Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Oprava dálnice D1 komplikuje dopravu ve Velkém Meziříčí

Velké Meziříčí – Modernizace pravého jízdního pruhu dálnice D1 na kilometrech 133 až 141 kilometru ve směru na Brno působí velké problémy dopravě ve Velkém Meziříčí.

6.6.2016
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Deník/Plíhal Libor

„Nejkritičtější situace byla v minulém týdnu. Nejdříve začalo převádění dálničního provozu jen do levého jízdního pásu, aby v pravém pruhu směrem na Brno mohly začít práce. Začala se tvořit kolona. Mnozí řidiči proto sjížděli z dálnice do Velkého Meziříčí, aby se jí vyhnuli, a město tak totálně ucpali. Teď je doprava opět převedena do čtyř pruhů, takže je to o něco lepší. To se ovšem může každou hodinou změnit, jakákoliv havárka na dálnici má vliv na dopravu ve městě," uvedl velkomeziříčský starosta Radovan Necid.

Podle jeho mínění mají svůj podíl na kalamitním stavu dopravy ve městě i informace z rádií. „Když se k opravě dálnice přidá nekvalitní dopravní zpravodajství, pak se ve městě začnou tvořit kolony. Řidiči se snaží kritické místo objet přes Velké Meziříčí a rádia v tomto případě neposkytují správné informace. Město se totálně ucpe, řidiči přes něj projíždějí i dvě hodiny," objasnil Radovan Necid.

Se situací ve městě nejsou spokojeni ani místní obyvatelé. „Velké Meziříčí je krásné město, ale nájezd na dálnici tady být neměl. Jakmile je nějaká oprava nebo havárka, všechna auta opravdu sjíždí do města, které pak zablokují. Komplikuje to život nejen nám, řidičům, ale i chodcům. Silnice se skoro nedá přejít. A taky těch zplodin, které musíme dýchat," postěžoval si Tomáš Bednář z Velkého Meziříčí.

Dopravu ve městě komplikovali také řidiči kamionů, přestože ve městě platí zákaz tranzitu pro nákladní vozidla. „Museli jsme vyslat policejní hlídky ke sjezdu z dálnice i k vjezdu do města, díky tomu se podařilo nákladní dopravu nakonec odklonit," sdělil Necid.

Modernizace dálničního úseku mezi Měřínem a Velkým Meziříčím potrvá do konce října. Do té doby musejí lidé z Velkého Meziříčí počítat s dopravními komplikacemi. Ve směru na Prahu je doprava vedena ve dvou zúžených pomocných pruzích ve vnější části pásu dálnice. Do levého pomocného pruhu je zakázán vjezd vozidlům, jejich šířka přesahuje 2,2 metru. Podobně tomu je i ve směru na Brno.

Autor: Helena Zelená Křížová

6.6.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
8 18

Zdravotnictví čeká velký třesk. Síť nemocnic prořídne

Škody napáchané hurikánem Maria
11

Hurikán Maria ztrácí dech, i tak dnes může sfouknout Dominikánskou republiku

Autistů přibývá. Terapii musí rodiče platit sami

Rvalo mi to srdce, vzpomíná na období před dvěma lety Magdaléna Čížková. Její dcera Markétka byla dlouho vysněným dítětem, které dělalo rodině jen radost. Zvládala první slova, vesele ukazovala předměty, rozpoznávala zvířátka. Jenomže pak přišel zlom. „Najednou jako by nám oslepla a ohluchla,“ popisuje maminka.

DOTYK.CZ

Stephen King: do krále hororu se zakouslo děsivé dětství

/VIDEO/ Odmala ho pronásledoval strach ze znetvoření, pohřbu zaživa či zhoubného vlivu čísla 13. Jako kluk si sám naordinoval terapii, jednoduchou a účinnou: vypsat se ze svých obav a děsů. Mezi ty zapadal hrůzný nález mrtvé babičky anebo kamarád, před očima zmasakrovaný projíždějícím vlakem. Zrodil se král hororu, jenž dnes slaví 70 let.

Liftago díky novému investorovi pokryje větší města a expanduje i za hranice

Oblíbená aplikace na objednání taxi v Česku má nového investora. Incoming ventures Michala Mičky investovala desítky milionů korun hlavně na rozvoj aplikace, pomocí které si zákazníci taxi služby objednávají. Penězi chce ale také pokrýt největší města a začít expandovat do zahraničí.

AUTOMIX.CZ

Kolik stojí vlastnictví McLarenu F1? Tohoto majitele náklady donutily vůz prodat

Je jasné, že vlastnictví vzácného supersportu nepřináší jen radost. Péče o automobilový klenot totiž vyžaduje také spoustu peněz. Slavný McLaren F1 není výjimkou, což potvrzuje americký podnikatel, sběratel aut a dnes už bývalý majitel právě McLarenu F1, který prozradil, jaké náklady si tento vůz vyžádal.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení