VYBERTE SI REGION

Modrobílá je v módě. Hlavně na tričkách s vousáčem

Brno – Tradiční barevná kombinace spojená s Brnem a jeho znakem je červenobílá. Turisté, kteří navštěvují město v posledních týdnech, ovšem mohou mít dojem jiný. Město se odělo do modrobílé. Lidé tak vyjadřují podporu hokejové Kometě, která po dvou letech opět postoupila do finále extraligy.

23.4.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Attila Racek

Potvrzují to prodejci upomínkových předmětů. I když je zájem zákazníků slabší, než předloni, stále si jej pochvalují. Hitem letošního play off se v Brně stalo oblečení se stylizovaným logem vousatého hokejisty. „Lidem se vousáč líbí. Máme na něj dobré ohlasy. A je hodně vidět i při zápasu na stadionu," uvedla marketingová referentka hokejového klubu Lucie Odehnalová.

Vousáč podle ní připomíná zvyk hokejistů a některých fanoušků neholit se, dokud tým nevypadne z vyřazovacích bojů. „Je na tričkách, mikinách, vlajkách i třeba osuškách," podotkla Odehnalová.

Tričko s vousáčem si koupil třeba Petr Němec z Brna. „Chci mít památku na titul. Pořád věřím, že jej získáme. Před dvěma roky to nevyšlo, letos to snad zlomíme," věří Němec.

Nejen o vousáče je ale zájem. „Prodej všech fanouškovských předmětů stoupl po postupu do play off a ve finále vrcholí. Ať už v prodejně v hokejových halách za Lužánkami, nebo v obchodech v Brně," ujistil Igor Novotný provozující oficiální fanshop Komety. Dodal, že čísla prodeje zatím k dispozici nemá.

Oproti finále s Pardubicemi v roce 2012 ovšem fanoušci kupují různé komeťácké upomínkové předměty méně. „Je znát, že stav finálové série je dost jednoznačný. Lidé trochu ztrácejí víru. Ale i tak Kometa prodává v současnosti nejvíc předmětů v porovnání s ostatními extraligovými kluby, které zastupujeme," ujistil Novotný.

Firma se snaží podle něj prodej povzbudit speciálními edicemi pro play off. „Využívají je především skalní fandové," podotkl Novotný. Dodal, že firma už připravuje i dvě verze triček. Pro mistry i vicemistry. Část těch pro poražené finalisty už je dokonce vyrobená.

Větší zájem hlásí také restaurace. Zvláště ty, které nesou přímo jméno hokejového klubu. Jak Kometa Pub v Kounicově, tak v Rondě jsou pravidelně plné. „Bereme rezervace na zápasy a dobu po zápase. Lidé, kteří se nedostanou na stadion, mají aspoň v Kometa Pubu pocit, že jsou v centru dění," sdělila Odehnalová.

Autor: Petr Jeřábek

Máte doma dres nebo šálu svého oblíbeného klubu?

ANO

80 %

NE

20 %

Hlasovalo: 158

Anketa byla ukončena

23.4.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Mrazy v letošní zimě ještě zdaleka neskončily.
AKTUALIZOVÁNO
3

Česko svírá silný mráz. Noční teploty klesnou až k minus 20 stupňům

Petra Kvitová poprvé veřejně promluvila o napadení.
5

Odměna nepomohla! Pachatel, který pořezal Kvitovou, stále uniká

Brno podepsalo smlouvu o Hyperloopu. Má přispět také k rozvoji vědy ve městě

Brno – Kapsle létající tubami rychlostí čtrnáct set kilometrů v hodině může znít jako sci-fi, přesto se na vývoji těchto technologií Brno chce podílet. Zástupci města i Jihomoravské kraje ve středu podepsali dohodu o spolupráci s firmou Hyperloop Transportation Technologies. Ještě letos chtějí začít pracovat na studii proveditelnosti projektu. „Náklady velmi hrubě odhaduji na pět milionů korun pro kraj i Brno," sdělil náměstek krajského hejtmana pro oblast vědy a inovací Jan Vitula.

Spláchnou, zvednou prkénko, těžko se v nich orientuje - to jsou japonské toalety

Nejvyspělejší toalety najdete v japonském Tokiu. Prkénko se samo zvedne, je vyhřívané a můžete si tady pustit zvuky tekoucí vody. Výrobci nyní zjednodušují jejich obsluhu.

Na KLDR budou shlížet bývalí vůdci. Kim staví na nejvyšší hoře sousoší dynastie

Severokorejský diktátor Kim Čong-un utrácí miliony dolarů za výstavbu nového sousoší, které bude znázorňovat trojici dosavadních vůdců KLDR - tedy jeho, jeho otce Kim Čong-ila a dědečka Kim Ir-sena. Socha se má tyčit na vrcholu nejvyšší severokorejské hory Pektu. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies