Dopravní podnik nahrazuje cedule s čísly digitálními panely. Ty ukazují nejen číslo, ale také jméno cílové stanice. U čelních panelů je doplněné i názvem čtvrti, ve které zastávka leží, u těch za bočními skly pak zpravidla i jménem některé významnější stanice na trati.

„Řídíme se směrnicí, podle které vyměňujeme staré cedule za digitální panely vždy při větších prohlídkách. A postupně končí interval, ve kterém se na velkou prohlídku dostanou všechny vozy. S cedulemi jezdí už jen deset kloubových tramvají K2," uvedla mluvčí podniku Linda Hailichová.

Elektronické panely zavádí dopravní podnik postupně od roku 1996. Podle mluvčí jsou pohodlnější i pro řidiče. Nemusejí totiž ručně převracet cedule po dojetí na konečnou. „Po nastoupení do tramvaje řidič jen navolí, na které lince jede a o všechny změny se už stará počítač," doplnila Hailichová.

Nevýhoda panelů je jen v ceně. Na místo stokorun zaplatí podnik za jeden pětadvacet až pětačtyřicet tisíc korun.

Cestujícím konec cedulí nevadí. „Světelné panely dávají více informací a nehrozí, že by je někdo převrátil nebo ukradl. Ale je to trochu nostalgie," řekl například Ladislav Král.