Elite Dangerous nově nabízí vesmírné bitvy zvlášť

Masivní vesmírná hra Elite Dangerous nabízí hráčům v kompletní verzi obří galaxii s hromadou způsobů, jak v ní trávit čas. Hráči postupně získávají herní měnu, zkušenosti a hlavně lepší vesmírné lodě. Obří svět s nespočtem planet, hvězd a měsíců propojuje ekonomika a souboje s ostatními.

23.2.2016

Počítačová hra Elite Dangerous: Arena.Foto: archiv Grunex.com

Studio se nově rozhodlo zaměřit na ty hráče, které prozkoumávání hlubokého vesmíru, stejně jako další části hry, nezajímají. Pokud si chcete jenom zabojovat s ostatními on-line, nově stačí verze hry nazvaná Elite Dangerous: Arena.

Samostatně spustitelná část slibuje „okamžité" zapojení do akce. Vyberete si loď, upravíte její výbavu (včetně zbraní) a během chvilky lze bojovat. Novinka tak zhruba za čtvrtinovou cenu originálu nabízí nekonečně vesmírné válčení.

Nová Arena je navíc propojena s původní hrou a utkat se tak mohou majitelé obou verzí. Tento nový režim je součástí celého Elite Dangerous. Přístupný je skrze úvodní menu hry.

Elite Dangerous: Arena je k dispozici pro počítače skrze službu Steam. Elite Dangerous je možné hrát na počítači a herní konzoli Xbox One. Na PlayStation 4 se hra zatím chystá a studio ještě neodhalilo datum vydání. Zároveň je v přípravě rozšiřující obsah.

Grunex.com

Autor: Redakce

23.2.2016 VSTUP DO DISKUSE

Smrtelná dopravní nehoda motorkáře na Jablonecku. Stala se 29. května v Kokoníně¨.

V Kokoníně zemřel motorkář, nezvládl předjíždějí osobního auta

Několik policejních zásahových jednotech zasahovalo v pondělí v podvečer v českolipském hypermarketu Albert na sídlišti Lada.

V České Lípě v Albertu se údajně střílelo

RECENZE: Terorista z Rammstein se na pódiu odpálil

Praha /FOTOGALERIE/ - V pražské Eden Areně se 28. května uskutečnil první z letošních koncertů skupiny Rammstein.

29. květen 1985. Den, kdy anglická zvěř zardousila fotbal

Ta tragédie byla nevyhnutelná. V Bruselu, na Heysel Stadionu, se před finále fotbalového poháru mezi Liverpoolem a Juventusem Turín sešlo příliš výbušných ingrediencí. Desetitisíce zpitých chuligánů, nože, střelné zbraně, zchátralý a drolící se stadion, stupidní systém prodeje lístků, v podstatě nulová přítomnost policie. Byla to jatka zbytečná, ale poučná.

Tatra Trucks zmodernizuje armádní děla. Obrana za ně zaplatí přes miliardu

Samohybné houfnice Dana pro českou armádu zmodernizuje kopřivnická firma Tatra Trucks. Ministerstvo obrany za zakázku zaplatí 1,27 miliardy korun. Zrenovováno bude 33 děl. Zakázkou se v blízké době bude zabývat vláda. Smlouvu by ministerstvo chtělo podepsat v září.

Odstartovaly dotace na dešťovou vodu. Zájem je obrovský

Během prvních dvou hodin od otevření nového dotačního programu Dešťovka přijal stát přes 800 žádostí za zhruba 39,5 milionu korun. Je to zhruba 40 procent celkového rozpočtu programu, ve kterém chce stát přerozdělit 100 milionů korun.