VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Hradec vstřebává debakl. Plán Kýhose? Obranu chce dělat donekonečna

Hradec Králové - Nedělní vysoká porážka v Litvínově 1:5 jen nekompromisně obnažila problémy, které už delší čas souží Hradec Králové. Jaké to jsou? Chaos v obranné třetině, absence důrazu a zdravé agresivity. Pokud Mountfield neokoření svůj hokej o výše napsané, jarní play off může skončit katastrofou.

2.2.2016
SDÍLEJ:

Trenér hokejistů Hradce Králové Vladimír Kýhos.Foto: Deník/Michal Fanta

Běží úvodní minuta druhé třetiny v Litvínově. Domácí hrají za stavu 1:1 přesilovou hru. Z pravé strany Hübl pálí na Svobodu, kterému puk spadne pod brusle. Hned jsou u něj dva borci ve žlutém a tak dlouho holemi šťouchají v brankovišti, až dostanou černou gumu za brankovou čáru. Za chvíli padne třetí gól a je skoro vymalováno… Východočeši inkasovali čtyři góly z pěti v oslabení.

„Nebylo tam z jejich strany nic sehraného, nikde nás nevyšachovali, ale vždy se někam odrazil puk a litvínovský hráč ho vrátil do branky. Jsme málo důrazní. Hlavně beci v prostorách okolo brány. Přece nemůžeme nechat soupeře třikrát dorážet. To je špatný," rozhazuje rukama kouč Vladimír Kýhos.

Tomu zbývá zhruba šest neděl, aby hráče přesvědčil, že k modernímu hokeji a k úspěchu v play off je potřeba více rvavosti a urputnosti.

Nepovedený zápas v Litvínově je jedna věc. Tou druhou, že stejné nedostatky se v hokeji Mountfieldu objevují zápas co zápas. „Ano, opakuje se to. V obraně máme velké rezervy. Kluci na tom musí začít dělat, jinak nás přetlačí každý," uvědomuje si Kýhos.

Na pondělním tréninku se intenzivně nacvičovala hra v defenzivní zóně. Chvíli halou burácel hlas Kýhose, pak asistenta Martince. Ke spokojenosti měli oba daleko. Několikrát zastavili akci a hráčům vysvětlovali, kde přesně mají stát a jak se v předbrankovém prostoru chovat.

„Máme problémy se zraněnými hráči. Obrana je dost mladá, ale na to se nemůžeme vymlouvat. Máme tyhle kluky, jiné mít už nebudeme. Zaměřujeme se na to. Obranu děláme prakticky na každém tréninku a budeme ji dělat donekonečna. Důležité je, aby to pak hráči přenesli do zápasů. Jinak je to na nic," zatěká očima Kýhos.

Zda měl pondělní dril účinek se dozví už v úterý v Chomutově.

Autor: Redakce

2.2.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Ilustrační foto
2

Ze soboty na neděli se mění čas. Na posun jsou citliví lidé i zvířata

Předseda hnutí STAN Petr Gazdík (vlevo) a první místopředseda Vít Rakušan.
AKTUALIZOVÁNO
4 5

Jeden program, jedno logo! Hnutí STAN půjde do voleb v koalici s lidovci

Móda, či směr? Naturální vína mají příznivce

/INFOGRAFIKA/ Ctí odkaz předků a naplno využívají potenciál přírody. Hrozny sbírají ručně, někteří je místo lisování šlapou. Vinaři autentisté se zřekli používání chemie a krášlících zásahů. „Nabízíme alternativu proti rychle vyrobeným a komerčním vínům," řekl Jaroslav Osička z Velkých Bílovic na Břeclavsku.

Dominik Feri: Lajknutí neznamená hlas v urně. A to je výzva i pro mě

/ROZHOVOR/ Sešli jsme se v restauraci, která podle Dominika Feriho (TOP 09) změnila prostředí v Praze. Ráno tu lidé snídají, odpoledne studenti píší seminární práce a v létě se tady sedí na okenních parapetech a pije pivo. Přesně to vystihuje atmosféru, kterou má nejmladší radní nejen v Teplicích, ale v celé české historii, rád – uvolněnou, plnou života, diskusí a plánů. Ty má Dominik Feri velké. 

Sivok před San Marinem: Vpředu máme hladové kluky, věřím jim

/ROZHOVOR od zvláštního zpravodaje Deníku/ Od českého národního týmu se zítra v San Marinu očekává čisté konto. Podle kapitána Tomáše Sivoka však právě první pohled klame, svěřence Karla Jarolíma, a speciálně obránce, nečeká jednoduchá práce. 

Návštěva interiéru: petrolejová modř

Vydejme se do bytu mladého muže, úspěšného muže, fanouška dobrého umění, fotografie a modré barvy ve všech jejích odstínech. Pojďme se podívat do bytu s petrolejovou modří.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies