VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Opel Vectra nabízí prostor a komfort

Prostorný Opel Vectra láká zájemce na stále moderní vzhled, komfortní odpružení a kvalitní materiály. Skutečně dobrou volbu ale představují automobily vyrobené až po modernizaci v roce 2005.

16.11.2007
SDÍLEJ:

Opel VectraFoto: Milan Jirouš

Nejlevnější Vectru C můžete najít za cenu přes 200 000 Kč. Modernizované vozy se však prodávají přibližně o 150 000 korun dráž. V rámci modernizace byly odstraněny určité nectnosti, kterémohou mít zásadní vliv na ovládání vozu.

Krátké seznámení

Opel Vectra třetí generace byl uveden na trh v roce 2002 v provedení sedan a pětidveřový liftback GTS. O rok později nabídku rozšířilo kombi Caravan s prodlouženým rozvorem. Díky němu je kombík opravdu velmi prostorný.

V roce 2005 prošel model zásadní modernizací, dostal nové a velmi povedené turbodiesely 1.9 CDTI, volitelný sportovní podvozek IDS Plus a šestistupňovou převodovku.

V roce 2006 přišel na trh sportovně laděný model OPC s přeplňovaným motorem 2.8T V6/188 kW. Následující rok přinesl zvýšení výkonu tohoto agregátu na 206 kW.

Opel Vectra C prošel faceliftem a stále se vyrábí.

Co můžete čekat

Automobily vyrobené před modernizací mají problémy s příliš citlivými spínači směrových světel. U Vectry C byly poprvé použity spínače, které se okamžitě po sepnutí vracely do neutrální polohy. Problém je v tom, že někdy se nesepnou vůbec, jindy se při vypínání přepnou do polohy, jež spouští směrová světla na druhou stranu než blikala doposud. Někdy zase bliknou jen třikrát, a když se takmástát, zůstanou třeba zrovna zaaretované a vůz tedy stále bliká.

Můžeme vás ujistit, že si na třetí křižovatce připadáte jako blázni a začíná se vám vařit krev v žilách. Proto tyto přepínače později nahradily jiné, méně citlivé.

K záporům automobilu patří slabý vznětový motor 2.0 DTI, méně kultivovaný běh agregátů DTI a poměrně strohá palubní deska.

Klady reprezentuje především skvělá nabídka prostoru a komfortu či velký kufr (například u sedanu je to R 500 litrů).

Mezi nejčastější závady patří koroze výfuku, poruchy posilovače řízení, praskání žárovek ve světlometech, závady klimatizace nebo vůle v zavěšení náprav. Pozor si dejte i na problémy s elektronikou motoru a závady řazení.

16.11.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Řezání nosorožčích rohů
4

Obchod se zvířecími rohy vynáší víc než ten s kokainem

Různě zdobené účtenky Andreje Babiše neznepokojují. Považuje je za výraz české lidové tvořivosti.
4

Účtenky za pivo? Sorry jako i agent Bureš

AKTUALIZOVÁNO

Nejlepší poločas v historii ČR! Fotbalisté zničili San Marino šesti góly

/OD ZVLÁŠTNÍHO ZPRAVODAJE DENÍKU/ Povinné vítězství vyšperkované šesti góly. Čeští fotbalisté pod vedením trenéra Karla Jarolíma potvrdili roli favorita a na půdě San Marina zvítězili vysoko 6:0. V pátém duelu kvalifikace mistrovství světa si tak připsali druhou výhru. V Serravalle dokonce odehráli nejlepší půli v historii, fotbalovému trpaslíkovi vystřelili do pauzy pět branek.

Pohledem Vojtěcha Žižky: Na rozhodčí nesahat

„My nesmíme ani naznačovat," říká Smrtka v jedné z cimrmanovských her a výhrůžně u toho brousí kosu. Chmurný žnec by mohl z fleku pracovat ve vedení hokejové extraligy. Ani v ní se totiž nesmí naznačovat. Jinak přilétne pokuta.

Stávka řidičů. Odbory: Bude! Dopravci: Není k tomu důvod

Odborový svaz dopravy oznámil, že na některý den vyhlásí celostátní stávku řidičů autobusů, kteří jezdí na regionálních linkách. Tři největší dopravní společnosti, které zajišťují drtivé množství autobusových regionálních linek na Vysočině, ale tvrdí, že řidiči v kraji nemají ke stávce důvod.

Ostrava je u filmařů stále oblíbenější. Město láká domácí i zahraniční tvůrce

/FOTOGALERIE/ Nejenom architektonické skvosty Prahy nebo malebná jihočeská krajina či moravské vinice, ale také město Ostrava jako atraktivní lokalita láká domácí i zahraniční filmaře při natáčení filmů i televizních seriálů.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies