VYBERTE SI REGION

Spolupráci s kreativci zaplatí firmám Brno. Na projekt věnovalo čtyři miliony

Brno – Vzdělávání lidí za pomoci koní. Brněnská firma Horsense chce svůj projekt začít prezentovat novým profesionálním videem za sto tisíc korun. Peníze na něj získá díky novince Jihomoravského inovačního centra, takzvanému Kreativnímu voucheru. Ten je v České republice ojedinělý.

5.4.2016
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Archiv

Voucher podobnou reklamu zaplatí zhruba čtyřiceti z přihlášených firem, které chtějí spolupracovat s brněnskými kreativci taktéž zapojenými do projektu. „Líbí se mi, že můžeme točit pro tak zajímavou firmu, jakou je Horsense, která by na tak kvalitní video jen tak asi peníze nesehnala," pochválil voucher majitel Adiza Adam Lašek.

Centrum chce ve spolupráci s Brnem motivovat podnikatele, aby využívali kreativního odvětví, v němž pracuje téměř každý desátý Brňan. „Roční obrat odvětví je čtyřiadvacet miliard korun," podotkl brněnský primátor Petr Vokřál.

Právě on koncem dubna vylosuje firmy, které poukazy obdrží. Losovat bude z 235 firem. Kolik přesně jich peníze obdrží se ale dopředu neví. „Budeme losovat tak dlouho, dokud nerozdáme celé čtyři miliony, které na projekt Brno věnovalo," vysvětlila v pondělí mluvčí inovačního centra Martina Pelcová.

Voucher zaplatí spolupráci s kreativci do výše tří čtvrtin nákladů, maximálně to může být sto tisíc.

TOMÁŠ HAVLÍK

Autor: Redakce

5.4.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Nový šéf hradního protokolu: Návštěvu Bílého domu už začínáme chystat

ROZHOVOR – Miroslav Sklenář nahradí ve funkci vrchního protokoláře Jindřicha Forejta. Deníku při té příležitosti poskytl rozhovor. Hovoří v něm o svém vztahu k prezidentu Miloši Zemanovi i o plánované návštěvě USA. Rezignace Forejta ho prý nepřekvapila.  

Zmlátil dvě ženy. Zdržely jej prý ve frontě u pokladny

Pardubice - Z výtržnictví obvinila pardubická policie 47letého muže, který měl zmlátit dvě ženy. Jednu vážně zranil.

Bugatti už prodalo 220 nových Chironů. Kupci na auto mohou čekat i tři roky

Od představení modelu Chiron v březnu letošního roku už automobilka Bugatti našla kupce pro 220 exemplářů tohoto nástupce legendárního Veyronu. Z auta se však zatím raduje jediný zákazník, všichni ostatní ještě musejí čekat.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies