VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Orlický most na okruhu v Hradci Králové uzavře druhá část jeho oprav

Hradec Králové - Zapomeňte na plynulý průjezd po Gočárově okruhu, dopravní komplikace jsou zpět. V pondělí začíná uzavírka pravé poloviny nejfrekventovanějšího mostu v Hradci Králové.

19.2.2015
SDÍLEJ:

Dopravní situace na Orlickém mostě na silničním Gočárově okruhu v Hradci Králové.Foto: Deník/ Jan Pruška

Levá část Orlického mostu, který je ve vlastnictví Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD), je od loňského listopadu opravena. Nyní se stavbaři vrhnou na jeho pravou polovinu. Připravte se tak na další seriál nekonečných dopravních omezení a komplikací na Gočárově okruhu. Frekventovaný úsek se uzavře v pondělí 23. února, náročná rekonstrukce potrvá nejdéle do konce letošního září.

„Veškerá doprava bude obousměrně vedena po levém mostním objektu, který byl opraven loni. Zároveň bude převeden  provoz pěších a cyklistů, kteří budou muset projít pod mostem a pokračovat po chodníku po levé části objektu mostu. Ve směru od křižovatky Tesla budou mít řidiči po přejetí středového dělícího pásu k dispozici dva jízdní pruhy, v opačném směru bude průjezd možný pouze jedním jízdním pruhem," upozorňuje řidiče dopravní inženýr Stanislav Blažek z hradecké dopravní policie.

Stejně jako loni budou muset řidiči v úseku zhruba 300 metrů už od pondělí dodržovat třicítku a zákaz předjíždění. Těžká technika sem totiž najede hned po víkendu. „V pondělí se udělá vodorovné dopravní značení a bude převeden provoz na zrekonstruovanou část mostu. V úterý se už začnou demontovat ocelová svodidla, ve středu pak na most najede silniční fréza. A ve čtvrtek, v pátek počítáme s tím, že na místě začnou pracovat bagry," popisuje začátek prací stavbyvedoucí Libor Kabele.

Loňská oprava levé poloviny mostu nabrala zdržení kvůli opravě ložisek. „V harmonogramu je v tuto chvíli zahrnuta i tato oprava, se zdržením proto nepočítáme. Zatím k němu nemáme žádné indicie," dodává stavbyvedoucí. Čtyřicet let starý most ve směru od křižovatky s ulicí Víta Nejedlého ke křižovatce s ulicí Brněnskou, je dlouhodobě v havarijním stavu. Jeho rekonstrukci plánuje ŘSD  léta. Místem navíc denně projede až 30 tisíc vozů, které jeho kondici nepřidají. Kompletní oprava vyjde ředitelství na zhruba 40 milionů korun.

Autor: Veronika Skřivanová

19.2.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Premiér a předseda ČSSD Bohuslav Sobotka (vlevo), místopředseda ČSSD Martin Starec.
8 10

ČSSD chce radikálně měnit daňový systém. Návrh sbližuje Babiše s Fialou

Ilustrační foto

Ředitelka školy: Znevažovali mou práci, ponižovali a uráželi mě

AUTOMIX.CZ

Škoda ukázala omlazený Rapid. Má novou příď a litrový tříválec

Škoda ještě před výstavní premiérou, k níž dojde na ženevském autosalonu, odhalila podobu modernizovaného Rapidu - a to včetně verze Spaceback. Největší novinku představuje přeplňovaný litrový tříválec.

Policie v Porsche. Muži zákona jezdí zabavenými auty

Když z luxusního auta s tmavými skly vyběhne muž se zbraní v ruce, nemusí to být gangster. S podobnými vozy jezdí i policisté.

Policie obvinila hejtmana Půtu z korupce. Nic jsem neudělal, říká politik

Po téměř třech letech ukončili kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu vyšetřování údajné korupce kolem libereckého hejtmana Martina Půty (STAN). Spis předali státnímu zástupci s návrhem obžalovat Půtu a dalších 12 lidí a také čtyři firmy. Hejtmana viní z přijetí úplatku a zneužití pravomoci úřední osoby, za což mu hrozí pět až deset let vězení, uvedlo dnes Právo.

Školy zakazují žákům mobily, hrozí i dvojka z chování

O tom, zda vůbec mobilní telefony patří dětem do ruky a od kolika let, se zabýval průzkum Deníku v minulém roce. Z něj vyšlo najevo, že rodiče většinou pořizují dítěti mobilní telefon v momentě, kdy začne chodit do školy bez jejich doprovodu. Naskýtá se však otázka, zda mobil patří do školy a jakým způsobem omezit jeho používání při vyučovacích hodinách.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies