VYBERTE SI REGION

První výhra v sezoně! Štybar splnil cíl, ovládl druhou etapu Tirrena-Adriatica

Pomarance - Zdeňku Štybarovi vyšel útok necelé tři kilometry před cílem a podmanil si druhou etapu cyklistického závodu Tirreno-Adriatico. Třicetiletý český jezdec chtěl právě ve čtvrtek zkusit vybojovat první vavřín v sezoně a na pásce ve městě Pomarance se mu to povedlo. Po triumfu v Toskánsku se ujal vedení v průběžném pořadí, díky bonusu za vítězství má náskok devět sekund.

10.3.2016 AKTUALIZOVÁNO 10.3.2016
SDÍLEJ:

Zdeněk Štybar kraloval druhé etapě závodu Tirreno-Adriatico.Autor: ČTK/ZUMA/Yuzuru Sunada

"Nejprudší část byla opravdu těžká a věděli jsme, že zaútočit musíme právě tam. Mluvili jsme se sportovním ředitelem (Davidem Bramatim) o tomto technicky náročném finiši už před dvěma týdny. Soustředil jsem se na přesný moment a jsem moc rád, že se to povedlo. Zejména po včerejší těsné prohře a druhém místě na Strade Bianche," uvedl Štybar na svém webu.

V sobotním jednorázovém závodu Strade Bianche rovněž v Itálii mu obhajobu vítězství překazil Švýcar Fabian Cancellara. Druhý pak byl i ve středu na Tirrenu v časovce družstev, v níž sestava Etixx-Quick-Step nestačila na tým BMC.

"Dnes, když přišla šance a udělal se malý prostor, dal jsem do toho všechno," pochvaloval si Štybar. "Doufám, že Tirreno-Adriatico pro mě znamená dobrý start do bloku úspěšných závodů. Rád bych si dres lídra udržel až do konce, ale bude to složité," dodal.

Za Štybarem, trojnásobným světovým šampionem v cyklokrosu, přivedl skupinu pronásledovatelů slovenský mistr světa Peter Sagan. Balík měl v cíli po 207 kilometrech ztrátu jedné vteřiny, byl v něm i Roman Kreuziger ze stáje Tinkoff. Celkově má Štybar k dobru devět sekund na Belgičana Grega van Avermaeta z BMC.

Štybar se ve čtvrtek stal vůbec prvním českým držitelem modrého trikotu pro lídra Tirrena-Adriatica, vede i soutěž vrchařů a spurtérů. Závod v Itálii má sedm částí a vyvrcholí v úterý individuální časovkou.

Cyklistický etapový závod Tirreno-Adriatico (WorldTour) - 2. etapa (207 km):

1. Štybar (ČR/Etixx-Quick-Step) 5:10:03, 2. Sagan (SR/Tinkoff), 3. Boasson Hagen (Nor./Dimension Data), 4. Clarke (Austr./Cannondale), 5. Valverde (Šp./Movistar), 6. Nibali (It./Astana), …14. Kreuziger (ČR/Tinkoff) všichni -1, 71. Bárta (ČR/Bora-Argon) -1:51.

Průběžné pořadí: 1. Štybar 5:33:50, 2. Van Avermaet (Belg./BMC), 3. Van Garderen (USA/BMC), 4. Caruso, 5. Oss (oba It./BMC) všichni -9, 6. Brambilla (It./Etixx-Quick-Step) -11

Autor: ČTK

10.3.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
AKTUALIZOVÁNO
Požár se snažilo zkrotit pět hasičských jednotek. Plameny ale dům zničily.

FOTO: Zapálil si dům a pokusil se o sebevraždu. Kvůli exekuci

Varnsdorf – Do dluhové pasti, která ho dohnala až 
k dvěma zoufalým činům, se dostal muž z Varnsdorfu. Tento týden měl kvůli exekuci přijít o dům ve Studánce. Na poslední chvíli se ho proto rozhodl zapálit. Sám se následně pokusil o sebevraždu.

Osmdesátiprocentní podíl českých potravin v obchodech? Požadavek mimo mísu

Dvě třetiny až 80 procent potravinářského zboží v obchodech má být české. Vláda to má zařídit. S tímto požadavkem přišla agrární a potravinářská lobby na agrosalonu Země živitelka. Nekonečný seriál o vyděračských obchodních řetězcích a nebohých dodavatelích se tímto definitivně zařadil mezi filmy pro pamětníky z éry bolševika.

Na školních potřebách vedou motivy z animovaných filmů

Praha - Nejpopulárnějšími motivy na školních potřebách zůstávají postavy z animovaných filmů. U dívek je to film Ledové království, seriál Winx či motiv sovy. Mezi nejprodávanější motivy pro kluky patří Mimoni, sága Star Wars, dinosauři, fotbal a auta. Rodiče letos mají větší zájem o kvalitní školní potřeby. V letošním roce také podstatně víc lidí nechává nákup na poslední chvíli, slevové akce v řetězcích na začátku září vrcholí a slevy dosahují desítek procent. Vyplývá to z ankety ČTK mezi prodejci.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies