VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Za propagaci města na Blanensku zaplatí statisíce ročně

Blanensko - Do své propagace investují každým rokem města a obce na Blanensku statisíce korun. Kromě drobných propagačních předmětů, jako jsou turistické známky, upomínkové předměty nebo propisky, utrácejí také za publikace nebo reklamu na internetu. Návratnost investice lze podle nich ale vyčíslit jen stěží.

23.2.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Ladislav Vaindl

Blansko se v letošním roce chystá utratit za svoji propagaci čtyři sta sedmdesát pět tisíc korun. „Z toho je sto tisíc na propagační předměty, jako jsou propisky, různé upomínkové předměty, ale třeba i igelitové tašky s logem města a další předměty, které je například možné zakoupit v Informační kanceláři Blanka. Zbytek investujeme do tištěných propagačních materiálů města, jako například průvodce městem, teď chystáme i leták o akci Vítání svatého Martina v Blansku," vyjmenoval vedoucí odboru kanceláře tajemníka blanenské radnice Jiří Kučera.

Kromě toho Blansko investuje také do propagace v médiích. „Jsou to například různé časopisy, ale v poslední době se snažíme nejvíc propagovat město na internetu, protože tam je reklama efektivnější než v tištěných médiích," vysvětlil Kučera.

Zda se investice do propagace městu vrátí, lze podle něj vyčíslit jen těžko. „Na peníze to přepočítat nejde. Spíše jde o to, že díky propagaci město navštíví více turistů," řekl Kučera.

Podle Ivy Kratochvílové z Informační kanceláře Blanka jdou propagační předměty na odbyt. „Nejoblíbenější jsou asi turistické známky a vizitky. Hodně si lidé kupují také pohledy nebo keramické zvonečky s motivem Blanska a Moravského krasu. Oblíbený je také průvodce Blanskem," vyjmenovala.

Stovky tisíc investují do propagace města i v Boskovicích. „V rozpočtu města je na rok 2014 schválená částka tři sta čtyřicet tisíc korun," uvedl mluvčí boskovické radnice Jaroslav Parma s tím, že v minulém roce za propagaci Boskovice utratily tři sta deset tisíc a v roce 2012 dvě stě padesát tisíc korun.

Nejvíce peněz podle něj připadne na nákup propagačních předmětů. „Dále je to inzerce v médiích, dotisk knihy o Boskovicích nebo výroba kalendáře na rok 2015," vyjmenoval Parma.

V letošním roce chtějí Boskovičtí změnit strukturu propagačních předmětů. „Uvažujeme i o výrobě mobilní aplikace ve formě průvodce po městě," dodal mluvčí boskovické radnice.

Kolem dvou set tisíc korun zaplatí ročně za propagaci města v Adamově. „Jsou to především propagační předměty jako turistické známky nebo kalendáře. Dále se město prezentuje na veletrhu cestovního ruchu Regiontour a také například na Dnech Země. Letos navíc oslavíme padesáté výročí povýšení Adamova na město a k této příležitosti vydáme i knihu o Adamově," řekl starosta Adamova Roman Pilát.

Na propagaci ale nezapomínají ani menší města na Blanensku. Například v Ostrově u Macochy každoročně tisknou kalendář. „Stojí to dvacet tisíc korun ročně a kalendář je k dispozici jak místním lidem, tak i turistům v našem informačním centru," řekl starosta městyse Ondřej Hudec.

Autor: Eva Ondráčková

23.2.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Jiří Zimola.
6

Zimola do voleb nejde, ostatní ano

Policejní zásah v českolipském hypermarketu Albert.

V České Lípě v Albertu se údajně střílelo

AKTUALIZOVÁNO

RECENZE: Terorista z Rammstein se na pódiu odpálil

Praha /FOTOGALERIE/ - V pražské Eden Areně se 28. května uskutečnil první z letošních koncertů skupiny Rammstein.

DOTYK.CZ

29. květen 1985. Den, kdy anglická zvěř zardousila fotbal

Ta tragédie byla nevyhnutelná. V Bruselu, na Heysel Stadionu, se před finále fotbalového poháru mezi Liverpoolem a Juventusem Turín sešlo příliš výbušných ingrediencí. Desetitisíce zpitých chuligánů, nože, střelné zbraně, zchátralý a drolící se stadion, stupidní systém prodeje lístků, v podstatě nulová přítomnost policie. Byla to jatka zbytečná, ale poučná.  

Tatra Trucks zmodernizuje armádní děla. Obrana za ně zaplatí přes miliardu

Samohybné houfnice Dana pro českou armádu zmodernizuje kopřivnická firma Tatra Trucks. Ministerstvo obrany za zakázku zaplatí 1,27 miliardy korun. Zrenovováno bude 33 děl. Zakázkou se v blízké době bude zabývat vláda. Smlouvu by ministerstvo chtělo podepsat v září.

AKTUALIZOVÁNO

Odstartovaly dotace na dešťovou vodu. Zájem je obrovský

Během prvních dvou hodin od otevření nového dotačního programu Dešťovka přijal stát přes 800 žádostí za zhruba 39,5 milionu korun. Je to zhruba 40 procent celkového rozpočtu programu, ve kterém chce stát přerozdělit 100 milionů korun.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies