VYBERTE SI REGION

Modrobílá je v módě. Hlavně na tričkách s vousáčem

Brno – Tradiční barevná kombinace spojená s Brnem a jeho znakem je červenobílá. Turisté, kteří navštěvují město v posledních týdnech, ovšem mohou mít dojem jiný. Město se odělo do modrobílé. Lidé tak vyjadřují podporu hokejové Kometě, která po dvou letech opět postoupila do finále extraligy.

23.4.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Attila Racek

Potvrzují to prodejci upomínkových předmětů. I když je zájem zákazníků slabší, než předloni, stále si jej pochvalují. Hitem letošního play off se v Brně stalo oblečení se stylizovaným logem vousatého hokejisty. „Lidem se vousáč líbí. Máme na něj dobré ohlasy. A je hodně vidět i při zápasu na stadionu," uvedla marketingová referentka hokejového klubu Lucie Odehnalová.

Vousáč podle ní připomíná zvyk hokejistů a některých fanoušků neholit se, dokud tým nevypadne z vyřazovacích bojů. „Je na tričkách, mikinách, vlajkách i třeba osuškách," podotkla Odehnalová.

Tričko s vousáčem si koupil třeba Petr Němec z Brna. „Chci mít památku na titul. Pořád věřím, že jej získáme. Před dvěma roky to nevyšlo, letos to snad zlomíme," věří Němec.

Nejen o vousáče je ale zájem. „Prodej všech fanouškovských předmětů stoupl po postupu do play off a ve finále vrcholí. Ať už v prodejně v hokejových halách za Lužánkami, nebo v obchodech v Brně," ujistil Igor Novotný provozující oficiální fanshop Komety. Dodal, že čísla prodeje zatím k dispozici nemá.

Oproti finále s Pardubicemi v roce 2012 ovšem fanoušci kupují různé komeťácké upomínkové předměty méně. „Je znát, že stav finálové série je dost jednoznačný. Lidé trochu ztrácejí víru. Ale i tak Kometa prodává v současnosti nejvíc předmětů v porovnání s ostatními extraligovými kluby, které zastupujeme," ujistil Novotný.

Firma se snaží podle něj prodej povzbudit speciálními edicemi pro play off. „Využívají je především skalní fandové," podotkl Novotný. Dodal, že firma už připravuje i dvě verze triček. Pro mistry i vicemistry. Část těch pro poražené finalisty už je dokonce vyrobená.

Větší zájem hlásí také restaurace. Zvláště ty, které nesou přímo jméno hokejového klubu. Jak Kometa Pub v Kounicově, tak v Rondě jsou pravidelně plné. „Bereme rezervace na zápasy a dobu po zápase. Lidé, kteří se nedostanou na stadion, mají aspoň v Kometa Pubu pocit, že jsou v centru dění," sdělila Odehnalová.

Autor: Petr Jeřábek

ANKETA

Máte doma dres nebo šálu svého oblíbeného klubu?

ANO

80 %

NE

20 %

Hlasovalo: 158     Anketa byla ukončena

23.4.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

ČSSD řeší, jak zabránit pádu

Praha - Co asi tak běží hlavou Bohuslavu Sobotkovi, Jeronýmu Tejcovi nebo Jaroslavu Foldynovi, když se dívají na voličské preference, které v neděli přinesla společnost TNS Aisa? Podle ní by ČSSD nyní dalo hlas 14 procent lidí, Babišovu ANO 33,5. Potíž je v tom, že každému ze jmenovaných sociálních demokratů přichází na mysl asi něco jiného.

Klub Kanál dostal "trest" za rvačky. V lednu musí zavřít

Písek – Dance club Kanál v Chelčického ulici v Písku bude mít po celý leden zavřeno. Rada města schválila stejně jako před rokem u nedalekého podniku La Noche odejmutí výjimky prodlužující provozní dobu. Důvodem byly rvačky, ke kterým zde letos došlo. „Musíme měřit všem stejně," podotkl místostarosta Písku Jiří Hořánek.

Britové poprvé utratili více za vinyly než za stažené desky

Londýn - Příjmy z prodeje vinylových desek v Británii minulý týden poprvé předstihly příjmy ze stahování nahrávek, oznámilo britské sdružení maloobchodníků v zábavním průmyslu (ERA). Za vinylové desky lidé podle ERA utratili 2,4 milionu liber (asi 76 milionů Kč), zatímco za stahování 2,1 milionu liber (zhruba 66,5 milionu Kč). Loni ve stejném období přitom tento poměr činil 1,2 milionu liber za vinyly ku 4,4 milionu liber za digitální hudbu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies