VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Opel Vectra nabízí prostor a komfort

Prostorný Opel Vectra láká zájemce na stále moderní vzhled, komfortní odpružení a kvalitní materiály. Skutečně dobrou volbu ale představují automobily vyrobené až po modernizaci v roce 2005.

16.11.2007
SDÍLEJ:

Opel VectraFoto: Milan Jirouš

Nejlevnější Vectru C můžete najít za cenu přes 200 000 Kč. Modernizované vozy se však prodávají přibližně o 150 000 korun dráž. V rámci modernizace byly odstraněny určité nectnosti, kterémohou mít zásadní vliv na ovládání vozu.

Krátké seznámení

Opel Vectra třetí generace byl uveden na trh v roce 2002 v provedení sedan a pětidveřový liftback GTS. O rok později nabídku rozšířilo kombi Caravan s prodlouženým rozvorem. Díky němu je kombík opravdu velmi prostorný.

V roce 2005 prošel model zásadní modernizací, dostal nové a velmi povedené turbodiesely 1.9 CDTI, volitelný sportovní podvozek IDS Plus a šestistupňovou převodovku.

V roce 2006 přišel na trh sportovně laděný model OPC s přeplňovaným motorem 2.8T V6/188 kW. Následující rok přinesl zvýšení výkonu tohoto agregátu na 206 kW.

Opel Vectra C prošel faceliftem a stále se vyrábí.

Co můžete čekat

Automobily vyrobené před modernizací mají problémy s příliš citlivými spínači směrových světel. U Vectry C byly poprvé použity spínače, které se okamžitě po sepnutí vracely do neutrální polohy. Problém je v tom, že někdy se nesepnou vůbec, jindy se při vypínání přepnou do polohy, jež spouští směrová světla na druhou stranu než blikala doposud. Někdy zase bliknou jen třikrát, a když se takmástát, zůstanou třeba zrovna zaaretované a vůz tedy stále bliká.

Můžeme vás ujistit, že si na třetí křižovatce připadáte jako blázni a začíná se vám vařit krev v žilách. Proto tyto přepínače později nahradily jiné, méně citlivé.

K záporům automobilu patří slabý vznětový motor 2.0 DTI, méně kultivovaný běh agregátů DTI a poměrně strohá palubní deska.

Klady reprezentuje především skvělá nabídka prostoru a komfortu či velký kufr (například u sedanu je to R 500 litrů).

Mezi nejčastější závady patří koroze výfuku, poruchy posilovače řízení, praskání žárovek ve světlometech, závady klimatizace nebo vůle v zavěšení náprav. Pozor si dejte i na problémy s elektronikou motoru a závady řazení.

16.11.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Princ Charles řídí lokomotivu historického vlaku, kterým jezdíval jako malý kluk.
1 16

Princ Charles mašinfírou. Řídil vlak, ve kterém jezdil jako dítě

Andrej Babiš
9

Řešte rychle dluhopisy, říká Jurečka finanční správě a Babišovi

AKTUALIZUJEME / AKTUALIZOVÁNO

Hromadná nehoda kamionů uzavřela dálnici D1 u Brna. Zemřel řidič dodávky

/FOTOGALERIE/ – Zraněním podlehl muž středního věku, kterého vyprostili hasiči z havarované dodávky v hromadné havárii na dálnici D1. V úterý kolem půl dvanácté se na 202. dálničním kilometru srazily čtyři nákladní auta a dodávka. Kvůli nehodě u Brna musí z dálnice sjet řidiči mířící na Vyškov a Ostravu. Dálnice je v tomto směru neprůjezdná.

Soud osvobodil muže obžalovaného z házení vajec na Zemana

Trestní soud zprostil viny Jindřicha Frühaufa, který podle obžaloby hodil dvě vejce směrem k prezidentovi Miloši Zemanovi. Soudce uvedl, že se skutek nepodařilo prokázat. Důchodce z Kladna vinu popíral, vypověděl, že na shromáždění pouze troubil na vuvuzelu. Za výtržnictví mu hrozily až dva roky vězení, státní zástupkyně pro něj navrhla peněžitý trest 25 tisíc korun. Úterní verdikt není pravomocný.

DOTYK.CZ

Většina úvěrových firem jsou predátoři. Exekucím čelilo 843 tisíc lidí

Lidé by si měli dávat pozor nejen na úvěrové společnosti, z nichž je predátorských či lichvářských přes devadesát procent, tvrdí tvůrci Mapy exekucí.

AUTOMIX.CZ

Češi oživují legendy v jedinečných obrazech. Jsou jako "živé", podívejte se

Také vám přijde škoda, že ikonické momenty zlaté éry motorsportu jsou často k vidění jen na starých, často jen černobílých fotografiích a v dost omezené kvalitě? Už nemusíte smutnit, existují totiž lidé, kteří umí tyto příběhy reprodukovat v naprosto mimořádné kvalitě.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies