VYBERTE SI REGION

Cestmistrovství v Rýmařově konečně sídlí v novém

I když stavbu cestmistrovství v Rýmařově kolaudovali už na konci minulého roku, více než třicítka zaměstnanců se stěhovala do nových prostor až letos.

10.2.2015
SDÍLEJ:

Ředitel Správy silnic Moravskoslezského kraje Tomáš Böhm si v doprovodu předsedy Výboru pro dopravu Zastupitelstva Moravskoslezského kraje Jaroslava Kaly prohlédli budovu nového rýmařovského cestmistrovství (zleva).Foto: Krajští silničáři

Zaměstnanci Správy silnic v Rýmařově se konečně dočkali důstojných pracovních prostor, které nahradily ty staré, již zcela nevyhovující. Ty byly postavené v roce 1973, šlo o budovu typu Okál. Stavba byla i vlhká. Nová správní budova je půdorysně stejně velká, má ale lepší vnitřní uspořádání.

Ušetří za topení

„Kromě tří kanceláří byla vybudována jídelna a sociální zázemí pro zaměstnance, kteří pracují v terénu. Díky nové konstrukci z cihelných bloků dojde k úspoře finančních prostředků za vytápění a dojde ke zlepšení z hlediska hygienických potřeb," řekl Tomáš Böhm, ředitel Správy silnic Moravskoslezského kraje, který si přijel osobně do Rýmařova cestmistrovství prohlédnout.

Stavba trvala od března do prosince loňského roku a vyšla na bezmála dvanáct milionů korun. Potvrdil to Jaroslav Kala, předseda Výboru pro dopravu zastupitelstva kraje.

„Úkolem členů investiční komise i výboru pro dopravu, jež se skládají z větší části ze zastupitelů kraje, je příprava podkladů pro rozhodování v zastupitelstvu. Jednou z mnoha akcí, které jsme doporučili, byla výstavba nové správní budovy, kterou si silničáři zaslouží," sdělil Jaroslav Kala.

Náročná práce

Výbor pro dopravu během čtyřletého volebního období řeší celkovou koncepci budování dopravní infrastruktury.

Schválení jakéhokoliv záměru v oblasti dopravy musí v zastupitelstvu kraje doporučit výbor pro dopravu, který detailně prozkoumává opodstatněnost rozhodnutí.

„Práce silničářů je náročná v každém ročním období, ať už je to v parném létě, nebo v zimních mrazech, proto potřeba slušného zázemí, kde se mohou zaměstnanci převléknout a najíst, je nutná," uzavřel Jaroslav Kala.

Autor: Karel Janeček

10.2.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Aston Martin postaví 25 nových exemplářů modelu DB4 GT. Cena je astronomická

Britská automobilka Aston Martin se vrátí k výrobě vozu, jehož život byl původně vymezen lety 1959 až 1963. Příští rok totiž obnoví produkci slavného modelu DB4 GT, v plánu je stavba 25 kusů.

Loučení s tratí do Koutů: končí barevné motoráky i soukromník

Údolí Desné – Největší změna za devatenáctiletou historii nastala v noci ze soboty 10. na neděli 11. prosince na Železnici Desná. Osobní vlaky zde přestala provozovat soukromá firma, nahradily ji České dráhy.

Žloutenka stále řádí. Chybí vakcíny, hlásí nejen lékárny

Vyškov – Jde o agresivní infekci, člověka může zabít za pár hodin od prvních příznaků. Mnoho nakažených se i po vyléčení po celý život potýká s následky, jako jsou třeba amputace končetin nebo hluchota. K nejohroženějším patří děti. Přestože je možné se proti meningokokovi typu B očkovat, vakcíny chybí. Na Vyškovsku podle dětské lékařky Anežky Bahníkové z Vyškova už zhruba čtyři až pět měsíců.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies