VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Za propagaci města na Blanensku zaplatí statisíce ročně

Blanensko - Do své propagace investují každým rokem města a obce na Blanensku statisíce korun. Kromě drobných propagačních předmětů, jako jsou turistické známky, upomínkové předměty nebo propisky, utrácejí také za publikace nebo reklamu na internetu. Návratnost investice lze podle nich ale vyčíslit jen stěží.

23.2.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Ladislav Vaindl

Blansko se v letošním roce chystá utratit za svoji propagaci čtyři sta sedmdesát pět tisíc korun. „Z toho je sto tisíc na propagační předměty, jako jsou propisky, různé upomínkové předměty, ale třeba i igelitové tašky s logem města a další předměty, které je například možné zakoupit v Informační kanceláři Blanka. Zbytek investujeme do tištěných propagačních materiálů města, jako například průvodce městem, teď chystáme i leták o akci Vítání svatého Martina v Blansku," vyjmenoval vedoucí odboru kanceláře tajemníka blanenské radnice Jiří Kučera.

Kromě toho Blansko investuje také do propagace v médiích. „Jsou to například různé časopisy, ale v poslední době se snažíme nejvíc propagovat město na internetu, protože tam je reklama efektivnější než v tištěných médiích," vysvětlil Kučera.

Zda se investice do propagace městu vrátí, lze podle něj vyčíslit jen těžko. „Na peníze to přepočítat nejde. Spíše jde o to, že díky propagaci město navštíví více turistů," řekl Kučera.

Podle Ivy Kratochvílové z Informační kanceláře Blanka jdou propagační předměty na odbyt. „Nejoblíbenější jsou asi turistické známky a vizitky. Hodně si lidé kupují také pohledy nebo keramické zvonečky s motivem Blanska a Moravského krasu. Oblíbený je také průvodce Blanskem," vyjmenovala.

Stovky tisíc investují do propagace města i v Boskovicích. „V rozpočtu města je na rok 2014 schválená částka tři sta čtyřicet tisíc korun," uvedl mluvčí boskovické radnice Jaroslav Parma s tím, že v minulém roce za propagaci Boskovice utratily tři sta deset tisíc a v roce 2012 dvě stě padesát tisíc korun.

Nejvíce peněz podle něj připadne na nákup propagačních předmětů. „Dále je to inzerce v médiích, dotisk knihy o Boskovicích nebo výroba kalendáře na rok 2015," vyjmenoval Parma.

V letošním roce chtějí Boskovičtí změnit strukturu propagačních předmětů. „Uvažujeme i o výrobě mobilní aplikace ve formě průvodce po městě," dodal mluvčí boskovické radnice.

Kolem dvou set tisíc korun zaplatí ročně za propagaci města v Adamově. „Jsou to především propagační předměty jako turistické známky nebo kalendáře. Dále se město prezentuje na veletrhu cestovního ruchu Regiontour a také například na Dnech Země. Letos navíc oslavíme padesáté výročí povýšení Adamova na město a k této příležitosti vydáme i knihu o Adamově," řekl starosta Adamova Roman Pilát.

Na propagaci ale nezapomínají ani menší města na Blanensku. Například v Ostrově u Macochy každoročně tisknou kalendář. „Stojí to dvacet tisíc korun ročně a kalendář je k dispozici jak místním lidem, tak i turistům v našem informačním centru," řekl starosta městyse Ondřej Hudec.

Autor: Eva Ondráčková

23.2.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Čech odsouzený v Súdánu se vrátil do vlasti, přivezl ho Zaorálek
2 4

Zpátky doma. Čech Petr Jašek byl propuštěn ze súdánského vězení

Ilustrační foto.
AKTUALIZOVÁNO
10

Udílení filmových cen Oscar sledujeme on-line

Bouřlivák Johnny Cash přežil bitku s pštrosem i požár národního parku

/VIDEO, FOTOGALERIE/ - Přízvisko legenda si dnes vysloužil kdekdo. Ovšem Johnny Cash jí doopravdy byl. Napsal přes 1500 písní a v žebříčku Billboardu mu figuruje zhruba obdobný počet hitů jako Ro-lling Stones. Muž v černém vypil tisíce lahví alkoholu, vyzkoušel všechny drogy, zapálil národní park, napadl ho pštros a celý život ho strašila předčasná smrt jeho bratra. V neděli by oslavil 85. narozeniny.

Šéfové stran: ANO směřuje k vůdcovskému řízení

Hnutí ANO dnešní změnou stanov, která posiluje pravomoci předsedy, míří k vůdcovskému či autoritářskému řízení hnutí. Shodují se šéfové sněmovních stran. Podobné změny ve svých stranách vylučují, demokratické strany podle nich mají být postaveny na rozhodování kolektivních orgánů.

Extrémní dávka jedu. Kim Čong-nama zabila za 20 minut

Bratr severokorejského prezidenta Kim Čong-nam zemřel během 15 až 20 minut od chvíle, co byl 13. února na letišti v Kuala Lumpuru otráven. Paralyzoval ho silný neurotoxin, jak vyplývá z výsledků pitvy, které včera zveřejnil malajsijský ministr zdravotnictví. Krátce předtím úřady oznámily, že letiště v Kuala Lumpuru je zcela bezpečné, bez jakýchkoli stop po jedu.

HMD Global po 17 letech vzkřísila legendární Nokii 3310

Finská společnost HMD Global, která vyrábí telefony značky Nokia, uvede ve druhém čtvrtletí na trh pokračovatele legendárního tlačítkového modelu 3310. Telefon bez operačního systému přichází na trh téměř 17 let po svém předchůdci a má stát 49 eur, tedy asi 1350 korun. HMD to dnes oznámila před zahájením veletrhu MWC v Barceloně.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies