VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Za propagaci města na Blanensku zaplatí statisíce ročně

Blanensko - Do své propagace investují každým rokem města a obce na Blanensku statisíce korun. Kromě drobných propagačních předmětů, jako jsou turistické známky, upomínkové předměty nebo propisky, utrácejí také za publikace nebo reklamu na internetu. Návratnost investice lze podle nich ale vyčíslit jen stěží.

23.2.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Ladislav Vaindl

Blansko se v letošním roce chystá utratit za svoji propagaci čtyři sta sedmdesát pět tisíc korun. „Z toho je sto tisíc na propagační předměty, jako jsou propisky, různé upomínkové předměty, ale třeba i igelitové tašky s logem města a další předměty, které je například možné zakoupit v Informační kanceláři Blanka. Zbytek investujeme do tištěných propagačních materiálů města, jako například průvodce městem, teď chystáme i leták o akci Vítání svatého Martina v Blansku," vyjmenoval vedoucí odboru kanceláře tajemníka blanenské radnice Jiří Kučera.

Kromě toho Blansko investuje také do propagace v médiích. „Jsou to například různé časopisy, ale v poslední době se snažíme nejvíc propagovat město na internetu, protože tam je reklama efektivnější než v tištěných médiích," vysvětlil Kučera.

Zda se investice do propagace městu vrátí, lze podle něj vyčíslit jen těžko. „Na peníze to přepočítat nejde. Spíše jde o to, že díky propagaci město navštíví více turistů," řekl Kučera.

Podle Ivy Kratochvílové z Informační kanceláře Blanka jdou propagační předměty na odbyt. „Nejoblíbenější jsou asi turistické známky a vizitky. Hodně si lidé kupují také pohledy nebo keramické zvonečky s motivem Blanska a Moravského krasu. Oblíbený je také průvodce Blanskem," vyjmenovala.

Stovky tisíc investují do propagace města i v Boskovicích. „V rozpočtu města je na rok 2014 schválená částka tři sta čtyřicet tisíc korun," uvedl mluvčí boskovické radnice Jaroslav Parma s tím, že v minulém roce za propagaci Boskovice utratily tři sta deset tisíc a v roce 2012 dvě stě padesát tisíc korun.

Nejvíce peněz podle něj připadne na nákup propagačních předmětů. „Dále je to inzerce v médiích, dotisk knihy o Boskovicích nebo výroba kalendáře na rok 2015," vyjmenoval Parma.

V letošním roce chtějí Boskovičtí změnit strukturu propagačních předmětů. „Uvažujeme i o výrobě mobilní aplikace ve formě průvodce po městě," dodal mluvčí boskovické radnice.

Kolem dvou set tisíc korun zaplatí ročně za propagaci města v Adamově. „Jsou to především propagační předměty jako turistické známky nebo kalendáře. Dále se město prezentuje na veletrhu cestovního ruchu Regiontour a také například na Dnech Země. Letos navíc oslavíme padesáté výročí povýšení Adamova na město a k této příležitosti vydáme i knihu o Adamově," řekl starosta Adamova Roman Pilát.

Na propagaci ale nezapomínají ani menší města na Blanensku. Například v Ostrově u Macochy každoročně tisknou kalendář. „Stojí to dvacet tisíc korun ročně a kalendář je k dispozici jak místním lidem, tak i turistům v našem informačním centru," řekl starosta městyse Ondřej Hudec.

Autor: Eva Ondráčková

23.2.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
5 5

Češi porážejí Němce i Slováky. V hustotě benzínových pump

Marine Le Penová a Emanuel Macron, favorité voleb
AKTUALIZOVÁNO
47 16

Volby ve Francii: Do druhého kola postupují Macron a Le Penová

Macrona Paříž miluje. Dala mu o 29,2 procenta víc než Le Penové

Počty, které nelze nepřehlédnout. I když slibuje nesplnitelné, i když opisoval svůj volební program od Hollanda, v prvním kole letošních prezidentských voleb vyhrál centrista Emmanuel Macron nad extrémní pravičáckou Marine Le Penovou.

Stát chce výrazně zpřísnit držení nebezpečných biologických látek

Vředy, ze kterých vytéká zapáchající tekutina. Horečka, zvracení, bolest na hrudi a pak dušení. Takové účinky by mohla mít biologická zbraň šířící bakterie sněti slezinné. Nejpozději do dvou dnů po jejím vdechnutí by člověk zemřel.

Zeman a Drahoš zahájí sběr podpisů za svou kandidaturu

Prezident Miloš Zeman dnes zahájí sběr podpisů za svou opětovnou kandidaturu. Podrobnosti o podpisové kampani na dopolední tiskové konferenci oznámí jeho manželka Ivana, kterou Zeman určil za šéfku svého volebního týmu.

ČEZ už dlouhodobě s dětmarovickou elektrárnou nepočítá

Do deseti let by měla skončit elektrárna Dětmarovice. Počítá s tím vedení českého energetického gigantu – skupiny ČEZ, který chce v rámci celé České republiky do roku 2035 odstavit výraznou část kapacity uhelných zdrojů v tuzemsku.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies