Sazka Areny, kde má svůj zápasový domov Slavia.

Paštiky odcházejí

Zatímco Slavia mění jen logo, jiný klub se zbavil názvu, po nímž ho znali příznivci hokeje po celé republice.

Značka HC Hamé Zlín se totiž změnila na RI Okna Zlín. Tým slovenského trenéra trenéra Ernesta Bokroše, který má vždy ty nejvyšší ambice, změnil hlavního sponzora.S ním mizí i důvod k známé přezdívce zlínských hokejistů - paštikáři.