VYBERTE SI REGION

Unikátní konference nejen o e-shopech: to je Shopexpo

V ostravské aule Gong včera začala konference Shopexpo, která je co do počtu řečníků, vystavujících i návštěvníků největší svého druhu ve střední Evropě. Jejím tématem je obchodování na internetu, e-shopy a logistika.

5.6.2015
SDÍLEJ:
Fotogalerie
12 fotografií
Konference Shopexpo v Ostravě. Unikátní akce kombinuje klasickou konferenci, expozice a workshopy s kulturním programem a řadou neformálních setkání nad aktuálními tématy z oblasti e-commerce, tedy elektronického obchodování.

Konference Shopexpo v Ostravě. Unikátní akce kombinuje klasickou konferenci, expozice a workshopy s kulturním programem a řadou neformálních setkání nad aktuálními tématy z oblasti e-commerce, tedy elektronického obchodování. Foto: DeníkPavel Sonnek

Unikátní akce kombinuje klasickou konferenci, expozice a workshopy s kulturním programem a řadou neformálních setkání nad aktuálními tématy z oblasti e-commerce, tedy elektronického obchodování. Přilákala více než 2100 návštěvníků z různých zemí, na několika pódiích se představilo a během dnešního dne ještě představí dohromady více než 60 odborníků.

Například Zásilkovnu.cz do Ostravy přijela prezentovat její zakladatelka Simona Kijonková a v neposlední řadě také Petr Brandýský. „Naším tématem na konferenci Shopexpo je podpora e-shopů směrem do zahraničí a samozřejmě to hlavní, čemu se věnujeme, tedy stavění a rozšiřování pobočkové sítě pro vydávání zásilek z e-shopů," uvedl za Zásilkovnu.cz Petr Brandýský. Doplnil, že ačkoliv se to málo ví, Zásilkovna.cz vznikla právě v Ostravě v roce 2010, v krajské metropoli byla otevřena také její první pobočka.

Online bar

Návštěvníci mohli hned u vchodu do Gongu navštívit také stánek Online bar, největší internetové agentury na českém a slovenském trhu H1.cz.

„Snažíme se tímto stánkem přirovnávat to, co mají všichni rádi pití k tomu, co nabízíme a na co se specializujeme. Čili kompletní digitální servis. Naše výhoda je v tom, že dokážeme poskytovat velkou šíři služeb skrz na skrz. A jenom velmi dobře smíchaný mix služeb, ať už je to placená reklama, analýza současného stavu, nebo použitelnost, dokáže klientovi dodat ten správný recept na úspěch. Naším stánkem se to právě snažíme přirovnávat k tomu, když mícháte koktejl. Do něj také potřebujete určité ingredience ve správných poměrech, tak aby z toho vzniklo dobré pití. Stejně tak je to i s tím onlinem. Zákazník potřebuje různé služby v různém pořadí a s různou intenzitou," řekl Deníku Michal Ročeň.

Ten má v H1 na starosti několik týmů, které se specializují na placené reklamní kanály.

Doplnil, že jsou pražskou agenturou. „Do Ostravy jsme museli dojíždět, nicméně prostory Gongu jsou úžasné. Byli jsme se tady podívat už před čtrnácti dny, kdy jsem tady byl poprvé. Musím uznat, že jsem byl ohromený, moc se mi to tady líbí. Spojení industriálna s velkým sálem… Mi to přijde super," uvedl.

Na slovíčko s trenérem

Lidem se představil také Google. „Zájemci si u nás mohou vyzkoušet různá zařízení, jako jsou Chromebooky nebo některé tablety a telefony. Prezentujeme tady Google Play, což je služba na přehrávání hudby. Také tu máme nabíječky na mobilní telefony všem dobíjíme energii. Náš stánek se jmenuje Na slovíčko s trenérem, lidé si k nám tak mohou přijít zkonzultovat různá témata," představila stánek Věrka Koukalová z Google Česká republika.

Konference se mimo jiné účastní také zástupci Aukro.cz, BDO, PayU, Seznam.cz nebo MojeID. Na konferenci vystoupila a vystoupí řada hostů z České republiky i ze zahraničí. Mezi nimi například zakladatel společnosti Socialbakers Jan Řežáb, autor bestselleru s názvem Konec prokrastinace Petr Ludwig nebo výše zmíněná zakladatelka Zásilkovny.cz Simona Kijonková.

OTÁZKA K TÉMATU PRO…

… Marka Kršku: marketingového a obchodního ředitele společnosti NetDirect, která je společně s Dark Side organizátorem konference Shopexpo:

Co je cílem konference Shopexpo? Naší snahou bylo vytvořit největší a nejkomplexnější networkingovou akci, jakou mohou provozovatelé malých i velkých e-shopů v České republice navštívit. Podle toho jsme také vybírali hosty, kteří mají co říct jak k samotnému vývoji e-shopů, tak k sociálním sítím, webové analytice, logistice a dalším tématům. Shopexpo vystupuje jako konference, která má člověka posunout. Kam, jak a proč, to ať si každý rozhodne sám. Shopexpo může pomoci v hledání cesty prostřednictvím zkušeností, inspirace a interakce s odborníky.

Autor: Martina Koziolová

5.6.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Čechům chutná. Přibrzdili ale v alkoholu

Praha – „Spotřeba potravin nabrala dobrý trend. Zdá se, že lidé nemají hlad, ale chuť," zhodnotil poslední čísla šéf odboru statistiky zemědělství, lesnictví a životního prostředí Jiří Hrbek. Poukázal na to, že v Česku i v roce 2015 rostla spotřeba potravin. Má to jen jednu vadu na kráse, bohužel tu podstatnou. Zatímco z Česka mířily do zahraničí suroviny, z ciziny k nám putovaly hotové výrobky.

Dřevo je drahé. Krade se rovnou v lese

Beroun – Topná sezona jede naplno a policisté na nejrůznějších místech republiky znovu vyšetřují krádeže dřeva v lesních porostech.Mnohým lidem se za palivové dříví nechce utrácet a raději si pro něj zajedou do lesa. Zloději odvážejí nejen kulatinu, která je nařezaná u lesních cest, ale také stromy, které si sami pokácí.

Britové poprvé utratili více za vinyly než za stažené desky

Londýn - Příjmy z prodeje vinylových desek v Británii minulý týden poprvé předstihly příjmy ze stahování nahrávek, oznámilo britské sdružení maloobchodníků v zábavním průmyslu (ERA). Za vinylové desky lidé podle ERA utratili 2,4 milionu liber (asi 76 milionů Kč), zatímco za stahování 2,1 milionu liber (zhruba 66,5 milionu Kč). Loni ve stejném období přitom tento poměr činil 1,2 milionu liber za vinyly ku 4,4 milionu liber za digitální hudbu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies