Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Schöne Velikonoce: Kaufland si „vystřelil" ze své vlastní kampaně

Praha - Stylově na apríla pouští obchodní řetězec Kaufland do světa svůj netradiční velikonoční pozdrav v podobě reklamního spotu z dílny kreativní agentury FeelConcepts. Jeho pojetí se poněkud vymyká dosavadní ucelené korporátní komunikaci, která se letos nese v duchu kampaně Z lásky k Česku.

1.4.2015 2
SDÍLEJ:

Schöne VelikonoceFoto: Kaufland

Název spotu: Schöne Velikonoce
Zadavatel: Kaufland Česká republika v.o.s.
Kreativní agentura: Feel Concepts
Nákup médií: Médea a.s.
Stopáž: 90 sec
Scénář: Martin Marušinec & Filip Matějka
Režie: Petr Čtvrtníček
Kamera: Tomáš Sysel
Produkce: SwitchboardFilms

A právě ze své vlastní kampaně Z lásky k Česku si dokázala společnost Kaufland „vystřelit". Pod režijním vedením Petra Čtvrtníčka Kaufland bez obav říká, že má sice německé jméno, ale české srdce. Děj spotu se točí okolo tří německých mladíků, kteří zakusí, co obnáší česká tradice, a že nic není tak, jak by se na první pohled mohlo zdát…

„I přes náš německý název se považujeme za českou společnost. Dlouhodobě spolupracujeme s českými dodavateli a pěstiteli, vážíme si našich českých zákazníků a rádi nabízíme české výrobky. Ctíme i české tradice, které mohou být pro cizince - nadneseně řečeno - exotické," usmívá se pojetí spotu Michael Šperl, tiskový mluvčí společnosti Kaufland, a dodává: „Snažíme se vtipně ukázat, že nic nemusí být tak, jak by se mohlo na první pohled zdát."

Spot o délce 90 sekund bude ke zhlédnutí výhradně dnes, 1. dubna, mezi 19. a 22. hodinou na TV stanicích Barrandov, Prima a Nova. 

Autor: Redakce

1.4.2015 VSTUP DO DISKUSE 2
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Malála Júsufzajová
7

Pákistánská nositelka Nobelovy ceny za mír nastoupí na Oxford

Servírka Barbora Horská byla jednou z těch, která ženu obsluhovala. Na snímku u stolu, kde podvodnice seděla.
2

Blondýna dál okrádá opavské restaurace, policie je na ní krátká

Piráti, sundejte mě z vězeňského autobusu, požaduje Nečasová. Hrozí právníky

Advokáti Jany Nečasové (dříve Nagyové) požadují po Pirátské straně, aby odstranila podobu někdejší šéfky kabinetu premiéra Petra Nečase z "vězeňského autobusu", s kterým tento týden vyrazila do volební kampaně. Piráti na autobusu poukazují kresbami na kauzy politických protivníků. V předžalobní výzvě, žádají zástupci Nečasové také omluvu, v opačném případě hrozí právními kroky. 

Venkovské prodejny končí kvůli zvyšování platů. Má je stát dotovat?

Češi chtějí zachránit venkovské obchody. Šedesát šest procent lidí v České republice souhlasí s tím, že by měl stát ztrátové prodejny v malých obcích do 500 obyvatel finančně podporovat. Pouze 26 procent lidí je proti tomu. Z vesnic pomalu mizí hospody, obchody i pošty.

Pelikán nejvyššího žalobce mlčenlivosti nezprostil. Obstrukce, reaguje Plíšek

Ministr spravedlnosti Robert Pelikán (ANO) nezprostil nejvyššího státního zástupce Pavla Zemana mlčenlivosti pro slyšení před sněmovní komisí k únikům údajů z vyšetřovacích spisů. Předseda komise Martin Plíšek (TOP 09) mluví o naschválu a o obstrukci. Pelikán poukazuje na to, že žádosti o zbavení mlčenlivosti nebyly zdůvodněny tak, jak požaduje zákon o státním zastupitelství.

Finanční poradce: Zažíváme skvělé časy, které nebudou trvat věčně

/ROZHOVOR/ Česká národní banka nedávno zvedla úrokové sazby. Znamená to zdražení úvěrů, naopak střadatelé mohou být potěšeni. Pro koho je to ještě dobrá zpráva a kdo si pohoršil, přibližuje finanční poradce Partners Josef Uchytil.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení