VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Více plusů by přinesl titul Vršeckého

Roudnice n. L./ Manažerovi Buggyry Janu Kalivodovi je jedno jestli titul získá Vršecký nebo Bösiger.

1.10.2008
SDÍLEJ:

ŠÉF. Manažer Jan Kalivoda nebude zasahovat do boje Vršeckého s Bösigerem. Foto: Foto: buggyra.com

Prvním rokem šéfuje roudnické stáji Buggyra a už nyní před posledním závodem je jasné, že jeho jezdci obsadí první dvě místa. „Je to práce celého týmu. Já do týmu nevstoupil zvenčí, pracoval jsem u něj už delší dobu a jsem jen rád, že můžu u takového úspěchu být,“ říká manažer Buggyry Jan Kalivoda. Dnes odlétá s pilotem Davidem Vršeckým do španělské Jaramy, kde se uskuteční poslední závod mistrovství Evropy tahačů.


Těšíte se na poslední závod do Jaramy? Už nyní je jasné, že titul získá buď David Vršecký a nebo Markus Bösiger (ztrácí 18 bodů), tedy oba jezdci Buggyry.


Vychutnám si tento závod. Pro nás to bude bez stresu, naopak piloti budou ještě bojovat o titul, ale nám je jedno, jestli vyhraje titul David nebo Markus. Hlavně, že vyhraje Buggyra.


Přesto můžete říci, jaké by byly plusy pro stáj, kdyby vyhrál Vršecký a nebo Bösiger?


Markus je nejen týmový jezdec ale i zákazník. Platí si u nás místo, aby mohl s Buggyrou jezdit. Přináší do týmu peníze a titul by pro jeho partnery byl určitě marketingově zajímavější. Na druhou stranu vítězství Davida by posílilo naši pozici na českém trhu. Je to český jezdec a my máme hodně partnerů z Česka, také zájem médií by byl určitě větší. Už jen to, že poslední Čech, který vyhrál evropský šampionát byl Martin Koloc před dvanácti lety, člověk který Davida vlastně k truckům přivedl. Ale jasně říkáme, že nikdo z týmu do souboje našich jezdců nebude zasahovat, je to jen na nich kdo vyhraje. Ať je to ten lepší.


Titul budete slavit na domácí půdě vašeho největšího konkurenta Antonia Albaceteho. Jaký to je pocit?


Předně okruh v Jaramě je pro mne srdeční záležitost. V roce 2002 jsem tam byl na svých vůbec prvních motoristických závodech a ta úžasná atmosféra stotisícového davu mě úplně pohltila. Takže, když nemůžeme slavit v Mostě, tak Jarama je druhá nejlepší varianta.


Jaké budou oslavy?


Do Španělska s námi pojede větší výprava než obvykle. Pojede i přítelkyně Davida. Každopádně nás čekají standardní oslavy FIA, ale domů letíme až v pondělí dopoledne, takže prostor na oslavy bude.


Prý Vršeckému gratuloval v Le Mans k titulu i šéf stáje, kde jezdí velký rival Albacete. Je to pravda?

Je to pravda. David je usměvavý nekonfliktní tip a nemá v depu nepřítele, tak věřím, že když už jsou karty takto rozdány, byla gratulace upřímná.

Autor: Vladimír Mayer

1.10.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Nehoda pendolina u Studénky.
DOTYK.CZ

Přejezdy zabíjejí. Stát jich desítky ročně ruší, víc než stovku letos opraví

Premiér Bohuslav Sobotka.
2 5

Sobotka chce o korunových dluhopisech jednat s daňovou správou

AKTUALIZOVÁNO

Komíny budou kouřit dál, úředníků na jejich kontrolu není dost

Jako v Jiříkově vidění si musejí připadat úředníci z obcí s rozšířenou působností (ORP) při naplňování svých povinností v souvislosti s novelou takzvaného komínového zákona.

Lidl dramaticky zvyšuje nástupní mzdu a srovnává zaměstnancům mzdy v regionech

Praha - Diskontní řetězec Lidl zvýší od 1. března nástupní mzdu zaměstnanců v obchodech o 25 procent, ta tak dosáhne 23 333 korun při čtyřicetihodinovém úvazku. Průměrná mzda prodavačů a pokladních bude při stejném úvazku 24 897 Kč.

V ČSSR musela být před 40 lety kvůli havárii odstavena JE Jaslovské Bohunice

Jaderná elektrárna v Jaslovských Bohunicích nedaleko slovenské Trnavy byla první svého druhu na území někdejšího Československa. Její první reaktor, ve kterém se řetězová reakce rozběhla v říjnu 1972, ale sloužil k výrobě elektrické energie pouze necelých pět let. Před 40 lety, 22. února 1977, byl po havárii odstaven. Tuto etapu budování jaderné energetiky tak nyní připomíná pouze budova stojící vedle čtyř novějších bloků.

EXKLUZIVNĚ

Pražští radní projednají převzetí společnosti PVK

Praha - Radní v úterý projednají záměr převzetí společnosti Pražské vodovody a kanalizace (PVK), které stoprocentně vlastní francouzská firma Veolia. O jak velký podíl bude Praha usilovat, zatím není jasné. Radní také projednají rozvoj Nákladového nádraží Žižkov a harmonogram tvorby Metropolitního plánu. Na programu jednání je i nákup vozů pro městskou policii a veřejná zakázka na opravu Vinohradské ulice.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies