Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Zranění místo titulu. Podmola čeká operace, v seriálu MS skončil třetí

Frankfurt - Český freestyle motokrosař Libor Podmol obsadil třetí místo v konečném hodnocení seriálu mistrovství světa, který vyvrcholil v pátek a v sobotu ve Frankfurtu. Šampion z roku 2010 mohl v Německu bojovat o celkový triumf, v pátečním tréninku si ale poranil levý kotník a do závodů nenastoupil.

23.11.2014
SDÍLEJ:

Libor Podmol v Liberci.Foto: DENÍK/Vít Černý

Co to znamená? Podmola místo oslav teď čeká operace.

Mistrem světa se poprvé v kariéře stal Španěl Maikel Melero, který vyšel vítězně ze souboje s Remim Bizouardem z Francie, jehož nakonec porazil o čtyři body.

V elitní desítce konečného pořadí se vedle třetího Podmola umístil jako sedmý i Petr Pilát, který byl v pátek ve Frankfurtu třetí a připsal si nejlepší výsledek v sezoně. V sobotu vybojoval čtvrté místo.

Autor: ČTK

23.11.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Pohřešované dívky
AKTUALIZOVÁNO

Policie díky všímavým lidem našla obě zmizelá děvčátka

Slávistický kotel
7

Cizinci v Česku? Sparta je v klidu, Slavia má problém

Ceny chat a chalup vystřelily vzhůru. Za rok se zvýšily o téměř 200 tisíc korun

/INTERAKTIVNÍ INFOGRAFIKA/ Domek se zahradou vhodný k rekreaci seženete v průměru za 1,3 milionu korun.

Andrzej Duda podepsal jeden ze sporných zákonů polské soudní reformy

Polský prezident Andrzej Duda podepsal zbývající z trojice nedávno parlamentem schválených zákonů, které jsou součástí reformy polské justice. Tu kritizovala Evropská unie i domácí opozice.

Pohledem Stanislava Šulce: Oč jde v Polsku

V souvislosti s Polskem se v posledních dnech vypráví několik příběhů. Jeden vykresluje skvělou hrdou zemi, která si dělá doma pořádek a zlá Evropská unie jí při tom hází byrokratické klacky pod nohy. A v ulicích stojí desítky tisíc lidí, kteří vládní stranu Právo a spravedlnost (PiS) nevolili, tedy jsou menšinou populace a sice můžou demonstrovat, ale jejich požadavky jsou tak nějak nepodstatné.

Německé automobilky soupeřily jen naoko, hrozí jim miliardové pokuty

Místo větších nádrží adBlue na močovinu, která částečně eliminuje škodliviny vycházející z dieselových motorů, se němečtí výrobci soustředili na to, aby jejich auta měla větší zavazadlový prostor pro golfové hole zákazníků nebo více místa pro hi-fi aparatury. Jak se ukazuje, na obalamucení kontrol emisí nebo v logistice a nákupu surovin tajně spolupracovaly značky, které si na první pohled na trhu nelítostně konkurují. A to po dlouhou dobu, už od začátku 90. let minulého století.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení