VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Do práce na kole letos jezdilo 121 zaměstnaneckých týmů

Pardubice - „Záleží nám na zlepšování podmínek pro cyklisty a rozvoji cyklostezek," řekla náměstkyně

9.6.2015
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK

Slavnostním vyhlášením výsledků v parku Na Špici se uzavřel pátý ročník soutěže Do práce na kole v Pardubicích. V něm zápasilo 121 zaměstnaneckých týmů z pardubických firem o ceny v několika kategoriích. Během května najelo 342 soutěžících celkem 54 093 kilometrů, tedy vzdálenost delší, než je obvod Země.

Největší zásluhu na tom mají cyklisté, kteří se umístili na předních příčkách v kategorii Výkonnost.

Návaznost stezky

Vítězem se stala Andrea Hrouzková z týmu Keďáci společnosti Ekochem 94, která na svých cestách do práce urazila celkem 1105 kilometrů. Zároveň získala cenu za nejlepší návrh cykloopatření na webu cyklistesobe.cz, kde upozornila na nedořešenou návaznost cyklostezky podél ulice Průmyslová.

„Ke všem, kteří se do projektu zapojili, míří moje poděkování a uznání. Akce znovu potvrdila, že kolo je v Pardubicích hojně využívaným dopravním prostředkem. I proto městu záleží na zlepšování podmínek pro cyklisty a rozvoji cyklostezek," uvedla krátce po předání cen náměstkyně primátora Pardubic Helena Dvořáčková.

Hlavní kategorií a také smyslem celé soutěže je především pravidelnost cest na kole. Podmínku alespoň dvoutřetinové cyklodojížďky splnilo celkem 88 týmů, z nichž byly vylosovány tři vítězné.

Šest týmů

Na první příčku se tak dostal tým EnterCykloPrise společnosti Enter-Prise Sorting, který s průměrem 67,5 procent cest na kole jen těsně splnil podmínky pro výhru. Celkem šest týmů dosáhlo pravidelnosti 100 procent, což znamená, že jejich členové použili kolo při všech cestách do i ze zaměstnání.

„Soutěž Do práce na kole má také motivovat zaměstnavatele, aby svým na kole dojíždějícím zaměstnancům zajistili co nejlepší podmínky. V kategorii Cyklozaměstnavatel roku se tak hodnotí například množství a dostupnost cyklostojanů, možnost využití firemních kol, motivační programy pro zaměstnance a další kritéria," sdělila Deníku Pavla Kosíková z tiskového úseku pardubického magistrátu.

Výsledky dotazníkového šetření byly velmi vyrovnané, proto se o vítězi rozhodovalo i na základě ověření reálného stavu přímo ve firmách.

Titul a cenu od laboratoří MeDiLa nakonec získala společnost Joštova realitní kancelář – JORK.

V Česku se letos do kampaně zapojilo 7260 soutěžících z 24 měst. Dohromady urazili vzdálenost 1 406 899 kilometrů. Kampaň má za cíl propagovat cyklistiku jako moderní a zdravý způsob dopravy a upozornit na její pozitivní vliv na život ve městech.

Autor: Redakce

9.6.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Technopárty Czarotek ve Vysoké Peci u Jirkova
AKTUALIZOVÁNO
3 58

Mladý muž zemřel na technopárty Czarotek u Jirkova

Tradiční výstava Zahrada.
13

Tradiční výstava Zahrada může být letos poslední. Kvůli EET

Vzkaz Česku? Jednání na vlastní pěst je jen iluzí, upozornil Tusk

Předseda Evropské rady Donald Tusk označil dnešní mimořádný summit Evropské unie kvůli schválení tzv. vodítek pro brexit za nejdůležitější v jeho dosavadním životě. Samotné schvalování trvalo jen čtyři minuty.

Učitel nic nespáchal, zato hajlující romský žák má problém. I jeho rodina

Učitel plánické základní školy Dušan Kučera, který neunesl hajlování třináctiletého romského žáka a vystartoval na něj, se nedopustil žádného trestného činu ani přestupku. K tomu závěru došla klatovská policie.

AKTUALIZOVÁNO

Tým kampaně Emmanuela Macrona vykázal ze svých akcí ruská média

Rusko obvinilo francouzského prezidentského kandidáta Emmanuela Macrona z diskriminace poté, co jeho volební štáb zakázal přístup na své akce agentuře Sputnik a televizní stanici Russia Today.

Turecko odstřihlo Turky od Wikipedie. Prý ohrožuje bezpečnost země

Celosvětově veřejná encyklopedie představuje prý mimořádné nebezpečí pro turecký stát. Vláda tak zablokovala uživatelům internetu tuto adresu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies