Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Seznam.cz začal pronikat do běžné televizní programové nabídky

Seznam.cz začal více pronikat na televizní obrazovky. Obsah, který je dostupný na internetu, začal nabízet prostřednictvím hybridního vysílání v chytrých TV v rámci běžné nabídky televizních programů. Uvedl to dnes generální ředitel Pavel Zima. S podobným řešením dosud v ČR nikdo nepřišel.

31.5.2016
SDÍLEJ:

Seznam.czFoto: seznam.cz

Nabídka Seznamu.cz se tak objeví v základním programovém přehledu televize. Poté, co si divák vybere, se mu pořad Seznamu spustí přes internet. Pro umístění své nabídky bude využívat HbbTV kanál v rámci digitálního multiplexu 4, který pokrývá zhruba 95 procent populace.

Nyní mohou využívat internetovou "televizní" nabídku nejen "chytré" televize

V současnosti je v Česku podle různých průzkumů asi jeden milion chytrých televizí, z toho těch schopných přijímat hybridní vysílání je zhruba desetina. Tři čtvrtiny chytrých TV jejich uživatelé připojují k internetu.

Vysílání Seznamu se dosud do televizí dostávalo buď prostřednictvím aplikací Android, nebo Apple TV, nebo bylo dostupné v chytrých televizích Samsung a LG, ale nikoliv v rámci běžné programové nabídky. Nově bude možné videa Seznamu sledovat v televizích všech značek podporujících HbbTV.

Nedávno Seznam.cz oznámil, že se bude video obsahu více věnovat a založil vlastní redakci, která bude zpracovávat zpravodajská videa.

Vlastníkem Seznamu je jeho zakladatel Ivo Lukačovič. Ten počátkem letošního roku odkoupil zpět 30% podíl od fondů Tiger Holding Four a Miura International.

Seznam provozuje stejnojmenný vyhledávač, mapový server Mapy.cz, zpravodajské Novinky.cz, oborové weby nebo videoportál Stream.cz. Weby Seznamu měly letos v dubnu celkovou návštěvnost z PC kolem 6,6 milionu uživatelů a dalších 2,5 milionu návštěvníků z mobilů.

V loňském roce dosáhl Seznam rekordních tržeb ve výši 3,41 miliardy korun. Zisk před zdaněním stoupl o desetinu rovněž na rekordních 1,25 miliardy Kč. Nejvíce se na růstu obratu podílely příjmy z reklamy ve vyhledávání, tedy z reklamního systému Sklik.

Autor: Redakce / ČTK

31.5.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Letní dětský tábor, ilustrační snímek.
19

Děti na táborech mají mobily. A brečí domů

Stanislav Šulc.
4 11

Pohledem Stanislava Šulce: Montujeme hrdě a rekordně

Výkyvy počasí zdraží med. Na část včelařů dopadne i EET

/INFOGRAFIKA/ Včelaři prodávají med za 160 korun. Kvůli slabší úrodě cena o pár desetikorun stoupne.

Boj o cyklisty v Brně. Další firma nabídne sdílená kola

/ANKETA/ Ještě před dvěma měsíci měli lidé využívající sdílená kola jednodušší rozhodování. V centru Brna půjčovala padesátku růžových bicyklů pouze společnost Rekola. Už brzo budou v brněnských ulicích svádět boj o cyklisty tři půjčovny.

Slavný fotbalový útočník Baroš se vrátil do Baníku: Cizinci české lize pomůžou

Nejen hvězdní cizinci v dresech Sparty a Slavie budou zdobit nový ročník fotbalové ligy. Zpátky mezi elitou je Baník Ostrava, jehož soupisku zdobí jméno jednoho z nejslavnějších odchovanců slezského klubu. Milan Baroš se do Baníku vrátil už potřetí. Tentokrát (prý) naposledy.

AUTOMIX.CZ

Jaká auta si nejčastěji kupují fotbalové hvězdy? Vítěz překvapí, Bentley to není

O autech fotbalistů se velmi často mluví a také se na toto konto velmi často vtipkuje. „Kopačka v Bentley“ je jakousi folklórní záležitostí… Nicméně jaká jsou opravdu nejoblíbenější auta fotbalistů?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení