Velký koncert v Praze je další z řady ‚sedmi kejklí', které se Landa zavázal splnit. Patří mezi ně i úkol zaplavat si na ploutvi žraloka tygřího, skončit do 4. místa v mistrovství světa v rallye, podplavat korálovou průrvu Blue Hole u východního břehu Sinajského poloostrova, vyhrát zápas v thajském boxu proti profesionálovi, dostat fotbalisty Sigmy Olomouc do finále Ligy mistrů, položit základní kámen chrámu Zlatého draka a uspořádat koncert pro 100.000 lidí.
„Nemusíte ty cíle splnit, ale musíte se o to na sto procent pokusit," uvedl Landa s tím, že za úspěch v případě zářijového pražského koncertu bude považovat jakoukoliv návštěvnost nad 40.000 diváků. „Megalomanská bude celá produkce. To znamená hudební těleso, výpravnost, gigantické projekce, velký symfonický orchestr, bude to opravdu velká podívaná, v těchto končinách málokdy k vidění," řekl Landa.
Právě 40.000 lidí si již zakoupilo vstupenku na Žito Tour 2014, které se vedle Bratislavy představí 23. listopadu v Ostravě, 25. listopadu v Pardubicích, 27. listopadu v Brně a 29. listopadu v Praze. Koncert otevře nová píseň Urus a dále zazní skladby z celé Landovy kariéry, kterou zahájil již počátkem 90. let, kdy zpíval v kontroverzní skinheadské kapele Orlík rasistické texty.
Kouzelník Žito
Landa předloni oznámil přerušení své hudební kariéry během projevu na vyhlašování Českého slavíka, který vyvolal velké diskuse. Na pódium dorazil v mikině a kanadách s živým kohoutem v ruce a se slovy, že vyžaduje, aby byl od této chvíle nazýván Kouzelník Žito. Postěžoval si na nelegální stahování hudby, neustálou pozornost médií a úspěch KSČM v krajských volbách, Již tehdy se objevily hlasy, že jde o marketinkový tah a Landa se k hudbě brzy vrátí.
Landa má na kontě přes 1,2 milionu prodaných desek, stojí i za muzikály Krysař, Tajemství, Touha a naposledy Klíč králů, od něhož se však diváci nedočkali avizované druhé části. Hudební drama Tajemství Zlatého draka, pod kterým je Landa podepsán coby autor scénáře i hudby, je divácky nejúspěšnějším představením v historii Národního divadla Brno. Proti Landovu hostování v Národním divadle Brno protestovala část brněnské kulturní obce. Některým lidem vadila jeho skinheadská minulost a údajně xenofobní postoje.