Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Autoškoláka učitel přiměl zaparkovat s náklaďákem v křižovatce

Havířov - Dopravní situaci ve městě nekomplikuje jen zvyšující se počet nákladních aut, ale i arogantní řidič autoškoly, který neváhal s náklaďákem blokovat křižovatku.

13.10.2015
SDÍLEJ:

Učitel autoškoly se po návštěvě prodejny vrací k autu se žákem, který na jeho pokyn zaparkoval v křižovatce. Foto: Deník/Libor Běčák

O tom, že učitel autoškoly dokáže přimět svého žáka k porušování dopravních předpisů, se mohli lidé přesvědčit v úterý dopoledne v havířovské městské části Podlesí.

Nákladní automobil s označením autoškoly projížděl Myslbekovou ulicí. V křižovatce s Okrajovou ulicí řidiči osobních aut jedoucí za ním předpokládali, že bude odbočovat vpravo a trpělivě čekali v řadě. Náklaďák se ale k rozjetí neměl a v jednu chvíli dokonce začal couvat tak, že hrozila srážka s vzadu stojícím autem. Žák autoškoly zareagoval až na zatroubení. Ani potom se ale nerozjel dopředu. Místo toho z auta stojícího v křižovatce vyskočil učitel, který si odskočil do prodejny autodílů.

„Vůbec nevím, co tam s tím náklaďákem dělali. Původně to vypadalo, že má žák jenom problém s rozjetím, pak ale začal couvat a nakonec si učitel skočil do obchodu. Takhle by se asi v autoškole vyučovat nemělo. Potom se nestačíme divit, jaké moresy někteří řidiči mají a že na silnicích plno agresivity," popsal jeden z motoristů.

Všichni řidiči se nakonec museli se situací vypořádat a náklaďák v křižovatce objet. Obcházet ho museli i chodci, protože stál v místě, kde bránil přecházení mezi chodníky.

V centru přibývá nákladních aut

Oba jízdní pruhy patřily osmikolovým domíchávačům.

Motoristé si v Havířově pomalu zvykají na to, že v ulicích přibývá nákladních automobilů, včetně těžkých kamionů. Před několika dny mohli lidé v přímo v centru sledovat závody dvou osmikolových domíchávačů, jejichž řidiči zřejmě spěchali pro další várku betonu.

Především cizinci doplácejí na používání navigací, které je vedou z kruhového objezdu do centra. Když zjistí, že vjeli do zákazu, snaží se s kamiony otočit u kostela nebo ve světelné křižovatce u Podloubí. Komplikovanému otáčení se v pondělí odpoledne vyhnul řidič polského kamionu s návěsem, který však nepokračoval přes město po Hlavní třídě, ale projel oklikou ulicí Na Nábřeží.

Do centrální části je přitom vjezd vozidel nad 3,5 tuny zakázán, což kontrolují hlídky městské policie. Většina řidičů však prokáže, že ve městě zásobují prodejny. Jen čas od času se podaří přistihnout šoféry, kteří si krátí cestu skrz město.

Autor: Libor Běčák

13.10.2015
SDÍLEJ:
Aleš Juchelka dnes.
3 9

Aleš Juchelka o Kalouskovi a Babišovi: Jsou si podobní, mají buldočí povahy

Petra Erbanová
DOTYK.CZ
6

Kulka ze samopalu zasáhla koleno, se sportem byl nadobro konec

Jiří Hynek získal potřebnou podporu poslanců, kandiduje na prezidenta

/ANKETA/ Jiří Hynek podal u ministerstva vnitra kandidaturu na prezidenta republiky. Podpořilo ho 22 poslanců z pěti politických stran, řekl prezident Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu. Nejvíce poslanců je podle něj ze sněmovního branného výboru. Hynek na Hrad kandiduje s podporou Realistů.

Kontroverzní spot? Blok proti islamizaci tvrdí, že ČT narušuje přípravu voleb

/VIDEO/ Blok proti islamizaci (BPI) podal trestní oznámení na Českou televizi (ČT). Subjektu kandidujícímu ve sněmovních volbách vadí, že televize omezila počet politických stran zastoupených v závěrečné předvolební debatě. 

Nejen za tmy. Chodci musejí „svítit“ i přes den

/INFOGRAFIKA/ Nastává nejkritičtější období pro pěší. Loni zemřelo na silnicích 545 osob, z toho třetina večer či při snížené viditelnosti. Dny se krátí, objevují se mlhy a na horách i první sněhové přeháňky. A pro chodce i řidiče nastává období, kdy by se měli mít obzvláště na pozoru. Výzkumy totiž prokazují, že po setmění je riziko vzniku nehody až čtyřikrát vyšší než za dne.

Cena povinného ručení plíživě stoupá. Pojišťovny na něm tratí

Povinné ručení by mělo podražit. Důvod je prostý, už delší dobu nevydělává a pojišťovny na něm navíc tratí. Kdo zdražení pocítí nejvíce a kdy k němu vlastně dojde, vysvětluje Zbyněk Kuběj, analytik neživotního pojištění Partners.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení