Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Trolejbusy už jsou v novém depu

Plzeň - Trolejbusy Plzeňských městských dopravních podniků od včerejška zajíždějí do nového depa v Plzni na Karlově.

23.8.2014
SDÍLEJ:

Trolejbusy už jsou v novém depuFoto: DENÍK/Vlastimil Leška

Zatímco 112 autobusů už na Karlov zajíždí několik týdnů, na trolejbusy se do pátku čekalo.

Všechny obsloužily svou trasu a poté naposledy zajely do starého depa v Cukrovarské ulici. Tam se s nimi řidiči chvíli zdrželi, vyplnili formality a postupně odjížděli s označením manipulační jízda do nového depa přes Mrakodrap, Americkou a Tylovu ulici na Jižní Předměstí a odtud na Karlov.

Jako první přijel trolejbus již v 16.34 hodin.

Depo se slavnostně otevře již 29. srpna. Stavba obří dopravní základny vznikla kontraktem mezi PMDP a plzeňskou Škodovkou a má hodnotu 12 miliard korun. 

Autor: Miroslava Vejvodová

23.8.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Aleš Juchelka dnes.
2 9

Aleš Juchelka o Kalouskovi a Babišovi: Jsou si podobní, mají buldočí povahy

Petra Erbanová
DOTYK.CZ
6

Kulka ze samopalu zasáhla koleno, se sportem byl nadobro konec

Jiří Hynek získal potřebnou podporu poslanců, kandiduje na prezidenta

/ANKETA/ Jiří Hynek podal u ministerstva vnitra kandidaturu na prezidenta republiky. Podpořilo ho 22 poslanců z pěti politických stran, řekl prezident Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu. Nejvíce poslanců je podle něj ze sněmovního branného výboru. Hynek na Hrad kandiduje s podporou Realistů.

Kontroverzní spot? Blok proti islamizaci tvrdí, že ČT narušuje přípravu voleb

/VIDEO/ Blok proti islamizaci (BPI) podal trestní oznámení na Českou televizi (ČT). Subjektu kandidujícímu ve sněmovních volbách vadí, že televize omezila počet politických stran zastoupených v závěrečné předvolební debatě. 

Nejen za tmy. Chodci musejí „svítit“ i přes den

/INFOGRAFIKA/ Nastává nejkritičtější období pro pěší. Loni zemřelo na silnicích 545 osob, z toho třetina večer či při snížené viditelnosti. Dny se krátí, objevují se mlhy a na horách i první sněhové přeháňky. A pro chodce i řidiče nastává období, kdy by se měli mít obzvláště na pozoru. Výzkumy totiž prokazují, že po setmění je riziko vzniku nehody až čtyřikrát vyšší než za dne.

Cena povinného ručení plíživě stoupá. Pojišťovny na něm tratí

Povinné ručení by mělo podražit. Důvod je prostý, už delší dobu nevydělává a pojišťovny na něm navíc tratí. Kdo zdražení pocítí nejvíce a kdy k němu vlastně dojde, vysvětluje Zbyněk Kuběj, analytik neživotního pojištění Partners.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení