Pamatujete na situaci z roku 2009? Zatímco majitelé konzolí měli závodní hru DiRT 2 už dávno dohranou, počítačoví hráči na svou verzi stále čekali. Zpoždění způsobilo, že herní studio Codemasters se na poslední chvíli rozhodlo do hry implementovat podporu API DirectX 11.

Jak to celé dopadlo víme. Natěšení hráči s novými grafikami museli sice rozdíly hledat lupou, na své si ale nakonec přišli. Aby se situace neopakovala, herní studio přišlo s oznámením, že DiRT 3 nabídne kompatibilitu s DX11 rovnou od začátku.

Na poli počítačových her nicméně panuje v posledních měsících smutná situace. Kvalitních titulů je pomálu, hráči jsou naštvaní, frustrování. Radost jim neudělalo ani herní studio Crytek, které po velkém vychloubání se neuvedlo Crysis 2 takové, jak si všichni představovali. Majitelé slabších sestav si hru pochvalují, ale nelze zapomenout, že od prvního dílu již uplynuly čtyři roky a tak si většina hráčů myslí, že je nutné pohnout se kupředu.

Na ukázku ze hry se můžete podívat ZDE.

Grunex.com