VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Víte, koho zvete dál? Nenaleťte podomním prodejcům

Liberec - Se svým příběhem se na redakci Libereckého deníku obrátila před několika dny slečna Lenka z Liberce, která si přála zůstat v anonymitě. Její domácnost navštívila koncem ledna zástupkyně společnosti Comfort Energy, jejíž chování se dá označit minimálně za nevhodné.

5.2.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Karel Rozehnal

„Představila se jménem ČEZu a chtěla vidět faktury za elektřinu. Až když jsem jí říkala, že si změnu tarifu rozmyslím a případně zavolám, oznámila mi, že není tak úplně od nich," poznamenala překvapená klientka.

Nekalé praktiky obchodních zástupců různých společností jsou podle tiskové mluvčí skupiny ČEZ běžné. „Bohužel takové informace od našich klientů máme. Snažíme se o osvětu, ve které klienty informujeme o tom, jak rozeznají naše zaměstnance. Můžou si vyžádat třeba identifikační kartičku nebo si je podle jejich jména mohou najít na internetu. Tam je i fotka," poznamenala Barbora Půlpánová, mluvčí skupiny ČEZ a doplnila: „Nejde určitě o první takový případ."

Samotný postup obchodní zástupkyně překvapil i vedení Comfort Energy. „Takový postup prodejce není samozřejmě běžný a je naprosto nepřístupný. Celou záležitost jsme prověřili a jedná se bezpochyby o závažné a individuální pochybení," popsala Deníku Alžběta Šťastná zastupující společnost Comfort Energy. Podle ní dochází ke zpětnému ověřování všech smluv přes telefon.

Pokud by došlo k jakémukoliv pochybení obchodního zástupce, čeká ho postih. Tomu neunikla ani provinilá zaměstnankyně působící na Liberecku. „S tímto obchodním zástupcem byla okamžitě ukončena spolupráce," sdělila Alžběta Šťastná. Případem se začalo vedení společnosti zabývat poté, co na něj upozornil Liberecký deník.

Redakce zároveň požádala začátkem tohoto týdne o vysvětlení už bývalou zástupkyni společnosti, která údajně využívala jména konkurenční společnosti ČEZ. Mladá žena se o práci pro Comfort Energy nečekaně rozpovídala.

„Lidi jsou hloupý. Velice často se setkáváme s tím, že nepochopí, co jim říkáme. Netvrdíme jim, že jsme ze společnosti ČEZ, ale že jsme přímý dodavatel pro tuto společnost. Myslíte, že když řekneme, že jsme z Comfort Energy, že se s námi někdo bude bavit?"

Pokud i u vás zazvoní obchodní zástupce jakékoliv společnosti nabízející výhodnější tarif elektřiny, není nic jednoduššího než vyžádat si identifikační kartičku. Obchodního zástupce si můžete ověřit i přes infolinky společností. „Naši zástupci mají například stejné kravaty nebo šátky, podle nich je jednoduše rozeznáte," doplnila závěrem mluvčí skupiny ČEZ. Důkladné prostudování smlouvy je a místě. Ukvapené podepisování se může znatelně prodražit.

Autor: Michael Daněk

5.2.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Ilustrační foto

Chystá se bič na soukromé lékaře

Ilustrační foto.
32 8

Zpátky do hospod. Lidé se vrací k točenému pivu

EET? Prázdné výlohy a strach

Po restauracích, barech a hotelech, které už mají za sebou skoro tři měsíce zkušeností, míří elektronická evidence tržeb (EET) do dalších provozoven. Od začátku letošního března čeká živnostníky podnikající v maloobchodě i velkoobchodě. Někteří jsou už teď dokonale připraveni, jiní podlehli strachu a s podnikáním raději končí.

Politolog Kubáček: Voličům hromadění postů vadí čím dál méně

Praha /ROZHVOR/ - Podle politologa Jana Kubáčka lidem kombinování funkcí příliš nevadí. Politik ale podle něj musí zůstat v kontaktu s místními problémy a tématy, jinak ho voliči potrestají.

Trump vs. média. Podle novináře americký prezident překročil hranici

Prezident Spojených států Donald Trump označením médií za nepřítele lidu podle komentátora a moderátora americké zpravodajské televize Fox News Chrise Wallaceho zašel v kritice tisku příliš daleko. Wallace poznamenal, že s novináři se potýkali všichni američtí prezidenti, ale nový šéf Bílého domu překročil hranici.

AUTOMIX.CZ

Nejhezčí moderní Škoda ohromila před 15 lety svět. Do výroby se přesto nedostala

Před 15 lety se české automobilce Škoda podařilo dokonale ohromit svět. Na březnovém autosalonu v Ženevě totiž tehdy představila koncept Tudor, velké kupé, které mnozí považují za nejpohlednější auto, jaké v moderní éře značky vzniklo. Ani úspěch studie ale nestačil k zahájení sériové výroby.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies