VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Posvětí radní zopakování tendru na propagaci Prostějova?

Prostějov – Ve hře je zhruba 14 milionů korun na čtyři roky. Prostějovští radní z řad ČSSD a ODS rozhodnou na svém úterním zasedání, zda zopakují tendr na služby v oblasti propagace marketingu města.

5.3.2013
SDÍLEJ:

ProstějovFoto: DENÍK

„Rada města projedná zahájení zadávacího řízení veřejné zakázky pod názvem Výběr dodavatele služeb v oblasti marketingu a propagace pro statutární město Prostějov – nové vyhlášení," potvrdila v pondělí prostějovská mluvčí Jana Gáborová.

Podklady k tendru vypracovala Renata Grulichová, vedoucí odboru kancelář tajemníka prostějovského magistrátu. Manžel Grulichové, Bedřich Grulich, je prostějovský radní za ČSSD.

Proč radní na tendru trvají?

„Chceme, aby jméno města bylo vidět v rámci regionu, Moravy i celé České republiky. Pak by mělo být vidět i při mezinárodních akcích, Prostějov chceme propagovat i za hranicemi republiky," reagoval náměstek Jiří Pospíšil (ODS).

Do předchozího výběrového řízení na propagaci a marketing magistrátu se přihlásili tři uchazeči. Městem stanovené podmínky ale dokázal splnit pouze jediný z nich – místní TK PLUS Miroslava Černoška. Protože soutěž o jediném uchazeči odporovala zákonům, museli ji radní zrušit.

Jak funguje marketing a propagace při olomouckém magistrátu?

Mají tam vlastní oddělení propagace a marketingu. „Toto naše oddělení koordinuje zavádění jednotného vizuálního stylu města. Dále zajišťuje grafickou a předtiskovou přípravu merkantilních tiskovin, pozvánek, inzerce a dalších tiskových materiálů. Po technické stránce spravuje a vytváří webové stránky města spolu s městským turistickým portálem," popsala mluvčí olomouckého magistrátu Radka Štědrá.

Vedoucí odboru vnějších vztahů a informací Statutárního města Olomouce Daniela Horňáková doplnila, že strategii v oblasti propagace a marketingu řeší jen za pomoci vlastních zaměstnanců.

„Žádnou externí firmu si na to nenajímáme," řekla.

Olomouc přitom s TK PLUS spolupracuje na pořádání sportovních či kulturních podniků. Loni šlo na například o Pohár primátora v orientačním sprintu.

Autor: Radim Havlík

5.3.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Sněmovna, ilustrační foto
2 8

Parlament dostane v příštím roce přidáno. Na fasádu i odchodné

Kamionová doprava na dálnici
16 4

Nechceme levné pracovní síly z východní Evropy, vzkazuje Macron

Petr Janda: Nechci se rouhat, ale hudebních nápadů mám pořád mraky

/ROZHOVOR, VIDEO/ Ještě držím pohromadě to je nejen název nové desky Petra Jandy, kterou mu k nedávným pětasedmdesátinám vydal Supraphon, ale i jasný vzkaz fanouškům, že je tento guru českého bigbítu stále ve skvělé formě.

Bez přesčasů by chyběly tisíce lékařů a sester

Čtyři stovky lékařů a tisíc sester. Přesně tolik nových zaměstnanců by musely sehnat české nemocnice, pokud by měly ze dne na den začít dodržovat zákoník práce. Vyplývá to z propočtů Asociace krajů České republiky. Pro představu: zhruba stejný počet zdravotníků pracuje ve všech špitálech Karlovarského kraje.

Václav Klaus: Nešlo o vládní krizi, ale o zahájení volební kampaně

Bývalý český prezident Václav Klaus vidí podstatu koaličních hádek v tom, že poprvé zažíváme situaci, kdy jsou ve vládě dvě stejně silné strany. Ty se musejí proti sobě vymezit, aby jim volič uvěřil, že každá chce něco jiného. „Nic hrozivého se neděje, všechny instituce normálně fungují. Nešlo o vládní krizi, ale o bouřlivé zahájení volební kampaně," hodnotí události posledních dní.

Lidovci pokukují po premiérovi. Volí vedení

Šéf hnutí ANO Andrej Babiš polepil zemi plakáty, v nichž se ptá, o čem lidé sní. Kdyby měl odpovědět sám, možná by uvedl číslo 9,99. Právě takový volební zisk lidovců a STAN by přivítal. O nesnadno dosažitelné hranici pro vstup do sněmovny ale nemluví jen on. I proto Babiš nevěří, že tuto volební koalici křesťanští demokraté nakonec schválí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies