VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Z Kauflandu jsem odešel ponížen, říká nespokojený zákazník

Domažlice - S pocitem zostuzení, ponížení a zesměšnění odcházel pan Milan z domažlického Kauflandu. Všeho se mu před zraky desítek dalších zákazníků v dostatečné míře dostalo od pokladní a její nadřízené za to, že upozornil na špatně účtovanou položku za chléb.

5.6.2012 8
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: Deník/ Stanislav Šebek

„Z regálu jsem si vzal chléb v akci, pod nímž byla přeškrtnutá cena 21,90 korun a nová akční 16,90 korun. U pokladny mě byla účtována původní. Slušně jsem na to pokladní upozornil," popisuje nepříjemný zážitek Milan.

Místo omluvy a nápravy se prodavačka na Milanův účet dobře bavila. „Její první slova byla - Já to neovlivním. Nejspíš jste si špatně vybral a teď si stěžujete - a všem nahlas vykládala, co toho kvůli pěti korunám nadělám. Stál jsem tam jako na hanbě před zraky desítek dalších zákazníků. Ti poslední si mohli myslet, že jsem třeba něco ukradl," pokračuje Milan s tím, že další studené sprchy se mu dostalo od vedoucí.

„Opět jsem si připadal jako hysterka. Tak tomu bylo celých patnáct minut. Jsem nemocný a ještě k tomu astmatik. Vyjít kopec do Kauflandu je pro mě mnohdy nadlidský výkon. Přesto jsem sem celkem rád chodil. Dnes už mě tam nikdo neuvidí. Chápu, že jsme jen lidi a že se můžeme splést. Vždy to jde však řešit slušně.  Nebyla to moje chyba," dodává Milan, který nakonec odešel domů bez chleba.

Má tedy v domažlickém Kauflandu zákazník právo požadovat zboží za označenou cenu a je takové chování zaměstnanců vůbec přípustné?

„V první řadě bychom se zákazníkovi rádi omluvili a vyjádřili naše politování, že k nepříjemnosti vůbec došlo. V naprosto ojedinělých a výjimečných případech může dojít k tomu, že cenovka na regálu je v neshodě s účtovanou cenou na pokladně. Jednalo se o nedopatření. Zákazník má v takovýchto situacích možnost reklamace účtenky, kdy je mu rozdíl na informacích okamžitě proplacen. To, co se stalo, se v žádném případě neslučuje s našimi zásadami. Naši zaměstnanci se k zákazníkům musí chovat vstřícně a slušně. Samozřejmě se postaráme o nápravná opatření, aby se podobný případ neopakoval," uvedl mluvčí řetězce Kaufland Michal Šperl.

Autor: Helena Bauerová

5.6.2012 VSTUP DO DISKUSE 8
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Pomoc s ochranou státních hranic by měly „slušně nabídnout" Řecku ostatní země Evropské unie ve chvíli, kdy to Atény samy nezvládají. Při příchodu na dnešní mimořádný summit EU k migrační problematice to prohlásil maďarský premiér Viktor Orbán.
11

Brusel kárá Maďarsko. Jak skončí spor o vysoké školy?

Bezpilotní letoun - dron. Ilustrační foto.
5 12

Policie chce na pomoc nové drony. Nejenom k ochraně prezidenta

Smutná zpráva z filmového světa. Zemřel Jonathan Demme, režisér Mlčení jehňátek

Jonathan Demme, režisér oscarového Mlčení jehňátek, dnes zemřel v New Yorku. Bylo mu 73 let. Příčinou úmrtí byly komplikace s rakovinou jícnu.

Čtyři velké letní uzavírky potrápí Brňany. Největší omezení se čeká v Křenové

Na objížďky a uzavírky se musí i letos v létě připravit Brňané. Dopravní podnik připravil čtyři velké uzavírky, pátou plánuje na podzim. Proinvestuje 150 milionů korun.

Překvapení se nekoná, Rada zvolila šéfem ČT opět Petra Dvořáka

Českou televizi povede od začátku října po dobu dalších šesti let opět její stávající ředitel Petr Dvořák. V druhém kole volby generálního ředitele veřejnoprávní televize získal od Rady České televize maximum patnácti možných hlasů.

AKTUALIZUJEME

Charlie Hebdo: Policie zadržela 10 podezřelých

/VIDEO/ Velké zatýkání po Francii a Belgii. V souvislosti s útokem na redakci časopisu Charie Hebdo z ledna 2015 bylo do dneška zadrženo deset podezřelých.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies