VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Lidé z Vysočiny do fast foodů cestu nenašli

Vysočina – Fast foody, čínská bistra ani stánky 
s rychlým občerstvením nepatří k místům, kde se stravují lidé z Vysočiny často. Ze 427 dotázaných obyvatel kraje jich 308 odpovědělo, že měsíčně neutratí ani korunu v provozovnách rychlého občerstvení.

4.5.2016
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Deník/archiv

Rychlému občerstvení se tak vyhýbá 72 procent vysočinských respondentů. Na opačném konci žebříčku skončil Ústecký kraj se 
68 procenty lidí, kteří naopak jedí každý měsíc nejméně jednou ve fast foodech.

Na druhou stranu ovšem pouze 40 procent dotázaných na Vysočině uvedlo, 
že rychlé občerstvovny jsou podle nich nezdravé. To je nejméně ze všech 14 krajů České republiky. Za nezdravé považuje fast foody celých 46 procent Pražanů 
a dokonce 59 procent obyvatel Pardubického kraje.

Celá pětina lidí z Vysočiny nepovažuje rychlé občerstvení za zdraví škodlivé. 
To je druhé nejvyšší číslo 
ze čtrnácti krajů České republiky. Nejvíce zastánců má rychlé jídlo v Praze, 
kde nemá problém s jeho zdravotní závadností celých 
31 procent dotázaných. Zbytek respondentů nemá na věc pevný názor.

Když už se rozhodnou lidé jíst mimo domov a navštívit rychlobčerstvovny, míří na Vysočině nejčastěji k pouličnímu stánku 
(8 procent dotázaných alespoň jednou za měsíc), k Mc Donaldu (5 procent dotázaných) nebo do čínského bistra (4 procenta). Největšími fanoušky čínských bister jsou lidé z Ústeckého kraje – jednou měsíčně tam jí skoro čtvrtina z nich. Fastfoody amerického typu navštěvují nejvíce Pražané.

Autor: Marcel Moržol

4.5.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Tragická nehoda: Na silnici z Lomnice na Kraslice zemřel člověk.
AKTUALIZOVÁNO
3

Tragická sobota. Na silnicích zemřelo devět lidí, letos nejvíc

Ilustrační fotografie.
7 30

Vyplašená zvěř, zničené porosty. Čtyřkolky dělají vrásky myslivcům

DOTYK.CZ

Česká agentura veze z Cannes několik cen. Za kampaň pro časopis, co už nevychází

Čím jsou pro světový film ceny americké filmové akadamie Oscar, tím je pro evropskou reklamu mezinárodní reklamní festival Cannes Lions. Koná se vždy koncem června ve francouzském letovisku Cannes a v posledních letech je na něm úspěšná česká pobočka reklamní sítě Young & Rubicam.

OBRAZEM: Poslední ohňostroj v Brně ukázal Nebe na Zemi. V rytmu jazzu

/VIDEO, ANKETA/ Nebem tancují miliony pestrobarevných jisker. Vlní se vesele do jazzového rytmu, rozsvítí se a zase mizí. Oblohu nad Špilberkem v sobotu prozářil závěrečný nesoutěžní ohňostroj festivalu Ignis Brunensis. Podívaná nesla název Nebe na zemi podle slov známé skladby Jaroslava Ježka.

Týdenní zkrat: Milionová milost

Paroubek to zkusil, Zaorálek mu to zarazil, Klaus slavil a dostal milion. I další zprávy měly katastrofický rozměr.

EXKLUZIVNĚ

Unikátní jako Pavel Bure, říká expert na bruslení Allard o Eratovi

/ROZHOVOR/ O své práci hovoří s opravdovým zanícením. Kanadský trenér Shawn Allard se před několika lety vydal do neprobádaného hokejového území a začal se zabývat možnostmi zlepšování techniky bruslení hráčů.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies