VYBERTE SI REGION

Elite Dangerous nově nabízí vesmírné bitvy zvlášť

Masivní vesmírná hra Elite Dangerous nabízí hráčům v kompletní verzi obří galaxii s hromadou způsobů, jak v ní trávit čas. Hráči postupně získávají herní měnu, zkušenosti a hlavně lepší vesmírné lodě. Obří svět s nespočtem planet, hvězd a měsíců propojuje ekonomika a souboje s ostatními.

23.2.2016

Počítačová hra Elite Dangerous: Arena.Autor: archiv Grunex.com

Studio se nově rozhodlo zaměřit na ty hráče, které prozkoumávání hlubokého vesmíru, stejně jako další části hry, nezajímají. Pokud si chcete jenom zabojovat s ostatními on-line, nově stačí verze hry nazvaná Elite Dangerous: Arena.

Samostatně spustitelná část slibuje „okamžité" zapojení do akce. Vyberete si loď, upravíte její výbavu (včetně zbraní) a během chvilky lze bojovat. Novinka tak zhruba za čtvrtinovou cenu originálu nabízí nekonečně vesmírné válčení.

Nová Arena je navíc propojena s původní hrou a utkat se tak mohou majitelé obou verzí. Tento nový režim je součástí celého Elite Dangerous. Přístupný je skrze úvodní menu hry.

Elite Dangerous: Arena je k dispozici pro počítače skrze službu Steam. Elite Dangerous je možné hrát na počítači a herní konzoli Xbox One. Na PlayStation 4 se hra zatím chystá a studio ještě neodhalilo datum vydání. Zároveň je v přípravě rozšiřující obsah.

Grunex.com

Autor: Redakce

23.2.2016 VSTUP DO DISKUSE

Bouřky dnes hrozí i na Vysočině a jižní Moravě, od pondělí všude

Praha - Silné bouřky dnes hrozí kromě jihu a západu Čech i na Vysočině a jižní Moravě, v pondělí a úterý pak na celém území republiky, uvedl Český hydrometeorologický ústav (ČHMÚ). Meteorologové tak rozšířili dosud platnou výstrahu, která se vztahovala na Jihočeský, Plzeňský a Karlovarský kraj a na Příbramsko.

Letoun Solar Impulse 2 odstartoval k poslední etapě obletu světa

Káhira - Švýcarský letoun na solární pohon Solar Impulse 2 dnes odstartoval z Káhiry do Abú Zabí na závěrečnou etapu obletu světa, let potrvá 48 hodin. Stroj pilotuje Bertrand Piccard.

Hamáček nepodpoří návrh ANO na omezení debat ve Sněmovně

Praha - Návrh skupiny poslanců ANO na změnu jednacího řádu Sněmovny, která má za cíl především zamezit obstrukcím a stanovit dobu na projednávání jednotlivých bodů, se u zástupců ostatních dvou koaličních stran s příznivou odezvou nesetkal. Předseda Sněmovny Jan Hamáček (ČSSD) ho nepodpoří, výhrady mají také představitelé KDU-ČSL, nelíbí se ani opozici.