VYBERTE SI REGION

Tribuna roste přímo před očima

Chrudim - Tribuna fotbalového stadionu v chrudimské Novoměstské ulici teď roste rychle do své konečné podoby.

15.3.2015
SDÍLEJ:
Fotogalerie
8 fotografií
Tribuna fotbalového stadionu v chrudimské Novoměstské ulici roste do své konečné podoby.

Tribuna fotbalového stadionu v chrudimské Novoměstské ulici roste do své konečné podoby.Foto: Karel Dvořák

Stavba začala loni v září. „Nejprve byly zhotoveny základy, pak byla osazena železobetonová konstrukce a vazníky. Teď probíhají přípravné práce pro pokládku podkladového betonu a poté budou vyzděny obvodové zdi. Hotovy jsou už i odpady a přípojky inženýrských sítí," popsal včera průběh díla stavbyvedoucí Lukáš Mareček z firmy První stavební Chrudim. „Nedojde-li k nějakému závažnému problému, tribuna bude předána na přelomu července a srpna," doplnil Lukáš Mareček.

Nová tribuna s kapacitou 500 diváků nahradí starou dřevěnou tribunu, která byla stržena loni v červnu. Stavba má nosnou konstrukcí z prefabrikovaných železobetonových dílů a se zastřešením lepenými vazníky. Dalšími základními materiály jsou pohledový beton, světle lazurované dřevěné prvky, pohledové žárově zinkované kovové prvky atd. Uvnitř tribuny bude i sociální zařízení pro návštěvníky sportoviště, které dříve v areálu zcela chybělo, dvě šatny převážně pro školní mládež a neorganizovanou veřejnost, pokladna a zázemí údržby stadionu. Projekt řeší i místní kanalizaci, rekonstrukci chodníku a veřejného osvětlení, zřízení parkovacích stání, oplocení a zeleně.

První stavební Chrudim vyhrála soutěž na zhotovení díla s nabídkovou cenou zhruba 21 milionů korun včetně DPH. Projektantský rozpočet přitom činil zhruba 28,5 mil. korun včetně DPH.

Autor: Marek Nečina

15.3.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ve Švýcarsku byl plně zprovozněn nejdelší železniční tunel světa

Erstfeld (Švýcarsko) - Nejdelší a nejhlubší železniční tunel na světě, vybudovaný ve Švýcarsku pod Alpami, byl dnes otevřen pro plný dopravní provoz. Gotthardský tunel, přezdívaný podle francouzské zkratky GBT, je dlouhý 57,1 kilometru a v některých místech je až 2,3 kilometru pod povrchem.

Loučení s tratí do Koutů: končí barevné motoráky i soukromník

Údolí Desné – Největší změna za devatenáctiletou historii nastala v noci ze soboty 10. na neděli 11. prosince na Železnici Desná. Osobní vlaky zde přestala provozovat soukromá firma, nahradily ji České dráhy.

Sobotka: Přes návrhy změn by se měly firmy na EET nadále chystat

Praha - Přes návrhy změn v elektronické evidenci tržeb (EET), které projednává Poslanecká sněmovna, by se měli podnikatelé na její zavedení připravovat podle platného zákona. Norma jasně uvádí, koho se evidence tržeb týká. V pořadu Otázky Václava Moravce České televize to dnes uvedl premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD). Podle něj se zdá, že návrhy z dílny ministerstva financí i koaličních lidovců nebudou schváleny. Byla by to nejlepší varianta, dodal premiér.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies