Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

OBRAZEM: Piknik na náměstí ukázal nové možnosti, jak využít ulici

Brno – Posedět v gauči s kamarády, pořádat piknik, zahrát stolní hru nebo ogrilovat něco dobrého. To vše je možné v ulicích centra Brna podle organizátorů akce Den města. Proto to ve středu Brňanům názorně ukázali.

16.5.2013
SDÍLEJ:

Pořadatelé akce Den města chtějí ukázat, že ulice jsou veřejný prostor a vrátit do nich život.Foto: DENÍK/Lubomír Stehlík

Pořadatelé chtějí ukázat, že ulice jsou veřejný prostor a vrátit do nich život. „Myslím, že se nám to povedlo. Nejvíce akcí se nám sešlo odpoledne v ulici Veveří. Že to mělo úspěch, značí i fakt, že si ani organizátoři neměli kam sednout," zhodnotil člen koordinačního týmu Jakub Kořínek.

Program Dne města začal snídaní v Solniční ulici a pokračoval v různých částech centra Brna aktivitami, jako jsou pouliční kresby, pikniky, stolní i městské hry, taneční improvizace, divadelní performance či cyklojízda. Fiktivní happening v Bratislavské ulici pozval zase na výstavu revolučních forem sociálního bydlení v tamním Muzeu romské kultury.

Podobná akce se letos konala poprvé. „Je škoda tolik námahy při organizování podobné akce vynaložit na pouhých několik hodin. Proto příští rok možná uděláme celý Týden města," okomentoval Kořínek.

Den města podle něj začal spoluprací několika brněnských urbanistických sdružení. „Plánujeme další společné akce," dodal Kořínek.

Autor: Zuzana Valíková

16.5.2013
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Peníze. Ilustrační foto.
3 15

Minimální mzda roste. Tisícům lidí kvůli tomu zdraží pojistné

Ponorka Nautilus postavená Dánem Peterem Madsenem
AKTUALIZUJEME
4

Tělo novinářky z Madsenovy ponorky někdo záměrně rozřezal a potopil

Hongkong zasáhl mocný tajfun Hato, život ve městě se zastavil

Zaplavené ulice, stovky zrušených letů, mohutné stromy vyvrácené z kořenů, zavřené školy, obchody i burza. To je jen úvodní bilance tropické cyklóny Hato patřící na stupnici ROCI do nejvyšší, desáté kategorie.

DOTYK.CZ

Vinařský fond podpoří kampaní povinné značení domácích vín

Vinařský fond, který je marketingovou organizací českých a moravských vinařů, připravuje kampaň na podporu větší známosti povinného značení domácích vín trikolórou. Vytvoření kampaně stálo zhruba tři miliony korun, za její mediální nasazení fond zaplatí asi 5,5 milionu korun.

Nominujte Deník v anketě Křišťálová Lupa 2017!

Nominujte Deník.cz do ankety českého internetu Křišťálová Lupa 2017! Díky vám bude mít Váš regionální Deník šanci dostat se do finálního hlasování v kategorii "Zpravodajství".

Netradiční VIP louka v centru Ostravy budí pozornost. Proč?

/FOTOGALERIE/ Květinový experiment v ostravských Komenského sadech budí zaslouženou pozornost nejen obyvatel města, ale také jeho návštěvníků. Kolem VIP louky budou i koně chodit „po špičkách“.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení