VYBERTE SI REGION

Zábava, radost, voda a rodina. To všechno říká nové logo Aquacentra Pardubice

Pardubice - Rozhovor Deníku s Janem Slovákem a Babetou Ondrovou, autory vítězného návrhu loga Aquacentra Pardubice

18.8.2012 2
SDÍLEJ:

Autory loga jsou Jan Slovák a Babeta Ondrová.Foto: Archiv

Logo je jedním z nejviditelnějších znaků každé společnosti. Pro v červnu otevřené Aquacentrum Pardubice vytvořila logo společnost Kreativní prostor LAVMI. Konkrétně úspěšná designérka Babeta Ondrová a herec kultovního pražského divadla Sklep Jan Slovák, známý také jako Mirek z kultovního filmu Kouř.

Jsou partnery nejen v životě, ale i ve společnosti  LAVMI, která má za sebou pěknou řádku reklamních a grafických realizací. Bylo jasné, že logo z jejich dílny nebude všední záležitostí.

Jak vznikla vaše spolupráce
s pardubickým Aquacentrem?
Jan Slovák: Zúčastnili jsme se soutěže a na základě  kvalitních referencí, ceny, kterou jsme nabídli, a našich návrhů, jsme byli vybráni 
k realizaci.

Co vás vedlo ke spolupráci 
s Aquacentrem? Máte k Pardubicím nějaký vztah?
Jan Slovák: Pravda je, že můj vztah k Pardubicím je vřelý od chvíle, kdy jsme tu v osmdesátých letech hrávali na kolejích se Sklepem při Majálesu. Úžasná atmosféra, nástupy oknem na jeviště, nápoje s přítomností alkoholu, nádherná kombinace! A pak další představení přímo na jevišti Východočeského divadla, legendární fotbalová a hokejová utkání proti výběru Pardubic. Musím nepokrytě přiznat, že to vše hrálo roli v nabídnuté ceně a hlavně při splnění absolutně šibeničních termínů.

Kolik návrhů jste vypracovali? A jak se lišily?
Babeta Ondrová: Vypracovali jsme tři plnohodnotné návrhy. Každý byl jiný. Poselstvím vítězného loga je komunikovat zábavu, hravost, vodu a rodinu. Další návrh byl více sportovní a poslední návrh více elegantní. Jsme rádi, že jeden z našich návrhů zvítězil a těší nás to o to víc, že to byl i náš favorit. S logem se dá velice dobře pracovat a my jej v různých modifikacích provázali do celého interiéru Aquacentra. Snažili jsme se vizuálně sjednotit z našeho pohledu trošičku nesourodý a roztříštěný vzhled interiéru. Šokem byla informace, že architekti nedovolí žádný nápis či logo na plášti budovy! Chápete? Pardubice se mohou chlubit perfektním Aquacentrem, vše ale mizí v pocitu, že jde o administrativní budovu.

Bude logo provázáno i s dalšími propagačními materiály?
Babeta Ondrová: Určitě. Připravili jsme celou škálu materiálů. Nyní je  na vedení Aquacentra, jak jich využije.

Jaká byla cena loga? Je to cena obvyklá u zakázek tohoto typu?
Jan Slovák: Cena byla 150 tisíc korun. Na první pohled závratná částka, ale nezapomínejme, že v ceně byl i manuál značky, stejně jako nabídka reklamních předmětů. Ohromné množství práce za necelý měsíc. A za tuto dobu připravte něco neopakovatelného, co bude funkční dlouhá léta! Máme skvělé reakce, lidem se logo líbí. A hlavně – je plně funkční. Je originální, upoutá, stačí ho vidět jednou a už víte, k čemu patří a svou hravostí komunikuje radost, kterou z návštěvy Aquacentra máte. Od začátku jsme věděli, že rozpočet není neomezený, a tak jsme se snažili nabídnout cenu, která bude akceptovatelná. Ale co si budeme povídat, u takhle drahé stavby si měli nechat více peněz stranou na marketing. Jinak je totiž normální dostat za podobnou práci větší částku.

Autor: Lukáš Dubský, Tomáš Dvořák

18.8.2012 VSTUP DO DISKUSE 2
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
2

Zvěř kromě hladu trápí i psi. Myslivci se snaží pomoct i zakládáním políček

Likvidační a dezinfekční práce v ohnisku nákazy ptačí chřipkou.
17

Poláci utratili drůbež. Ptačí chřipka je v sousedství

Eiffelovu věž čeká „plastika". Za osm miliard

Nepřehlédnutelný symbol Paříže čeká dlouhá a nákladná rekonstrukce. Trvat by měla až do roku 2025 a stát 300 milionů eur, v přepočtu tedy přes osm miliard korun.

Šamanka z dob lovců mamutů dostane tvář. Vědci vytvoří bustu s lidskými vlasy

Brno – Brněnští vědci pracují na jedinečném projektu. Vytváří bustu tisíce let staré šamanky na základě kostry z Dolních Věstonic.

Šéf lékáren Dr.Max: Reklama spojená s léky u nás existuje historicky

Největší tuzemská lékárenská síť Dr.Max atakuje hranici 400 poboček. Tento měsíc otevíráme lékárny v Jaroměři a Stříbře, přírůstky představují v drtivé části úplně nově zřizované provozovny, podotýká generální ředitel Daniel Horák, který se vyjádřil k dotazům čtenářů Deníku.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies