VYBERTE SI REGION

Objevte Znojmo, bude nově lákat turisty profil na sociální síti Facebook

Znojmo - Profil nazvaný Objevte Znojmo bude na nejužívanější sociální síti lidem ukazovat, čím je Znojmo zajímavé, kde se ubytovat a co zažít.

12.3.2015
SDÍLEJ:

Facebook, ilustrační fotoFoto: Foto ČTK

Lákat lidi z různých koutů republiky nově nabídkami na sociálních sítích i billboardy u nádraží zamýšlí letos Znojemská Beseda. Pokračovat chce i v zavedených formách propagace. Někteří lidé z oboru chtějí víc výstupů a ucelenou strategii. Podle ředitele Besedy Františka Koudely je nutné jít cestou dílčích kroků.

Pamětihodnosti a zajímavosti Znojma, tipy na výlety a zážitky i možnosti ubytování začíná představovat nový facebookový profil Objevte Znojmo. „Na rozdíl od stávajících profilů Znojma a Besedy, zaměřených hlavně na obyvatele města, je tenhle nový orientovaný hlavně na turisty a návštěvníky. Propagovat budeme nejen akce, ale také Znojmo jako město historie, vína a romantiky. Chceme návštěvníkům poskytnout informace a rady, které jim pomohou sestavit si program dle svých představ," přiblížil Jaroslav Chaloupecký, marketingový pracovník Besedy.

Na profilu uživatelé najdou jak informace o otevřených památkách a sklepích, tak tipy na výlety na kole, pěšky nebo po vodě i na to, kde se ubytovat a kam zajít na jídlo.

Aby se informace o profilu po síti rozběhly rychleji, chystá Beseda tipovací soutěž. „Fanoušci mohou tipovat, kolik lajků bude mít Objevte Znojmo na konci března. Tři nejlepší vyhrají vstupenky pro dva do adrenalinového podzemí," dodal Chaloupecký.

Další novinky Beseda odhalí během roku. „Chystáme billboardovou kampaň u některých významných železničních uzlů, které jasně a přehledně nabídnou, proč je zajímavé Znojmo navštívit. Ještě do hlavní sezony chceme také představit novou grafickou tvář propagace města," naznačil ředitel Besedy František Koudela.

Pokračovat mají i zavedené způsoby propagace. „Loni se nám velmi osvědčil takzvaný presstrip, tedy výlet s programem pro novináře z médií různého zaměření, ze kterého byly různé zajímavé výstupy, například i článek Sedm míst, kde si dát ve Znojmě rande. Letos budeme pokračovat. Pro návštěvníky chystáme i nové, přehlednější propagační materiály i balíčky služeb, abychom jim ukázali, co všechno mohou ve Znojmě zažít," dodal Koudela.

Někteří lidé, kteří v cestovním ruchu a jeho marketingu na Znojemsku působí, vidí v práci Besedy přesto rezervy. „Každou novinku vítám, na druhé straně stále slyším víc proklamací, než vidím výstupů. Oproti minulosti nejsme ani zváni na Besedu ke konzultacím," řekl Lukáš David, který provozuje průvodcovskou agenturu a pracuje pro jeden ze znojemských hotelů.

Ocenil nový profil na sociální síti. „Facebook je rychlý a flexibilní, téměř nic nestojí a informace dokáže rychle rozšířit mezi velmi mnoho lidí. Náš hotel přijal nabídku účastnit se svou prezentací a tuto možnost vítáme," dodal David.

Kritičtěji mluvil Pavel Kovařík, který se věnuje internetovému marketingu cestovního ruchu. „Především mi chybí ucelená strategie, která by říkala, co Znojmo je, na co se hodlá zaměřit a jak svých cílů dosáhnout. Od Besedy bych toho při její velikosti čekal víc. Pokud jde o konkrétní novinky, facebookový profil je zajímavý nápad, ale bude čelit velké konkurenci, protože na této síti jsou dnes všichni a každý se snaží upoutat. Možná by stálo začít od webu Besedy a přemýšlet, co s ním provést nového a jak zvýšit jeho zajímavost," uvažoval Kovařík.

Ředitel Koudela cestu postupných kroků hájil. „V cestovním ruchu je dnes obrovská konkurence, proto je potřeba postupovat opatrně. Zároveň je to běh na dlouhou trať a práce na čtyři nebo pět let. Za rok se vše dohnat nedá. Proto musíme skutečně postupovat krok za krokem a představovat jednotlivé prvky a záměry tak, jak budou připraveny," argumentoval Koudela, který je ve funkci šéfa Besedy právě rok.

Autor: Martin Moštěk

12.3.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Poslanec ANO navrhuje přísnější regulaci výstavby mešit

Automatické sněhové řetězy Gecko.

VIDEO: Automatické sněhové řetězy. Nový vynález pochází z Česka

Déčko může mít ze začátku jen dvě stanice. Sousedící

Praha /INFOGRAFIKA/ - Problémy s výkupem pozemků komplikují stavbu metra D. Dopravní podnik nyní vypracovává analýzu, v jakém pořadí by se měly stanice trasy budovat. V úvahu přichází i varianty, které nepočítají s tím, že by vozy z počátku jezdily až do Písnice.

AKTUALIZOVÁNO

V Itálii havaroval autobus s maďarskými školáky. Zemřelo 16 lidí

Při páteční nehodě autobusu s maďarskými školáky u Verony na severu Itálie zahynulo 16 lidí. Informovala o tom dnes italská záchranná služba, která původně hovořila o sedmi mrtvých. Autobus začal hořet na výjezdu z dálnice. Příčina nehody zatím není jasná, ale podle svědectví jiného řidiče mohl mít autobus problém s kolem.

Ze zavaleného hotelu v Itálii vytáhli další čtyři živé lidi

Z trosek lavinou zasypaného hotelu ve střední Itálii záchranáři v noci na dnešek vyprostili další čtyři živé lidi, což zvyšuje počet zachráněných na devět. Informovala o tom dnes italská záchranná služba. Pět lidí bylo vyproštěno už v pátek. Lavina na hotel, v němž bylo kolem 30 lidí, spadla ve středu krátce po zemětřesení, které zasáhlo střední Itálii.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies