VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Na kruhovém objezdu se opět dělá. Kamiony čeká objížďka

Jihlava - Začaly práce na dvouproudé okružní křižovatce na silnici z Jihlavy do Pelhřimova.

3.4.2014
SDÍLEJ:

Křižovatka ještě se stromem, který připravil o život několik řidičů.Foto: Deník/ Jana Kodysová

Od úterý 1. dubna se na křižovatce silnic druhé třídy ve směru z Jihlavy na Pelhřimov a Kostelec opět pracuje. Stavbaři tam najeli s těžkými stroji, aby dodělali druhou polovinu nově vznikající dvouproudé okružní křižovatky. Ta nahradí původní křižovatku ve tvaru Y.

Křižovatka by měla být hotová do konce letošního září. Řidiči se ale nemusí až na výjimky obávat nějakého výrazného omezení. Pouze kamiony a nákladní doprava nad 7,5 tuny musí při cestě do Pelhřimova úsek na silnici číslo II/602 objet. „Objížďka vede přes přivaděč v Jihlavě a potom ve směru na Humpolec. Toto omezení platí pro nákladní dopravu včetně některých vozidel dopravní obslužnosti," přiblížila omezení vedoucí odboru dopravy a silničního hospodářství Kraje Vysočina Hana Strnadová.

Podle webu jednotného systému dopravních informací se omezení netýká například autobusové dopravy nebo přepravy mléka. Ostatní doprava se do Pelhřimova dostane po provizorním rameni, které z důvodu rekonstrukce v místě křižovatky vzniklo.

Úplná uzavírka

První část okružní křižovatky z vedlejší silnice II/406 ze směru od Kostelce vznikla už v druhé polovině loňského roku. Na zimní období se stavba zakonzervovala a letos bude dokončena.

Ke konci stavby je v plánu také úplná uzavírka. Tato varianta přijde na řadu při závěrečné pokládce silničního povrchu. „Půjde o krátkodobé uzavírky, zřejmě někdy během víkendů," sdělila už dříve tisková mluvčí Kraje Vysočina Eva Neuwirthová.

Kraj se rozhodl křižovatku přestavět z bezpečnostních důvodů, dříve to totiž bylo místo s častými dopravními nehodami.

Součástí projektu za 173 milionů korun, který modernizuje zmiňovanou křižovatku, je také oprava silnice v celkové délce zhruba sedmi kilometrů ve směru od křižovatky na Pelhřimov. Kraj dostal na přestavbu křižovatky dotaci od Regionálního operačního programu Jihovýchod ve výši 133 milionů korun.

Stavbu realizují firmy Swietelsky stavební s. r. o. a Metrostav a. s., které vystupují jako Sdružení Swietelsky + MTS, II/602 hr. kraje Pelhřimov.

Autor: Jana Kodysová

3.4.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Miloš Zeman
59 7

Chováš se jako svině, vzkázal Zeman Sobotkovi

Požár v budově Grenfell Tower
AKTUALIZUJEME
3 30

Požár v Grenfell Tower způsobila lednička, potvrdila policie

Premiér Sobotka vyzval prezidenta Macrona: Zvyšujte platy v České republice

V Bruselu se dnes dopoledne odehrála důležitá schůzka mezi francouzským prezidentem Emmanuelem Macronem a státy Visegrádské skupiny. Setkání navrhl už před dvoudenním summitem EU v Bruselu Emmanuel Macron a jak předpokládal, hlavním tématem měla být politika přerozdělování uprchlíků a odpor střední Evropy k povinným kvótám. Toto téma však nakonec zcela zapadlo. Maďarsko, Polsko, Slovensko a v neposlední řadě i Česko vyložily na stůl zcela jiné karty.

AUTOMIX.CZ

Policie v nesnázích: kuriózní nehody strážců zákona

/FOTOGALERIE/ Na vozech mají heslo Pomáhat a chránit, nicméně i oni potřebují občas pomoc. Vidět policejní auto - ať státní či obecní policie - v nesnázích je sice trochu nezvyklé, ale občas k tomu dojde.

Třímetrový byt za 50 tisíc eur. Ceny pařížských nemovitostí letí raketově vzhůru

Honba Britů za životem v Evropské unii, která jim za dva roky zavře dveře, se neprojevuje jenom v mnohonásobném zvýšení žádostí o občanství v některé z unijních zemí. Britové začínají nakupovat nemovitosti a bohaté země EU z toho začínají profitovat. Francie v první řadě.

Německé automobilky se bojí tvrdého brexitu, ohroženy jsou tisíce míst

Takzvaný tvrdý brexit ohrozí 18 tisíc pracovních míst v německém automobilovém průmyslu. Podle analytiků Deloitte vozidla pro britské spotřebitele výrazně prodraží, což by mohlo mít za následek pokles prodeje automobilů až o pětinu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies