„Do konečného rozhodnutí nemůžeme dle legislativy zveřejňovat žádné bližší informace," řekl Pospíšil.

Přiblížil, že členové hodnotící komise jednotlivé nabídky posoudili ve čtvrtek.

„Své stanovisko komise předá radě města, která na svém zasedání dvaadvacátého ledna rozhodne o výsledku řízení," vzkázal náměstek.

Tendru na čtyřletou zakázku v předpokládané hodnotě 14 milionů korun se zúčastnily tři subjekty. Šlo o firmy PETARDA PRODUCTION z Ostravy, TK PLUS z Prostějova a místní občanské sdružení Pro Prostějov.

„Ostravská společnost uvedla cenu šestnáct milionů korun, TK PLUS čtrnáct milionů korun. Naše sdružení přišlo s nabídkou řízení zrušit," uvedl po otevření obálek s nabídkami Jan Navrátil, člen výkonného výboru občanského sdružení Pro Prostějov.

Sdružení navrhlo oněch 14 milionů korun věnovat na propagaci Prostějova na jednotlivých akcích pro více subjektů a to formou podpory jejich činnosti.

„Tedy nikoliv na faktickou propagaci jednoho soukromého subjektu, jak to lze mnohdy pozorovat za současného stavu," prohlásil Navrátil.

Co nabídla PETARDA PRODUCTION?

„Představili jsme mezinárodní projekty, které nabízíme v Olomouci nebo Třinci," uvedla Kristina Vavríková, projektová manažerka z Petarda týmu Olomouc. Na dotaz, čím konkrétně chtěli zviditelnit Prostějov, nedokázala odpovědět.

Nabídku TK PLUS Prostějovský deník nezjistil. Tato marketingová agentura totiž v kontaktech na svých webových stránkách čísla na vedení společnosti neuvádí. Přes recepci se šéfa firmy Miroslava Černoška redaktorům nedaří kontaktovat již dlouhodobě.