Deník

Elite Dangerous nově nabízí vesmírné bitvy zvlášť

Masivní vesmírná hra Elite Dangerous nabízí hráčům v kompletní verzi obří galaxii s hromadou způsobů, jak v ní trávit čas. Hráči postupně získávají herní měnu, zkušenosti a hlavně lepší vesmírné lodě. Obří svět s nespočtem planet, hvězd a měsíců propojuje ekonomika a souboje s ostatními.

23.2.2016

Počítačová hra Elite Dangerous: Arena.Foto: archiv Grunex.com

Studio se nově rozhodlo zaměřit na ty hráče, které prozkoumávání hlubokého vesmíru, stejně jako další části hry, nezajímají. Pokud si chcete jenom zabojovat s ostatními on-line, nově stačí verze hry nazvaná Elite Dangerous: Arena.

Samostatně spustitelná část slibuje „okamžité" zapojení do akce. Vyberete si loď, upravíte její výbavu (včetně zbraní) a během chvilky lze bojovat. Novinka tak zhruba za čtvrtinovou cenu originálu nabízí nekonečně vesmírné válčení.

Nová Arena je navíc propojena s původní hrou a utkat se tak mohou majitelé obou verzí. Tento nový režim je součástí celého Elite Dangerous. Přístupný je skrze úvodní menu hry.

Elite Dangerous: Arena je k dispozici pro počítače skrze službu Steam. Elite Dangerous je možné hrát na počítači a herní konzoli Xbox One. Na PlayStation 4 se hra zatím chystá a studio ještě neodhalilo datum vydání. Zároveň je v přípravě rozšiřující obsah.

Grunex.com

Autor: Redakce

23.2.2016 VSTUP DO DISKUSE

Prezident České stomatologické komory Roman Šmucler.

Roman Šmucler: Zákaz amalgámu? Bílé plomby jsou daleko jedovatější

AKTUALIZUJEME

Další útok nožem: Neznámý útočník v Rusku pobodal osm lidí

AKTUALIZUJEME / SLEDUJEME ON-LINE

Noční bouřka se prohnala Hradeckem, u Vlachova Březí zavřela silnici

Bouřka, která se prohnala zemí, neušetřila ani Jindřichohradecko. Několik tisícovek domácností v jižních Čechách je stále bez elektřiny. Mimo provoz také stále zůstávají některé železniční tratě.

Smršť zranění kosí hvězdy. Jsou tenisté přepracovaní?

Na kurtech připomínají nezničitelné superhrdiny. Roger Federer, Novak Djokovič, Andy Murray ti všichni umějí s tenisovou raketou v ruce věci, nad kterými se méně talentovaným jedincům tají dech. Přesto to ale jsou normální lidé, ne nezničitelné stroje na úspěchy. Poslední týdny to dokazují víc než kdy jindy.

Teror ve finském Turku: policie podnikla noční razii, zatkla pět osob

Finská policie při noční razii ve městě Turku zatkla pět osob. Zároveň oznámila, že motivem včerejšího činu, při němž osmnáctiletý Maročan pobodal nožem deset lidí, byl terorismus. Agresora střelila do nohy a zadržela. Dvě oběti na následky zranění zemřely.

Jiří Kajínek nazul kopačky a hrál fotbal za rodné Prachovice

Páteční přátelské utkání prachovických fotbalistů s třemošnickým týmem recesistů vzbudilo rozruch. Proč? V prachovickém dresu nastoupil na stadion asi nejznámější rodák této obce – Jiří Kajínek.