Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Náchodská silnice je kompletně dokončená

Nové Město nad Metují - Řidiči se dočkali. Po osmi a půl měsících byla kompletně dokončena rekonstrukce Náchodské ulice v Novém Městě nad Metují.

3.12.2015
SDÍLEJ:

Náchodská ulice v Novém Městě nad Metují.Foto: archiv městského úřadu

Toto pondělí byly na silnici ukončeny veškeré stavební práce. Kompletní rekonstrukce byla zahájena v polovině března letošního roku a probíhala ve třech etapách.

Vystavěli chodníky i cyklostezku

V poslední, závěrečné fázi byla vystavěna cyklostezka, chodníky a vysázela se i zeleň. Na dokončení ještě čeká vodorovné dopravní značení, které je prozatím prováděno průběžně podle podmínek počasí bílou barvou. To bude na jaře nahrazeno trvanlivým plastovým nátěrem.

„Na tuto rekonstrukci čekalo naše město mnoho let a jsem velmi rád, že v letošním roce byla konečně realizována. Jednalo se o první z velkých rekonstrukcí novoměstských silnic, které už dlouho volají po opravě," pochvaloval si místostarosta Michal Beseda.

Dobrou zprávou pro obyvatele města i projíždějící řidiče je informace, že už na jaře příštího roku se prý začne s kompletní opravou Sepského mostu. V dalších letech se oprav dočká také silnice mezi Spy a Žižkovým náměstím v Krčíně, na kterou naváže oprava od Žižkova náměstí po křižovatku u Papežů.

V jednání jsou ještě další opravy

„V jednání je i oprava silnice mezi mostem u Ammannu a Vrchovinami. Královéhradecký kraj zároveň připravuje kompletní opravu silnice z Jaroměře až do Nového Města na Rychtu. Vedeme rovněž jednání o urychleném vybudování nového Rezeckého mostu a opravě silnice v ulici Na Hradčanech, s Českými drahami jednáme o možnosti rozšíření podjezdu pod železniční tratí u nádraží," dodal Michal Beseda.

Investorem rekonstrukce silnice byl Královéhradecký kraj, který je také jejím vlastníkem. Částka investovaná z krajského rozpočtu na rekonstrukci komunikace v Náchodské ulici přesáhla 35 milionů korun. Nové Město nad Metují financovalo nové chodníky, parkovací stání, cyklostezku a zeleň v celkových nákladech 10 milionů korun. Samotná realizace byla o 3,2 milionu korun levnější díky dotaci získané ze Státního fondu dopravní infrastruktury. 

Autor: Jiří Mach

3.12.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Češi jsou ve srovnání s Evropany ranní ptáčata

Ilustrační foto.
15

Jaké budou moderní sklady? Plné robotů a 40 metrů vysoké

Autistů přibývá. Terapii musí rodiče platit sami

Rvalo mi to srdce, vzpomíná na období před dvěma lety Magdaléna Čížková. Její dcera Markétka byla dlouho vysněným dítětem, které dělalo rodině jen radost. Zvládala první slova, vesele ukazovala předměty, rozpoznávala zvířátka. Jenomže pak přišel zlom. „Najednou jako by nám oslepla a ohluchla,“ popisuje maminka.

Zdravotnictví čeká velký třesk. Síť nemocnic prořídne

Nic podobného se prozatím žádnému z českých ministrů nepodařilo, přestože si to všichni přáli: koncentrovat lékařskou péči do velkých nemocnic. Zrušit část malých špitálů nebo je změnit na léčebny dlouhodobě nemocných je totiž politická sebevražda.

Geolog: Sesuvy na trase přes České středohoří nikdy hrozit nepřestanou

Posudky geologické služby v 90. letech umístění dálnice právě sem zásadně zamítaly. Zároveň navrhovaly mnohem bezpečnější řešení. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení