VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Zábava, radost, voda a rodina. To všechno říká nové logo Aquacentra Pardubice

Pardubice - Rozhovor Deníku s Janem Slovákem a Babetou Ondrovou, autory vítězného návrhu loga Aquacentra Pardubice

18.8.2012 2
SDÍLEJ:

Autory loga jsou Jan Slovák a Babeta Ondrová.Foto: Archiv

Logo je jedním z nejviditelnějších znaků každé společnosti. Pro v červnu otevřené Aquacentrum Pardubice vytvořila logo společnost Kreativní prostor LAVMI. Konkrétně úspěšná designérka Babeta Ondrová a herec kultovního pražského divadla Sklep Jan Slovák, známý také jako Mirek z kultovního filmu Kouř.

Jsou partnery nejen v životě, ale i ve společnosti  LAVMI, která má za sebou pěknou řádku reklamních a grafických realizací. Bylo jasné, že logo z jejich dílny nebude všední záležitostí.

Jak vznikla vaše spolupráce
s pardubickým Aquacentrem?
Jan Slovák: Zúčastnili jsme se soutěže a na základě  kvalitních referencí, ceny, kterou jsme nabídli, a našich návrhů, jsme byli vybráni 
k realizaci.

Co vás vedlo ke spolupráci 
s Aquacentrem? Máte k Pardubicím nějaký vztah?
Jan Slovák: Pravda je, že můj vztah k Pardubicím je vřelý od chvíle, kdy jsme tu v osmdesátých letech hrávali na kolejích se Sklepem při Majálesu. Úžasná atmosféra, nástupy oknem na jeviště, nápoje s přítomností alkoholu, nádherná kombinace! A pak další představení přímo na jevišti Východočeského divadla, legendární fotbalová a hokejová utkání proti výběru Pardubic. Musím nepokrytě přiznat, že to vše hrálo roli v nabídnuté ceně a hlavně při splnění absolutně šibeničních termínů.

Kolik návrhů jste vypracovali? A jak se lišily?
Babeta Ondrová: Vypracovali jsme tři plnohodnotné návrhy. Každý byl jiný. Poselstvím vítězného loga je komunikovat zábavu, hravost, vodu a rodinu. Další návrh byl více sportovní a poslední návrh více elegantní. Jsme rádi, že jeden z našich návrhů zvítězil a těší nás to o to víc, že to byl i náš favorit. S logem se dá velice dobře pracovat a my jej v různých modifikacích provázali do celého interiéru Aquacentra. Snažili jsme se vizuálně sjednotit z našeho pohledu trošičku nesourodý a roztříštěný vzhled interiéru. Šokem byla informace, že architekti nedovolí žádný nápis či logo na plášti budovy! Chápete? Pardubice se mohou chlubit perfektním Aquacentrem, vše ale mizí v pocitu, že jde o administrativní budovu.

Bude logo provázáno i s dalšími propagačními materiály?
Babeta Ondrová: Určitě. Připravili jsme celou škálu materiálů. Nyní je  na vedení Aquacentra, jak jich využije.

Jaká byla cena loga? Je to cena obvyklá u zakázek tohoto typu?
Jan Slovák: Cena byla 150 tisíc korun. Na první pohled závratná částka, ale nezapomínejme, že v ceně byl i manuál značky, stejně jako nabídka reklamních předmětů. Ohromné množství práce za necelý měsíc. A za tuto dobu připravte něco neopakovatelného, co bude funkční dlouhá léta! Máme skvělé reakce, lidem se logo líbí. A hlavně – je plně funkční. Je originální, upoutá, stačí ho vidět jednou a už víte, k čemu patří a svou hravostí komunikuje radost, kterou z návštěvy Aquacentra máte. Od začátku jsme věděli, že rozpočet není neomezený, a tak jsme se snažili nabídnout cenu, která bude akceptovatelná. Ale co si budeme povídat, u takhle drahé stavby si měli nechat více peněz stranou na marketing. Jinak je totiž normální dostat za podobnou práci větší částku.

Autor: Lukáš Dubský, Tomáš Dvořák

18.8.2012 VSTUP DO DISKUSE 2
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Tragická nehoda: Na silnici z Lomnice na Kraslice zemřel člověk.
3

Tragická sobota. Na silnicích zemřelo devět lidí, letos nejvíc

Ilustrační fotografie.
4 30

Vyplašená zvěř, zničené porosty. Čtyřkolky dělají vrásky myslivcům

DOTYK.CZ

Česká agentura veze z Cannes několik cen. Za kampaň pro časopis, co už nevychází

Čím jsou pro světový film ceny americké filmové akadamie Oscar, tím je pro evropskou reklamu mezinárodní reklamní festival Cannes Lions. Koná se vždy koncem června ve francouzském letovisku Cannes a v posledních letech je na něm úspěšná česká pobočka reklamní sítě Young & Rubicam.

Na kolapsech se podílí horko, ale i alkohol. Lékaři: Omezte pobyt na slunci

Horké a dusné počasí se podepisuje i na zdravotním stavu lidí. Dopad horkých dnů na lidský organismus zaznamenávají hlavně kardiaci a "plicaři".

Týdenní zkrat: Milionová milost

Paroubek to zkusil, Zaorálek mu to zarazil, Klaus slavil a dostal milion. I další zprávy měly katastrofický rozměr.

EXKLUZIVNĚ

Unikátní jako Pavel Bure, říká expert na bruslení Allard o Eratovi

/ROZHOVOR/ O své práci hovoří s opravdovým zanícením. Kanadský trenér Shawn Allard se před několika lety vydal do neprobádaného hokejového území a začal se zabývat možnostmi zlepšování techniky bruslení hráčů.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies