VYBERTE SI REGION

Elite Dangerous nově nabízí vesmírné bitvy zvlášť

Masivní vesmírná hra Elite Dangerous nabízí hráčům v kompletní verzi obří galaxii s hromadou způsobů, jak v ní trávit čas. Hráči postupně získávají herní měnu, zkušenosti a hlavně lepší vesmírné lodě. Obří svět s nespočtem planet, hvězd a měsíců propojuje ekonomika a souboje s ostatními.

23.2.2016

Počítačová hra Elite Dangerous: Arena.Foto: archiv Grunex.com

Studio se nově rozhodlo zaměřit na ty hráče, které prozkoumávání hlubokého vesmíru, stejně jako další části hry, nezajímají. Pokud si chcete jenom zabojovat s ostatními on-line, nově stačí verze hry nazvaná Elite Dangerous: Arena.

Samostatně spustitelná část slibuje „okamžité" zapojení do akce. Vyberete si loď, upravíte její výbavu (včetně zbraní) a během chvilky lze bojovat. Novinka tak zhruba za čtvrtinovou cenu originálu nabízí nekonečně vesmírné válčení.

Nová Arena je navíc propojena s původní hrou a utkat se tak mohou majitelé obou verzí. Tento nový režim je součástí celého Elite Dangerous. Přístupný je skrze úvodní menu hry.

Elite Dangerous: Arena je k dispozici pro počítače skrze službu Steam. Elite Dangerous je možné hrát na počítači a herní konzoli Xbox One. Na PlayStation 4 se hra zatím chystá a studio ještě neodhalilo datum vydání. Zároveň je v přípravě rozšiřující obsah.

Grunex.com

Autor: Redakce

23.2.2016 VSTUP DO DISKUSE

Babiš: Jsem manažer obyvatel této země a mám co nabídnout

Spuštění první fáze EET i snahy o zavedení různých výjimek udaly tón veřejné debatě končícího týdne. Kromě toho byl přijat zákon o střetu zájmů, který bude mít pro Andreje Babiše dalekosáhlé důsledky. Není divu, že během rozhovoru občas křičel, odbíhal pro různé materiály a maily od občanů, kroutil hlavou, ale také se srdečně smál. I když tvrdí, že je naštvaný, hlavně na Bohuslava Sobotku, evidentně je odhodlaný poprat se o vítězství ve volbách a další čtyři roky vést zemi.

Martin Svoboda: Za jedovatý alkohol má být potrestán výrobce, ne prodejce

/ROZHOVOR/ Když v září 2012 pacient havířovské nemocnice řekl lékařům, že oslepl po vypití alkoholu, který koupil jeho bratr ve stánku pod náměstím TGM v Havířově-Šumbarku, byl to stánek, kde byl provozní Martin Svoboda a kde šťárou policie, hygieniků a celníků začala metylová kauza, která zasáhla celou republiku a dokonce překročila její hranice.

Muž, který postupně přestává ovládat své nohy a ruce: Chci žít naplno

Pracuje jako právník a každý den několik hodin cvičí, aby kvůli své nemoci neskončil nehybný na lůžku. Bojuje, a přes všechny obtíže s postupující ztrátou hybnosti rukou a nohou, které mu způsobuje nemoc nazvaná Charcot-Marie-Tooth (C-M-T), považuje svůj život za šťastný.