VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Prsten za Stanleyův pohár by Průcha neprodal

NEW YORK - Loni, ve své nováčkovské sezoně v NHL dal třicet gólů, jeho dres byl v Madison Square Garden třetí nejprodávanější, hned po Jágrovi a Lundqvistovi. Letos se útočník Petr Průcha dlouho trápil.

10.4.2007
SDÍLEJ:

Petr Průcha (uprostřed) se raduje ještě v dresu New Yorku Rangers.Foto: REUTERS/Ray Stubblebine

Přesto to byl právě on, kdo nasměroval hokejisty Rangers do play off. V klíčovém předposledním zápase základní části s Montrealem otevřel skóre, Jezdci zvítězili a zajistili si postup. „Play off je vždycky zvláštní, je to takový bonus,“ říká muž, který vstřelil také jediný gól svého týmu v závěrečném utkání s Pittsburghem.

V minulé sezoně jste okusil v NHL play off poprvé. Největší dojem?

Lidi tady v Americe byli zbláznění. Rangers postoupili po sedmi letech, o to byl ten skvělý zážitek silnější. Škoda, že jsme po čtyřech zápasech vypadli.

Letos si troufáte na víc?

Doufám, že jsme připraveni líp. Tehdy jsme na konci základní části prohráli posledních šest zápasů a už jsme se nedokázali zvednout.

V prvním kole play off narazíte na hokejisty Atlanty…

Je jedno, jakého máme soupeře, všechny týmy jsou silné.

Dá se srovnat play off v zámoří a české extralize?

Z mého pohledu určitě. Já se na každé play off připravuju úplně stejně. Udělám samozřejmě maximum, ať hraju v Rangers nebo třeba v Čechách v Pardubicích.

Máte v Rangers vypsané speciální prémie za vítězné zápasy ve vyřazovacích bojích?

Ani nevím. Myslím, že ne.

A za góly a asistence?

Tak to vůbec.

Ani trenér Renney není přísnější? Nevyžaduje po hráčích v průběhu soubojů play off přísnější režim?

Ne ne, všichni jsme profesionálové. Víme, co každému sedí. Jediné, co se tu dělá, je, že se před zápasem chodí spát na hotel. Je důležité, abychom rodinné i jiné problémy nechali doma a mysleli jen na hokej.

Dokážete tam usnout i po poledni?

Vždycky, jsem tak zvyklý. Spím klidně i dvě hodiny.

Životosprávu tedy při play off nijak neměníte?

Kdepak, ta zůstává stejná. Je jasné, že si nemůžu dát knedlo zelo vepřo.

Zkuste si to jen představit: Petr Průcha vítězem Stanley Cupu.

Na to se nedá myslet, ještě tu není ani první kolo. Možná, pokud by se nám podařilo postoupit do těch dalších.

Co by pro vás znamenalo víc: zlato z olympiády nebo prsten za Stanleyův pohár?

Ani jedno bych nedal výš.

A prodal byste někdy tyhle trofeje, jako kdysi kanoista Lukáš Pollert zpeněžil své olympijské medaile?

Ne, záleží na individualitě člověka. Dokážu pochopit, že pro něj neznamenaly tolik. Já bychto nikdy neudělal.

10.4.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Krymský Tatar Ruslan Zeytulaev v ruském vězení
3 7

Krymského Tatara odsoudili Rusové k 12 letům vězení

Ilustrační foto.
EXKLUZIVNĚ

Děti neponižuji. Nabádali je proti mně, oponuje učitelka. Někteří rodiče ji hájí

EXKLUZIVNĚ

Babiš vrací úder, píše poslancům. Bude jim to stačit?

Deník získal dopis, v němž se předseda hnutí ANO a donedávna majitel Agrofertu Andrej Babiš vyjadřuje ke svým finančním transakcím. Dnes ho odešle předsedovi sněmovny Janu Hamáčkovi.

Staronový šéf České televize: Natočíme velký dětský seriál

Navázat na úspěchy Arabely, Pana Tau nebo kultovních Návštěvníků by chtěl Petr Dvořák, který bude šéfovat veřejnoprávní stanici až do roku 2023.

15 miliard korun pro vysoké školy. Z evropských dotací

Zhruba 15 miliard korun dostanou vysoké školy z evropských dotací v rámci takzvané čtyřvýzvy, kterou loni v únoru vyhlásilo ministerstvo školství. Peníze mají posílit rozvoj vysokých škol a zvýšit kvalitu jejich výzkumu. Z více než 300 žádostí o podporu bylo 239 úspěšných. Školy požadovaly celkem 26,5 miliardy korun. 

DOTYK.CZ

Hašek vysvětluje Bubníka: každý autor má svůj rukopis

Bývalý brankář a současný podnikatel Dominik Hašek obhajoval na facebookových stránkách svého nápoje Smarty Drink reklamu s nekrologem Augustina Bubníka.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies