VYBERTE SI REGION

Slavia po trapasu vyhodila marketingového manažera Buršíka

Praha - Tečka za kauzou? V hokejové Slavii skončil marketingový manažer Petr Buršík kvůli projektu, v kterém se měli fanoušci podílet na prémiích pro hráče za případné udržení v extralize. Majitel Slavie Vladimír Pitter tak reagoval na to, že byl motivační fond spuštěn bez souhlasu vedení. U fanoušků projekt vyvolal hodně negativních reakcí.

26.2.2015
SDÍLEJ:

Hokejisté Slavie jsou bez marketingového manažera.Foto: Deník/Jan Čech

"To, jak vyzněl celý projekt, který byl spuštěn provozovatelem portálu v podobě, v jaké se objevil na veřejnosti, bez souhlasu vedení HC Slavia Praha, považuji za zásadní lidské selhání jedince, které poškozuje jméno klubu, vedení a v neposlední řadě hráčů. Proto jsem se rozhodl s okamžitou platností odvolat z funkce marketingového manažera HC Slavia Praha Petra Buršíka, který dnešním dnem přestal působit v našem klubu," uvedl dnes Pitter v tiskové zprávě.

Projekt nazvaný "Zachraň klub HC Slavia Praha" s podtextem "Podílej se na záchraně HC Slavia Praha a nenech ji padnout po dvaceti dlouhých letech v extralize", byl založen s myšlenku výběru částky s cílovou metou 400 tisíc korun. Ta měla být použita jako odměna pro tým v případě udržení v soutěži.

O spuštění projektu informovala v úterý agentura BreakPR i s Buršíkovým vyjádřením. "Rádi bychom ty největší srdcaře zapojili do života našeho klubu a také je požádali o pomoc. Myslíme, že právě motivační fond, který vznikne díky nim, je tím správným krokem. U našich hráčů navíc bude posílena odpovědnost vůči fanouškům a ti si tak budou moci ještě více nárokovat kvalitnější výkony, které budeme tolik potřebovat," uvedl Buršík.

Omluva ho nezachránila

Fanoušci podle projektu měli přispívat od středečního večera po dobu 45 dnů. Pro přispívající do motivačního fondu měl klub připravit několik různých odměn v hodnotě od 150 do 22 000 korun jako například podepsané hráčské kartičky, puky a dresy, ale také rukavice Jaroslava Bednáře, hokejku Tomáše Vlasáka, lapačku Adama Svobody, vyrážečku Dominika Furcha a další artefakty. Nabízela se i možnost sledovat utkání Slavie přímo ze střídačky nebo cesta v klubovém autobusu na venkovní zápas.

Vedení Slavie se ale po negativních reakcích fanoušků od projektu distancovalo. I podle Buršíkova středečního vyjádření měl mít údajně jiný cíl.

"Velice nás mrzí reakce na tento projekt, ale došlo k nepochopení záměru mezi HC Slavia Praha a PR agenturou, která projekt zajišťuje. Projekt byl původně zamýšlen úplně jiným způsobem, než jak bylo prezentováno. Měl být tmelícím prvkem pro všechny příznivce a fanoušky hokejové Slavie. Je mi moc líto, co se stalo, a tímto bych se chtěl všem slávistickým fanouškům omluvit," prohlásil Buršík ve středu.

Autor: ČTK

26.2.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Ilustrační foto.

Daňové úlevy: odběr krve tři tisíce korun, za registraci nic

Ilustrační foto
19

Ovlivní Trump byznys s českým chmelem v USA?

Boxer míchá bitvou o palác

INFOGRAFIKA - Ještě před pár měsíci poměrně populární francouzský premiér Manuel Valls dostal tento víkend pořádný políček. V prvním kole socialistických primárek skončil překvapivě až druhý za svým vyzývatelem Benoitem Hamonem.

Ruské ženy oživují pohanské tradice

Moskva - "Koňská hlava značí muže," říká Jekatěrina Kostrikinová sledující teplý vosk, jak tuhne ve sklenici studené vody. V jejím moskevském bytě se několik kamarádek snaží poznat svou budoucnost za pomoci pohanských tradic, píše agentura AFP.

AKTUALIZOVÁNO

Revoluce v F1 dle nového vlastníka. Boss Ecclestone po 40 letech končí

Formule 1 a Bernie Ecclectone? Spojení, které k sobě neodmyslitelně patřilo posledních 40 let. Teď je ale konec. Šestaosmdesátiletý Brit, jenž z královské motoristické třídy vytvořil miliardový byznys, potvrdil spekulace britských médií a v čele formule 1 opravdu skončil. Nový vlastník seriálu F1 Liberty Media uvedl, že Ecclestonea nahradil Chase Carey.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies