Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Arcibiskup 'hraje' v reklamě na olomouckou MHD

Olomouc – Olomoucký arcibiskup Jan Graubner podporuje hromadnou dopravu. Moravský metropolita a jeden z nejvyšších představitelů katolické církve v ČR cestuje tramvají v posledním reklamním příběhu Dopravního podniku města Olomouce.

2.3.2012
SDÍLEJ:

Fotografie z reklamy na olomouckou MHD s arcibiskupem GraubneremFoto: DPMO

Jde o výjimku – kdy arcibiskup figuruje v reklamě – když však dopravní podnik Jana Graubnera požádal, zda by „nezahrál“ jednu z postav v příběhu „Všichni bez rozdílu..“, nemusel se příliš dlouho rozmýšlet.

„Už přesně nevím, koho napadlo jít takto troufale až do těchto míst..,“ vzpomínal ředitel DPMO Vladimír Menšík, jak se rodilo „obsazení“ v poslední reklamě na olomoucký dopravní podnik.

„Pan arcibiskup souhlasil hned při prvním setkání a účast přislíbil,“ popisoval.

Arcibiskup Jan Graubner využívá hromadnou dopravu celkem běžně a podpořit ji, považoval za dobrý nápad.

„V reklamách obvykle nevystupuji, ale podpořit městskou dopravu považuji za správné. Když bude městská doprava dobře fungovat a když ji budou lidé využívat, bude město méně zamořeno auty a jejich zplodinami. Sám tramvaj využívám tehdy, když mám cestu mimo centrum Olomouce,“ reagoval Jan Graubner.

Olomoucký arcibiskup figuruje v nejnovější reklamě s podtitulem „Všichni bez rozdílu..“ spolu s ředitelem Tyflocentra Olomouc Janem Příborským a dalšími dvěma „komparzisty“.

Inspirovali se ve Vídni

Na dopravních prostředních v krajském městě se již objevily čtyři reklamní příběhy, například důchodkyně s mladíkem, který se jí snaží pomoci při vystupování, což už není nutné, protože po Olomouci jezdí nízkopodlažní vozy.

V reklamách v řadě případů vystupují zaměstnanci dopravního podniku.

Inspiraci pro reklamní projekt čerpalo vedení DPMO ve Vídni.

„Nápad, prezentovat se tímto způsobem, se mi zalíbil. Forma příběhu se mi zdála zajímavá,“ uvedl ředitel Vladimír Menšík s tím, že reklamy se budou postupně obměňovat.

„Už máme vymyšleny další. Žádný z příběhu se nebude objevovat déle než rok,“ uzavřel.

Autor: Daniela Tauberová, Petra Pášová

2.3.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Darci Lynne Farmerová

Soutěž Amerika má talent letos vyhrála dvanáctiletá břichomluvkyně

Lidl
4

Lidl otevřel e-shop. Zboží jde objednat ještě dřív, než bude na prodejně

Výbuch v kasárnách: munice neměla v administrativní budově co dělat

Armáda ve čtvrtek potvrdila, že v ubytovně Jugo ve vyškovské vojenské posádce byla munice nelegálně. Při explozi tam v úterý zemřel jeden voják.

Modelce, která chtěla dobýt svět, hrozí mnohaletý žalář

Chtěla dobýt modelingový svět, nyní jí však hrozí, že svou krásou bude dlouhé roky ohromovat pouze osazenstvo věznice.

Dědička ĽOrealu a nejbohatší žena světa zemřela ve věku 94 let

Ve věku 94 let zemřela francouzská podnikatelka a dědička globální kosmetické značky ĽOreal Liliane Bettencourtová. Oznámila to její dcera. Rodina Bettencourtů, kteří ĽOreal založili, drží v této společnosti dodnes 33 procent.

AKTUALIZOVÁNO

Trump vyhlásil další sankce vůči Koreji, týkají se všech, kdo s ní obchodují

Americký prezident Donald Trump oznámil nové sankce vůči Severní Koreji. Americké ministerstvo financí získalo pravomoc vystavit sankcím jakoukoli zahraniční banku, která obchoduje s KLDR. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení