VYBERTE SI REGION

Michal Tučný Revival Band: Dokonce i děti nás se zaujetím poslouchají

Frýdek-Místek /ROZHOVOR/ - U zrodu hudební skupiny Michal Tučný Revival Band stál Lubomír Zalubil. Ten v následujícím rozhovoru prozradil, že návštěvníky koncertů je většinou střední a starší generace.

24.11.2012
SDÍLEJ:

Michal Tučný Revival BandFoto: stránky skupiny

Vaše skupina už přes půl roku koncertuje. Jaké máte z vystoupení pocity?

Nechci, aby hned na začátku má odpověď zněla jako klišé, ale pocity jsou velmi pozitivní. Když jsme kapelu zakládali, věřili jsme si. Avšak měli jsme určité obavy, jak to přijme poměrně konzervativní české nebo chcete-li moravské publikum. Ovšem hned po prvním premiérovém koncertě vše předčilo očekávání nejen moje, ale i u všech členů kapely. Dokonce i našeho okolí. Za půl roku koncertování jsme absolvovali několik desítek koncertů především na Moravě a ve Slezsku. No a ohlasy publika jsou vždy skvělé.

Je mezi pořadateli o vaše koncerty zájem?

Na zájem pořadatelů si nemůžeme nijak stěžovat. Hlavně letos v létě se dalo říct, že jsme byli v jednom kole. Lidé prostě stále milují Michala Tučného a jeho písničky. My už jsme jen takoví prostředníci, kteří jim to zahrají a zazpívají. To samé platí o písních Waldemara Matušky, dua Suchý Šlitr, skupiny Olympic a podobně. Po klasických českých písničkách je stále poptávka a pořadatelé to vědí.

Jaká věková skupina lidí vaše koncerty navštěvuje?

Tak určitě většina publika, které v hledišti pozoruji, odhaduji tak na střední generaci a starší. Výjimkou však nejsou ani mladí lidé kolem pětadvacet let. Dokonce i děti nás se zaujetím poslouchají. Můj názor je, že Michal Tučný byl velmi nadčasový a stále má co říct i dnešní mladé generaci.

Rozšiřujete nadále svůj repertoár?

Vzhledem k tomu, že lidé už na nás začínají chodit opakovaně, tak chceme, aby playlist nebyl pokaždé stejný. Písniček Michala Tučného, které by se daly zařadit do koncertního repertoáru, je na několik playlistů. Na druhé straně nemá smysl neustále nacvičovat nové a nové skladby. Snažíme se vycházet jak ze standardních, notoricky známých skladeb, jako je Báječná ženská, Poslední kovboj, Snídaně v trávě a podobně, ale zároveň se snažíme oživovat repertoár nárazově, tematicky. Na vinobraních jsme záměrně zařadili například Vánek s vůní burčáku, na Vánoce chystáme něco vánočního a podobně. Stále objevujeme nové a nové věci. Nebo, chcete-li, staronové. Je se stále čím bavit i v revivalu.

Autor: Tomáš Machálek

24.11.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Ilustrační foto
3

Zvěř kromě hladu trápí i psi. Myslivci se snaží pomoct i zakládáním políček

Likvidační a dezinfekční práce v ohnisku nákazy ptačí chřipkou.
17

Poláci utratili drůbež. Ptačí chřipka je v sousedství

Eiffelovu věž čeká „plastika". Za osm miliard

Nepřehlédnutelný symbol Paříže čeká dlouhá a nákladná rekonstrukce. Trvat by měla až do roku 2025 a stát 300 milionů eur, v přepočtu tedy přes osm miliard korun.

Šamanka z dob lovců mamutů dostane tvář. Vědci vytvoří bustu s lidskými vlasy

Brno – Brněnští vědci pracují na jedinečném projektu. Vytváří bustu tisíce let staré šamanky na základě kostry z Dolních Věstonic.

Šéf lékáren Dr.Max: Reklama spojená s léky u nás existuje historicky

Největší tuzemská lékárenská síť Dr.Max atakuje hranici 400 poboček. Tento měsíc otevíráme lékárny v Jaroměři a Stříbře, přírůstky představují v drtivé části úplně nově zřizované provozovny, podotýká generální ředitel Daniel Horák, který se vyjádřil k dotazům čtenářů Deníku.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies