VYBERTE SI REGION

Vakoč skončil v Provence druhý a vysloužil si chválu od ředitele týmu

Marseille - Cyklista Petr Vakoč obsadil druhé místo v prvním ročníku etapového závodu Kolem Provence. V třídenním podniku ztratil sedm sekund na Francouze Thomase Voecklera.

25.2.2016
SDÍLEJ:

Petr VakočAutor: ČTK/Ivo Stejskal

Celkové pořadí rozhodla hned úvodní etapa, kterou vyhrál právě Voeckler před českým šampionem. Vakoč se ve čtvrtek pokusil v úniku 25 kilometrů před cílem zaútočit na prvenství v závodě, ale peloton uprchlíky dostihl. Hromadný spurt pro sebe pak rozhodl jeho kolega z týmu Etixx-Quick-Step Kolumbijec Fernando Gaviria.

Belgická stáj slavila triumf i ve středu, kdy byl ve finiši Ital Davide Martinelli před Gaviriou. "Máme dvě etapová vítězství a Petrovo druhé místo celkově. Prvenství mu uniklo o pár sekund, ale nestačil jen na výborného Voecklera. Jsem si jistý, že se vítězství brzy dočká, protože podává velmi vyrovnané výkony," pochválil Vakoče sportovní ředitel Etixx-Quick-Step Brian Holm.

Třiadvacetiletý český jezdec má za sebou další povedené vystoupení. V minulém týdnu obsadil v jiném francouzském podniku Haut Var celkové páté místo a získal bílý trikot pro nejlepšího mladého jezdce.

Cyklistický závod Kolem Provence - konečné pořadí po 3 etapách:

1. Voeckler (Fr.) 13:32:57, 2. Vakoč (ČR) -7, 3. Calmejane (Fr.), 4. Serry (Belg.), 5. Sörensen (Dán.) všichni -9, 6. De Marchi (It.) -12.

Autor: ČTK

25.2.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Muž z Olomouce jezdil 27 let na padělaný řidičák. Odhalen byl až nyní

Sedmadvacet let jezdil s padělaným řidičským průkazem devětačtyřicetiletý muž z Olomouce. Doklady jiného člověka našel v roce 1989 a přizpůsobil je svým osobním údajům. Zkoušky v autoškole přitom sám nikdy nesložil.

Osmdesátiprocentní podíl českých potravin v obchodech? Požadavek mimo mísu

Dvě třetiny až 80 procent potravinářského zboží v obchodech má být české. Vláda to má zařídit. S tímto požadavkem přišla agrární a potravinářská lobby na agrosalonu Země živitelka. Nekonečný seriál o vyděračských obchodních řetězcích a nebohých dodavatelích se tímto definitivně zařadil mezi filmy pro pamětníky z éry bolševika.

Na školních potřebách vedou motivy z animovaných filmů

Praha - Nejpopulárnějšími motivy na školních potřebách zůstávají postavy z animovaných filmů. U dívek je to film Ledové království, seriál Winx či motiv sovy. Mezi nejprodávanější motivy pro kluky patří Mimoni, sága Star Wars, dinosauři, fotbal a auta. Rodiče letos mají větší zájem o kvalitní školní potřeby. V letošním roce také podstatně víc lidí nechává nákup na poslední chvíli, slevové akce v řetězcích na začátku září vrcholí a slevy dosahují desítek procent. Vyplývá to z ankety ČTK mezi prodejci.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies