Organizace se tak v šetření, které odstartovalo 4. února, zaměřují speciálně na malé a střední podnikatele a na poskytovatele služeb v cestovním ruchu. Chtějí tak zjistit jejich spokojenost, potřeby a přání.

Dotazníky se dotknou dvou různých podnikatelských sfér.

„Pro podnikatele ve všech oblastech hospodářství kromě cestovního ruchu je určen dotazník, který se dotýká problémů s dostupností, kvalitou a vzdělaností pracovních sil či vnějších i místních překážek v rozvoji podnikání," sdělil manažer místní akční skupiny (MAS) Hranicko František Kopecký.

Dotazník je k dispozici na webových stránkách odkazu www.regionhranicko.cz/dotaznik3. Podnikatelé si mohou předtištěné archy vyzvednout na živnostenském nebo finančním úřadu v Hranicích. K odevzdání pak slouží i sběrný box ve dvoraně zámku.

Zvlášť pro oblast cestovního ruchu je pak určen dotazník, který se zaměřuje například na skladbu klientů, na význam regionálních atraktivit nebo spolupráci s místní samosprávou. „Tento dotazník bude možno vyplnit pouze na internetu," uvedl František Kopecký.

Vyplnění dotazníku zabere zájemcům přibližně patnáct minut. Šetření poběží do konce letošního března. Výsledky budou podkladem pro vytvoření kvalitní a všeobecně přijímané Strategie rozvoje regionu Hranicko 2014–2020.