VYBERTE SI REGION

Areál krytého bazénu se rozšíří. Plavat bude možné venku i v zimě

Ostrava připravuje druhou etapu modernizace a revitalizace venkovního areálu krytého bazénu v Porubě. Začít by měla už v polovině září a město vyjde na zhruba 40 milionů korun.

15.7.2016
SDÍLEJ:

Takto by mohla vypadat třetí etapa rozšiřování venkovního areálu u krytého bazénu v Porubě. Foto: Vizualizace: Projektstudio

„Součástí druhé etapy bude rekonstrukce venkovního bazénu. Rozdělíme jej na dva menší nerezové bazény, jeden z nich bude vyhřívaný a výplavovým bazénem propojený s vnitřním areálem. Rekonstrukce se dočkají také okolní terasy, solária, přístupová schodiště a vstupní brodítka. Rozšířeny budou venkovní odpočinkové terasy," uvedl Jaroslav Kovář, jednatel městské společnosti Sareza, která areál provozuje.

DALŠÍ ATRAKCE

Doplněny podle něj budou ještě atrakce do hracího prostoru k dětskému brouzdališti a mobiliář. Mluvčí ostravského magistrátu Andrea Vojkovská potvrdila, že zastupitelstvo města už schválilo na druhou etapu rekonstrukce také dotaci. „Včera byla vypsána veřejná zakázka na výběr zhotovitele a je zveřejněna na portálu zadavatele i ve věstníku veřejných zakázek."

Jaroslav Kovář dále uvedl, že pokud se při výběrovém řízení bude postupovat standardně a proběhne bez komplikací, rekonstrukce by mohla začít po konci letní sezony, tedy v polovině září. „Hotovo by pak mohlo být v polovině května tak, aby bylo na novou letní sezonu 2017 rozšiřování dokončeno," vysvětlil jednatel Sarezy.

Město má ale v plánu také třetí etapu.

„Byli jsme poptáni, abychom připravili návrh na další venkovní rozšíření porubského krytého bazénu. Nechtěli jsme však jen rozšiřovat plavecký bazén, chtěli jsme, aby to bylo něco speciálního. Původně jsme měli na stole několik variant. Jednou z nich byla třeba dlouhá řeka procházející celým areálem, nakonec jsme ale navrhli variantu, kterou můžete vidět. Lidé budou mít v areálu k dispozici louku pro sport, slunění, odpočinek a mohou v něm využít také řadu atrakcí, jako jsou tobogany, skluzavky nebo řeka. Ta bude variabilní, takže chvílí líná, pak divoká, bude bublat nebo masírovat, taková kombinace všeho," vysvětlil Davit Kotek z ostravského Projektstudia s tím, že součástí tohoto projektu je také návrh rozšíření vstupního koridoru, zahrnujícího úpravu prostor vstupu do šatny. „Především tak, aby byly světlejší a odpovídaly trendům moderního člověka," doplnil architekt David Kotek z ostravského Projektstudia.

Autor: Martina Koziolová

15.7.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Čechům chutná. Přibrzdili ale v alkoholu

Praha – „Spotřeba potravin nabrala dobrý trend. Zdá se, že lidé nemají hlad, ale chuť," zhodnotil poslední čísla šéf odboru statistiky zemědělství, lesnictví a životního prostředí Jiří Hrbek. Poukázal na to, že v Česku i v roce 2015 rostla spotřeba potravin. Má to jen jednu vadu na kráse, bohužel tu podstatnou. Zatímco z Česka mířily do zahraničí suroviny, z ciziny k nám putovaly hotové výrobky.

Dřevo je drahé. Krade se rovnou v lese

Beroun – Topná sezona jede naplno a policisté na nejrůznějších místech republiky znovu vyšetřují krádeže dřeva v lesních porostech.Mnohým lidem se za palivové dříví nechce utrácet a raději si pro něj zajedou do lesa. Zloději odvážejí nejen kulatinu, která je nařezaná u lesních cest, ale také stromy, které si sami pokácí.

Britové poprvé utratili více za vinyly než za stažené desky

Londýn - Příjmy z prodeje vinylových desek v Británii minulý týden poprvé předstihly příjmy ze stahování nahrávek, oznámilo britské sdružení maloobchodníků v zábavním průmyslu (ERA). Za vinylové desky lidé podle ERA utratili 2,4 milionu liber (asi 76 milionů Kč), zatímco za stahování 2,1 milionu liber (zhruba 66,5 milionu Kč). Loni ve stejném období přitom tento poměr činil 1,2 milionu liber za vinyly ku 4,4 milionu liber za digitální hudbu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies