VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Seznam.cz začal pronikat do běžné televizní programové nabídky

Seznam.cz začal více pronikat na televizní obrazovky. Obsah, který je dostupný na internetu, začal nabízet prostřednictvím hybridního vysílání v chytrých TV v rámci běžné nabídky televizních programů. Uvedl to dnes generální ředitel Pavel Zima. S podobným řešením dosud v ČR nikdo nepřišel.

31.5.2016
SDÍLEJ:

Seznam.czFoto: seznam.cz

Nabídka Seznamu.cz se tak objeví v základním programovém přehledu televize. Poté, co si divák vybere, se mu pořad Seznamu spustí přes internet. Pro umístění své nabídky bude využívat HbbTV kanál v rámci digitálního multiplexu 4, který pokrývá zhruba 95 procent populace.

Nyní mohou využívat internetovou "televizní" nabídku nejen "chytré" televize

V současnosti je v Česku podle různých průzkumů asi jeden milion chytrých televizí, z toho těch schopných přijímat hybridní vysílání je zhruba desetina. Tři čtvrtiny chytrých TV jejich uživatelé připojují k internetu.

Vysílání Seznamu se dosud do televizí dostávalo buď prostřednictvím aplikací Android, nebo Apple TV, nebo bylo dostupné v chytrých televizích Samsung a LG, ale nikoliv v rámci běžné programové nabídky. Nově bude možné videa Seznamu sledovat v televizích všech značek podporujících HbbTV.

Nedávno Seznam.cz oznámil, že se bude video obsahu více věnovat a založil vlastní redakci, která bude zpracovávat zpravodajská videa.

Vlastníkem Seznamu je jeho zakladatel Ivo Lukačovič. Ten počátkem letošního roku odkoupil zpět 30% podíl od fondů Tiger Holding Four a Miura International.

Seznam provozuje stejnojmenný vyhledávač, mapový server Mapy.cz, zpravodajské Novinky.cz, oborové weby nebo videoportál Stream.cz. Weby Seznamu měly letos v dubnu celkovou návštěvnost z PC kolem 6,6 milionu uživatelů a dalších 2,5 milionu návštěvníků z mobilů.

V loňském roce dosáhl Seznam rekordních tržeb ve výši 3,41 miliardy korun. Zisk před zdaněním stoupl o desetinu rovněž na rekordních 1,25 miliardy Kč. Nejvíce se na růstu obratu podílely příjmy z reklamy ve vyhledávání, tedy z reklamního systému Sklik.

Autor: Redakce / ČTK

31.5.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

eet
6

EET: obchodníci s obuví mají strach ze sankcí a kontrol

Výhled na České středohoří. Vzadu Milešovka
0 14

Obludné plány na zastavění vrcholu Milešovky šly k ledu

Co je nepřijatelné? Večerní emaily nebo zdrobněliny v doméně

Lidé často v elektronické komunikaci podceňují pravidla slušného chování. Ať se jedná o emaily, esemesky nebo internetové diskuse. Jak na úřední mail?

Lidl dramaticky zvyšuje nástupní mzdu a srovnává platy v regionech

Praha - Diskontní řetězec Lidl zvýší od 1. března nástupní mzdu zaměstnanců v obchodech o 25 procent, ta tak dosáhne 23 333 korun při čtyřicetihodinovém úvazku. Průměrná mzda prodavačů a pokladních bude při stejném úvazku 24 897 Kč.

AUTOMIX.CZ

PŘEHLEDNĚ: Proč se škodovky jmenují, jak se jmenují?

Od konce 80. let česká automobilka Škoda svoje modely označuje výhradně slovními názvy. Na začátku této éry byl samozřejmě Favorit.

DOTYK.CZ

Příjmy začínajících vědců jsou pod hranicí chudoby

V České republice je přibližně 25 tisíc doktorandů. Mnozí na začátku studia pomýšlí na vědeckou dráhu. Ve vědě je přitom čím dál víc důležitá mezinárodní spolupráce. Podle slov předsedkyně České asociace doktorandek a doktorandů Kateřiny Cidlinské však českým studentům současný systém nedovoluje být na této mezinárodní úrovni zcela konkurenceschopní.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies