VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Michal Tučný Revival Band: Dokonce i děti nás se zaujetím poslouchají

Frýdek-Místek /ROZHOVOR/ - U zrodu hudební skupiny Michal Tučný Revival Band stál Lubomír Zalubil. Ten v následujícím rozhovoru prozradil, že návštěvníky koncertů je většinou střední a starší generace.

24.11.2012
SDÍLEJ:

Michal Tučný Revival BandFoto: stránky skupiny

Vaše skupina už přes půl roku koncertuje. Jaké máte z vystoupení pocity?

Nechci, aby hned na začátku má odpověď zněla jako klišé, ale pocity jsou velmi pozitivní. Když jsme kapelu zakládali, věřili jsme si. Avšak měli jsme určité obavy, jak to přijme poměrně konzervativní české nebo chcete-li moravské publikum. Ovšem hned po prvním premiérovém koncertě vše předčilo očekávání nejen moje, ale i u všech členů kapely. Dokonce i našeho okolí. Za půl roku koncertování jsme absolvovali několik desítek koncertů především na Moravě a ve Slezsku. No a ohlasy publika jsou vždy skvělé.

Je mezi pořadateli o vaše koncerty zájem?

Na zájem pořadatelů si nemůžeme nijak stěžovat. Hlavně letos v létě se dalo říct, že jsme byli v jednom kole. Lidé prostě stále milují Michala Tučného a jeho písničky. My už jsme jen takoví prostředníci, kteří jim to zahrají a zazpívají. To samé platí o písních Waldemara Matušky, dua Suchý Šlitr, skupiny Olympic a podobně. Po klasických českých písničkách je stále poptávka a pořadatelé to vědí.

Jaká věková skupina lidí vaše koncerty navštěvuje?

Tak určitě většina publika, které v hledišti pozoruji, odhaduji tak na střední generaci a starší. Výjimkou však nejsou ani mladí lidé kolem pětadvacet let. Dokonce i děti nás se zaujetím poslouchají. Můj názor je, že Michal Tučný byl velmi nadčasový a stále má co říct i dnešní mladé generaci.

Rozšiřujete nadále svůj repertoár?

Vzhledem k tomu, že lidé už na nás začínají chodit opakovaně, tak chceme, aby playlist nebyl pokaždé stejný. Písniček Michala Tučného, které by se daly zařadit do koncertního repertoáru, je na několik playlistů. Na druhé straně nemá smysl neustále nacvičovat nové a nové skladby. Snažíme se vycházet jak ze standardních, notoricky známých skladeb, jako je Báječná ženská, Poslední kovboj, Snídaně v trávě a podobně, ale zároveň se snažíme oživovat repertoár nárazově, tematicky. Na vinobraních jsme záměrně zařadili například Vánek s vůní burčáku, na Vánoce chystáme něco vánočního a podobně. Stále objevujeme nové a nové věci. Nebo, chcete-li, staronové. Je se stále čím bavit i v revivalu.

Autor: Tomáš Machálek

24.11.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Tragická nehoda: Na silnici z Lomnice na Kraslice zemřel člověk.
AKTUALIZOVÁNO
3

Tragická sobota. Na silnicích zemřelo devět lidí, letos nejvíc

Ilustrační fotografie.
7 30

Vyplašená zvěř, zničené porosty. Čtyřkolky dělají vrásky myslivcům

OBRAZEM: Poslední ohňostroj v Brně ukázal Nebe na Zemi. V rytmu jazzu

/VIDEO, ANKETA/ Nebem tancují miliony pestrobarevných jisker. Vlní se vesele do jazzového rytmu, rozsvítí se a zase mizí. Oblohu nad Špilberkem v sobotu prozářil závěrečný nesoutěžní ohňostroj festivalu Ignis Brunensis. Podívaná nesla název Nebe na zemi podle slov známé skladby Jaroslava Ježka.

DOTYK.CZ

Česká agentura veze z Cannes několik cen. Za kampaň pro časopis, co už nevychází

Čím jsou pro světový film ceny americké filmové akadamie Oscar, tím je pro evropskou reklamu mezinárodní reklamní festival Cannes Lions. Koná se vždy koncem června ve francouzském letovisku Cannes a v posledních letech je na něm úspěšná česká pobočka reklamní sítě Young & Rubicam.

Týdenní zkrat: Milionová milost

Paroubek to zkusil, Zaorálek mu to zarazil, Klaus slavil a dostal milion. I další zprávy měly katastrofický rozměr.

EXKLUZIVNĚ

Unikátní jako Pavel Bure, říká expert na bruslení Allard o Eratovi

/ROZHOVOR/ O své práci hovoří s opravdovým zanícením. Kanadský trenér Shawn Allard se před několika lety vydal do neprobádaného hokejového území a začal se zabývat možnostmi zlepšování techniky bruslení hráčů.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies