Právě nedostatek místa pro vozový park dopravního podniku je v Cukrovarské ulici největším problémem. Parkování 15 či 18 metrových autobusů na svažitém dvoře vydlážděném kostkami, kam se musejí naskládat ´zrcátko na zrcátko´, protože není místo, je hlavně pro poslední směnu obtížné. „S 18metrovým autobusem musíte manipulovat jako s kamionem. Když v zimě napadne sníh a točíte se na kostkách ve svahu, které kloužou, není to legrace," potvrdil dlouholetý řidič autobusu v PMDP Ivan Toth. Na dvoře není žádný ´regulovčík´, který by řidiči ukazoval. „Výpravčí musí hodně kalkulovat a vymyslet pozice vozů tak, aby ráno vyjela bez problémů," dodal Toth s tím, že i dobrý řidič se na těsném place těžko vytáčí a může odřít několik autobusů.

Podle vedoucího servisního oddělení Václava Přibka neodpovídá štosování vozů bezpečnosti. „Mezera mezi nimi by měla být podle předpisů metr, někdy se ale sotva protáhne silnější řidič," vysvětlil Přibek.

Nové depo je proti tomu současnému luxusní. „Trolejbusy tam budou parkovat v krytých stáních, autobusy venku. Je tam mnohem více brzdných stolic, montážních jam a zvedáků," uvedl generální ředitel PMDP Michal Kraus.
Právě autobusy se budou stěhovat na Karlov jako první. Plná první ranní výprava odsud vyjede 1. září.