Loprais byl v neděli druhý, v pondělí měl ale hned několik problémů a nakonec dojel čtrnáctý s odstupem 45 minut a devět sekund. V průběžném pořadí klesl na sedmé místo. "Bohužel krátce po startu nám odešel pohon 4x4. Celou dobu jsem přemýšlel, jak projedeme posledních 80 km dun, které nás čekaly. S 9,5 tunovým truckem je to opravdu loterie, kterou jsme nakonec vyhráli, i když jsme při ní ztratili v písku spoustu času," uvedl Loprais.

Další ztrátu nabral kvůli chybějícímu přednímu sklu, které mu krátce po startu prasklo. "Při maximální rychlosti nám protivítr vytlačil okno do kabiny a prasklo. Museli jsme zastavit, sklo vykopnout a pokračovat v prachu úmorných 370 km. Jen v brýlích. Během dne jsme předjeli desítky aut v plné rychlosti. Jednou rukou držíte volant, druhou si kryjete oči a hlavu před létajícími kameny od vozidel před vámi," popsal Loprais.

Naopak spokojen byl Kolomý, jemuž se zase nevydařil první den, kdy jej přibrzdila hořící pneumatika a následně prasklý chladič řízení. Druhou etapu ale zvládl mnohem lépe. "Bylo to vydřené páté místo. Trochu nás trápí řízení. Třeba řečiště jsem jel úplně bez serva, takže jsem si pořádně máknul. Naštěstí jsme v cíli a je super, že jsme zajeli takový výsledek," řekl Kolomý.

Do čela kategorie kamionů se nakonec posunul Nizozemec Gerard De Rooy, kterému pořadatelé upravili čas, neboť pomáhal havarovanému Ajratu Mardějevovi z Ruska. Pro vítěze první etapy rallye podle všeho skončila, ve výsledkové listině Mardějev nefiguruje.