VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Za propagaci města na Blanensku zaplatí statisíce ročně

Blanensko - Do své propagace investují každým rokem města a obce na Blanensku statisíce korun. Kromě drobných propagačních předmětů, jako jsou turistické známky, upomínkové předměty nebo propisky, utrácejí také za publikace nebo reklamu na internetu. Návratnost investice lze podle nich ale vyčíslit jen stěží.

23.2.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Ladislav Vaindl

Blansko se v letošním roce chystá utratit za svoji propagaci čtyři sta sedmdesát pět tisíc korun. „Z toho je sto tisíc na propagační předměty, jako jsou propisky, různé upomínkové předměty, ale třeba i igelitové tašky s logem města a další předměty, které je například možné zakoupit v Informační kanceláři Blanka. Zbytek investujeme do tištěných propagačních materiálů města, jako například průvodce městem, teď chystáme i leták o akci Vítání svatého Martina v Blansku," vyjmenoval vedoucí odboru kanceláře tajemníka blanenské radnice Jiří Kučera.

Kromě toho Blansko investuje také do propagace v médiích. „Jsou to například různé časopisy, ale v poslední době se snažíme nejvíc propagovat město na internetu, protože tam je reklama efektivnější než v tištěných médiích," vysvětlil Kučera.

Zda se investice do propagace městu vrátí, lze podle něj vyčíslit jen těžko. „Na peníze to přepočítat nejde. Spíše jde o to, že díky propagaci město navštíví více turistů," řekl Kučera.

Podle Ivy Kratochvílové z Informační kanceláře Blanka jdou propagační předměty na odbyt. „Nejoblíbenější jsou asi turistické známky a vizitky. Hodně si lidé kupují také pohledy nebo keramické zvonečky s motivem Blanska a Moravského krasu. Oblíbený je také průvodce Blanskem," vyjmenovala.

Stovky tisíc investují do propagace města i v Boskovicích. „V rozpočtu města je na rok 2014 schválená částka tři sta čtyřicet tisíc korun," uvedl mluvčí boskovické radnice Jaroslav Parma s tím, že v minulém roce za propagaci Boskovice utratily tři sta deset tisíc a v roce 2012 dvě stě padesát tisíc korun.

Nejvíce peněz podle něj připadne na nákup propagačních předmětů. „Dále je to inzerce v médiích, dotisk knihy o Boskovicích nebo výroba kalendáře na rok 2015," vyjmenoval Parma.

V letošním roce chtějí Boskovičtí změnit strukturu propagačních předmětů. „Uvažujeme i o výrobě mobilní aplikace ve formě průvodce po městě," dodal mluvčí boskovické radnice.

Kolem dvou set tisíc korun zaplatí ročně za propagaci města v Adamově. „Jsou to především propagační předměty jako turistické známky nebo kalendáře. Dále se město prezentuje na veletrhu cestovního ruchu Regiontour a také například na Dnech Země. Letos navíc oslavíme padesáté výročí povýšení Adamova na město a k této příležitosti vydáme i knihu o Adamově," řekl starosta Adamova Roman Pilát.

Na propagaci ale nezapomínají ani menší města na Blanensku. Například v Ostrově u Macochy každoročně tisknou kalendář. „Stojí to dvacet tisíc korun ročně a kalendář je k dispozici jak místním lidem, tak i turistům v našem informačním centru," řekl starosta městyse Ondřej Hudec.

Autor: Eva Ondráčková

23.2.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Bydlení. Ilustrační foto.

Byty pro chudé v Brně: Projekt je překvapivě úspěšný, hodnotí opozice

Generální ředitel Všeobecné zdravotní pojišťovny Zdeněk Kabátek
1 8

Odměna pro šéfa VZP? Správní rada mu přiklepla rekordní sumu 1,3 milionu

AKTUALIZOVÁNO

Smrt Špinarové její kolegy z branže zasáhla. Zpívala do posledního dechu, říkají

Zpěvačka Věra Špinarová zemřela ve věku 65 let v neděli v pražské motolské nemocnici. Ve středu zkolabovala při koncertu v Čáslavi, měla zástavu srdce.

DOTYK.CZ

Zbloudilé kulky v Riu: Násilí v brazilských ulicích má čím dál více obětí

Jedné letní noci šla brazilská rodina do restaurace v Iraja, v severní části Ria de Janeira. Pár nechal svoji dvouletou dceru Sofii hrát si na venkovním hřišti. Prostor byl chráněn od ulice bránou, takže se zdál ve městě s šokující mírou kriminality ještě relativně bezpečný. Bezpečí je v Riu stále jedním z hlavních témat. Iraja, kde bydlí hlavně příslušníci střední třídy, je obklopena nejvíce násilnými oblastmi a zločinci jsou tam poměrně aktivní.

AKTUALIZOVÁNO

Dva lidé a firma čelí obžalobě za podplácení v České poště

Pražské vrchní státní zastupitelství v pondělí podalo obžalobu na dva lidi a jednu firmu za korupci v souvislosti se zajištěním bezpečnostních služeb pro Českou poštu. Na webu o tom informoval dozorující státní zástupce Zdeněk Matula. Za podplácení úřední osoby hrozí obviněným až šestileté vězení, propadnutí majetku nebo peněžitý trest. Podle dřívějších informací se kauza týká firmy Alkom.

Porno na počítači prezidenta. Národní bezpečnostní úřad o tom nevěděl

Pražský hrad se v případě dětské pornografie, kterou podle prezidenta Miloše Zemana někdo nainstaloval na jeho počítač v Lánech, na Národní bezpečnostní úřad (NBÚ) neobrátil. Mluvčí úřadu Radek Holý řekl, že daný počítač zřejmě nespadá pod zákon o kybernetické bezpečnosti. Povinnost obrátit se na úřad tak Hrad neměl.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies