VYBERTE SI REGION

Deník se stal mediálním partnerem české házené

Praha - Vltava Labe Press, vydavatel Deníku a provozovatel zpravodajského webu denik.cz, se stal novým mediálním partnerem Českého svazu házené.

14.4.2014
SDÍLEJ:

Čeští házenkáři - ilustrační fotografieFoto: ČTK/POLFOTO

V rámci mediálního partnerství budou krajské Deníky pravidelně informovat o všech házenkářských soutěžích, od mládežnických klání v rámci Žákovské ligy až po Extraligu mužů a Interligu žen. Samozřejmostí bude i komplexní informační servis okolo mužské i ženské házenkářské reprezentace.

Informační servis bude obsahovat i další zajímavosti ze světa házené, včetně všech mládežnických kategorií.

Házená patří dlouhodobě mezi nejoblíbenější míčové kolektivní sporty. Nově zahájená mediální spolupráce má za cíl kromě jiného posílit image házené u nás jako moderního
a dynamického sportu. Významnou inspirací pro naplnění tohoto cíle je sousední Německo, kde je házená druhým nejpopulárnějším sportem a kde působí nejlepší čeští reprezentanti, v čele s nepopulárnějším českým házenkářem a nejlepším házenkářem světa za rok 2010 Filipem Jíchou.

„Partnerství podtrhuje snahu regionálních Deníků podporovat činnosti, které vedou k aktivnímu způsobu života a nabízejí pozitivní vzory mladým lidem. Budeme se těšit z úspěchů české házenkářské reprezentace, ale se stejným zápalem a chutí vyzdvihneme lidi, kteří obětavě a nezištně věnují svůj volný čas, aby probudili zájem dětí o tento krásný a všestranný sport. Vážím si toho, že se Český svaz házené systematicky věnuje školákům," uvedl výkonný ředitel VLP Jan Pertl.

„Skupina VLP, která je vydavatelem několika desítek regionálních deníků, je novým a nutno říci, že silným partnerem našeho sportu. Věřím, že vzájemná spolupráce zlepší házenkářský zpravodajský servis u nás a rozšíří povědomí o házené jako skutečně moderním kolektivním sportu, který může být i dnes atraktivní pro děti a mládež v celé České republice," říká Aleš Pospíšil, prezident ČSH.

„VLP je prvním strategickým mediálním partnerem české házené. Jsem moc rád, že se nám jednání podařila dotáhnout do úspěšného konce. Velký zájem o mediální spolupráci je pro nás zárukou aktivace dalších partnerství, což je naším společným prvořadým cílem," komentuje David Trávníček, předseda představenstva SPORT INVEST Marketing.

Uzavření mediální spolupráce mezi Deníkem a ČSH navazuje na již dříve uzavřené partnerství mezi ČSH a sportovní agenturou SPORT INVEST Group.

Autor: Redakce

14.4.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Sting zazpívá jako headliner Metronomu. Prvně na festivalové stagi

Praha /HEADLINER, FESTIVAL/- Pražský Metronome Festival odtajnil první zahraniční hvězdu. V termínu 23. a 24. června zazpívá na Výstavišti Sting a doprovodí ho jeho trio. Předprodej pro některé začíná již dnes.

Čechům chutná. Přibrzdili ale v alkoholu

Praha – „Spotřeba potravin nabrala dobrý trend. Zdá se, že lidé nemají hlad, ale chuť," zhodnotil poslední čísla šéf odboru statistiky zemědělství, lesnictví a životního prostředí Jiří Hrbek. Poukázal na to, že v Česku i v roce 2015 rostla spotřeba potravin. Má to jen jednu vadu na kráse, bohužel tu podstatnou. Zatímco z Česka mířily do zahraničí suroviny, z ciziny k nám putovaly hotové výrobky.

Britové poprvé utratili více za vinyly než za stažené desky

Londýn - Příjmy z prodeje vinylových desek v Británii minulý týden poprvé předstihly příjmy ze stahování nahrávek, oznámilo britské sdružení maloobchodníků v zábavním průmyslu (ERA). Za vinylové desky lidé podle ERA utratili 2,4 milionu liber (asi 76 milionů Kč), zatímco za stahování 2,1 milionu liber (zhruba 66,5 milionu Kč). Loni ve stejném období přitom tento poměr činil 1,2 milionu liber za vinyly ku 4,4 milionu liber za digitální hudbu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies