Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Lidé z Brna jezdí do práce nejčastěji autem. Třicet minut

Brno – Prodavačka v drogerii Eliška Křenová dojíždí denně do práce z brněnských Vinohrad do centra města dvacet minut. Podle průzkumu společnosti LMC patří mezi třiačtyřicet procent Brňanů, kteří stráví cestou do práce od patnácti do třiceti minut. Lidé z Brna a okolí mají přitom svou ranní cestu delší než ti z menších měst. „A to přesto, že nejezdí nikam daleko, ale cestují pouze po městě," uvedl mluvčí společnosti LMC Tomáš Ervín Dombrovský.

31.1.2016
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Attila Racek

Průzkum, který společnost dělala mezi stovkami lidí, se také zaměřil na to, čím do práce Brňané cestují. Přes osmadvacet procent z nich jezdí vlastním autem nebo na motorce. Někteří ale volí cestu hromadnou dopravou. „Do práce jezdím autobusem a poté přestupuji na tramvaj. Kdo chce ušetřit, může jet stejně jako já," řekla Křenová.

Téměř třiatřicet procent dotázaných považuje cestu do práce za ztrátu času. Dalším dvaadvaceti procentům vadí hodně peněz, které za cestu zaplatí. „Někteří se cítí nepříjemně v blízkosti svých spolucestujících," řekl Dombrovský. Lidé si při cestě nejvíce čtou a poslouchají hudbu. Někteří hrají hry, telefonují nebo pracují. „Také často přemýšlí nebo pouze koukají z okna," dodal Dombrovský.

DAVID VONDRA

Autor: Redakce

31.1.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Peníze. Ilustrační foto.
3 15

Minimální mzda roste. Tisícům lidí kvůli tomu zdraží pojistné

Ponorka Nautilus postavená Dánem Peterem Madsenem
AKTUALIZUJEME
4

Tělo novinářky z Madsenovy ponorky někdo záměrně rozřezal a potopil

Hongkong zasáhl mocný tajfun Hato, život ve městě se zastavil

Zaplavené ulice, stovky zrušených letů, mohutné stromy vyvrácené z kořenů, zavřené školy, obchody i burza. To je jen úvodní bilance tropické cyklóny Hato patřící na stupnici ROCI do nejvyšší, desáté kategorie.

DOTYK.CZ

Vinařský fond podpoří kampaní povinné značení domácích vín

Vinařský fond, který je marketingovou organizací českých a moravských vinařů, připravuje kampaň na podporu větší známosti povinného značení domácích vín trikolórou. Vytvoření kampaně stálo zhruba tři miliony korun, za její mediální nasazení fond zaplatí asi 5,5 milionu korun.

Nominujte Deník v anketě Křišťálová Lupa 2017!

Nominujte Deník.cz do ankety českého internetu Křišťálová Lupa 2017! Díky vám bude mít Váš regionální Deník šanci dostat se do finálního hlasování v kategorii "Zpravodajství".

Netradiční VIP louka v centru Ostravy budí pozornost. Proč?

/FOTOGALERIE/ Květinový experiment v ostravských Komenského sadech budí zaslouženou pozornost nejen obyvatel města, ale také jeho návštěvníků. Kolem VIP louky budou i koně chodit „po špičkách“.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení