VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Renault Kangoo: do práce i na víkendy

KUPUJEME OJETINU - Výrobce uvedl Kangoo v užitkové i osobní verzi, která však může díky velkému zavazadlovému prostoru a interiéru posloužit i jako automobil pro práci. Největšími konkurenty renaultu jsou další dva automobily z Francie – Citroën Berlingo a Peugeot Partner.

24.11.2007
SDÍLEJ:

Renault Kangoo.Foto: DENÍK/Milan Jirouš

Mají společnou podvozkovou plošinu i techniku. Vznikly totiž ve spolupráci zmiňovaných automobilek, které spolu tvoří koncern PSA Peugeot Citroën. Proto nepřekvapí, že se na trhu s ojetými vozy nabízejí za srovnatelné částky, přibližně od 90 000 Kč.

Stejně starý Renault Kangoo však pořídíte přibližně o 15 000 korun levněji. Důvodem je především jeho více užitkové zaměření. I osobní verze mají totiž poměrně strohý a lacině vyhlížející interiér.

Krátké seznámení

Renault Kangoo vstoupil na trh v roce 1997. Osobní verzi záhy doplnila i užitková s posuvnou zadní přepážkou.

Do roku 1999 nebyl v nabídce přeplňovaný diesel a řidiči, kteří chtěli šetřit na palivu, se tak museli spokojit s méně svižnými naftovými agregáty. U malých zážehových pohonných jednotek totiž se zatížením automobilu spotřeba výrazně roste.

V roce 2001 přišla verze s pohonem všech kol (nabízela se s turbodieselem a novým motorem 1.6 16V/70 kW). Současně rozšířil nabídku moderní turbodiesel 1.9 dCi/59kW pracující s přímým vstřikováním paliva systémem common rail.

Další přeplňovaný vznětový agregát se objevil o rok později, současně byl z nabídky vyřazen již zastaralý motor 1.9 dTi nabízený od roku 1999. V roce 2003 prodělal model Kangoo modernizaci.

Co můžete čekat

Mezi klady modelu Kangoo patří výborný výhled z vozu, snadná ovladatelnost a především prostorný interiér. To platí i o zavazadlovém prostoru, který nabízí objem v případě osobní verze 500 litrů, u užitkového provedení s posuvnou přepážkou až 2800 litrů.

K záporům patří špatné odhlučnění interiéru, vrzání plastů uvnitř vozu a slabší dílenské zpracování.

A také nedostatečný výkon agregátů 1.2/43kWa 1.9 D/40 kW. Kčastým závadám patří vůle v zavěšení předních kol, koroze výfuku a praskání jeho svodů či vlnovce (pružná část výfuku v místě poblíž jeho ohybu pod motorem).

Můžete se setkat i s poškozenou zadní nápravou následkem přetěžování a protrženými manžetami poloos. Známé je také zasekávání zámků dveří, vůle v řízení nebo poruchy čerpadla commonrailu.

24.11.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Martin Kratochvíl.

Týdenní zkrat: Peníze jsou, my nebudeme

Vyšetřování útoku v Manchesteru. Vrahem je Salman Abedi
21

Policie zveřejnila snímky manchesterského vraha z bezpečnostních kamer

Kim zase brnká na nervy. Severní Korea odpálila další raketu

Oficiální tisková agentura severokorejského státu KCNA dnes ráno oznámila, že armáda vypustila další z raket svého systému protivzdušné obrany. Jak už je obvyklé v takových oznámeních, vypuštění osobně dohlížel samotný vůdce Kim Čong-un.

Jsem prostě nejlepší. Donald Trump se před odletem ze summitu pochválil

Kdyby si americký prezident k projevu před americkými vojáky na základně Sigonella, kde se s nimi setkal, než nastoupil do letadla směr Washington, pustil známý hit českého zpěváka Leška Semelky „Jsi prostě nejlepší", byl by to stylový podkres jeho vystoupení.

Unikátní staročeské trhy může ohrozit EET

Buty i Jablkoň. Ale především desítky stánků se zapomenutými řemeslya staročeskými specialitami. To jsou Staročeské trhy v Turnově. Konají se tradičně poslední květnový víkend. Ale snad ne naposled.

Počítače zkolabovaly a zkolabovaly i British Airways. Nelétají

Celosvětový výpadek firemních počítačových sítí způsobil, že jedna z nejstarších světových leteckých společností British Airways (BA) přestala dnes odbavovat lety na letištích v různých koutech světa. Výpadek se projevil i na linkách mezi Prahou a Londýnem.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies