VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Plzeňští řeší bídné výsledky už i doma. Sklenička: Nejsme v lehké situaci

Plzeň - Hokejisté Plzně doma prohráli podruhé za sebou 0:5 a po jedenácté prohře ze čtrnácti odehraných zápasů se propadli na poslední místo extraligové tabulky. Po pětigólovém debaklu od Sparty stejným rozdílem podlehli i Liberci a na vlastním ledě čekají na vstřelenou branku již 134 minut. Podle obránce Davida Skleničky to však není vina pouze ofenzivních hráčů.

22.10.2016
SDÍLEJ:

Plzeňský obránce David SkleničkaFoto: ČTK/Paprskář Pavel

"Netroufám si tvrdit, co je špatně. Máme v týmu šikovné střelce. Není to dobrá vizitka, když druhý zápas za sebou nedáme na svém ledě gól. Na druhou stranu, i když jsme góly doma stříleli, tak jsme stejně většinou prohrávali," řekl Sklenička.

Indiáni zůstali bez bodu počtvrté za sebou a výsledkovou i herní krizi neukončila ani změna na trenérském postu. "Některé věci jsou na tréninku i v taktice nové, ale nechtěl bych být konkrétní," komentoval dvacetiletý bek zdrženlivě práci nového dua hlavních koučů Martina Straky a Tomáš Vlasáka.

Recept na zlepšení zatím marně hledají i samotní hráči. "Kdybychom to věděli, tak to uděláme jinak. Absolutně nám to nevyšlo, a tak musíme další zápas začít úplně znova a konečně urvat nějaké body," přeje si Sklenička. Plzeňští sice dlouho spolehlivě bránili, ale 56 vteřin před koncem první třetiny inkasovali gól, který byl nakonec i vítězný.

Hlavní je myslet na obranu

"Nás vždycky nalomí nějaký gól. Musíme na něj rychle zapomenout, ale bohužel se nám to teď nedaří. Měli jsme ve druhé třetině plán vyhrávat osobní souboje u nás v pásmu, nějaký gól dát a otočit to. Bohužel už to nešlo," připomněl viditelně narušenou psychiku plzeňského týmu.

Indiáni se snaží z bídné hry odrazit především hrou ze zabezpečené obrany, přesto v posledních čtyřech utkáních obdrželi osmnáct gólů. "Musíme teď hrát hlavně dobře zezadu a až potom myslet na útok," nabádá Sklenička, kterého špatné výsledky pronásledují i mimo stadion.

"Přemýšlíme nad tím samozřejmě všichni už i doma. Nejsme teď v lehké situaci, ale už to prostě musíme zlomit teď v Třinci," vyhlíží s naději nedělní zápas na ledě vedoucího týmu.

ČTĚTE TAKÉ: Vítkovice porazily Spartu, krize Plzně se prohlubuje. Do čela jde Třinec

Autor: ČTK

22.10.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
eet
6

EET: obchodníci s obuví mají strach ze sankcí a kontrol

Donald Trump
2 4

USA rozšířily možnosti pro deportace migrantů

Co je nepřijatelné? Večerní emaily nebo zdrobněliny v doméně

Lidé často v elektronické komunikaci podceňují pravidla slušného chování. Ať se jedná o emaily, esemesky nebo internetové diskuse. Jak na úřední mail?

Lidl dramaticky zvyšuje nástupní mzdu a srovnává platy v regionech

Praha - Diskontní řetězec Lidl zvýší od 1. března nástupní mzdu zaměstnanců v obchodech o 25 procent, ta tak dosáhne 23 333 korun při čtyřicetihodinovém úvazku. Průměrná mzda prodavačů a pokladních bude při stejném úvazku 24 897 Kč.

ODS půjde do sněmovních voleb s podporou Strany soukromníků

Opoziční ODS se dohodla na spolupráci se Stranou soukromníků před letošními volbami do Poslanecké sněmovny. Předseda ODS Petr Fiala o tom informoval poté, co dnes odpoledne spolupráci podpořila výkonná rada strany. Soukromníci by měli obsadit zhruba 40 míst na kandidátkách ODS, a to ve všech krajích. Podle Fialy svazek zabrání tříštění sil na pravicové straně politického spektra a posílí pozici obou stran do voleb.

DOTYK.CZ

Příjmy začínajících vědců jsou pod hranicí chudoby

V České republice je přibližně 25 tisíc doktorandů. Mnozí na začátku studia pomýšlí na vědeckou dráhu. Ve vědě je přitom čím dál víc důležitá mezinárodní spolupráce. Podle slov předsedkyně České asociace doktorandek a doktorandů Kateřiny Cidlinské však českým studentům současný systém nedovoluje být na této mezinárodní úrovni zcela konkurenceschopní.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies