VYBERTE SI REGION

Z Kauflandu jsem odešel ponížen, říká nespokojený zákazník

Domažlice - S pocitem zostuzení, ponížení a zesměšnění odcházel pan Milan z domažlického Kauflandu. Všeho se mu před zraky desítek dalších zákazníků v dostatečné míře dostalo od pokladní a její nadřízené za to, že upozornil na špatně účtovanou položku za chléb.

5.6.2012 8
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: Deník/ Stanislav Šebek

„Z regálu jsem si vzal chléb v akci, pod nímž byla přeškrtnutá cena 21,90 korun a nová akční 16,90 korun. U pokladny mě byla účtována původní. Slušně jsem na to pokladní upozornil," popisuje nepříjemný zážitek Milan.

Místo omluvy a nápravy se prodavačka na Milanův účet dobře bavila. „Její první slova byla - Já to neovlivním. Nejspíš jste si špatně vybral a teď si stěžujete - a všem nahlas vykládala, co toho kvůli pěti korunám nadělám. Stál jsem tam jako na hanbě před zraky desítek dalších zákazníků. Ti poslední si mohli myslet, že jsem třeba něco ukradl," pokračuje Milan s tím, že další studené sprchy se mu dostalo od vedoucí.

„Opět jsem si připadal jako hysterka. Tak tomu bylo celých patnáct minut. Jsem nemocný a ještě k tomu astmatik. Vyjít kopec do Kauflandu je pro mě mnohdy nadlidský výkon. Přesto jsem sem celkem rád chodil. Dnes už mě tam nikdo neuvidí. Chápu, že jsme jen lidi a že se můžeme splést. Vždy to jde však řešit slušně.  Nebyla to moje chyba," dodává Milan, který nakonec odešel domů bez chleba.

Má tedy v domažlickém Kauflandu zákazník právo požadovat zboží za označenou cenu a je takové chování zaměstnanců vůbec přípustné?

„V první řadě bychom se zákazníkovi rádi omluvili a vyjádřili naše politování, že k nepříjemnosti vůbec došlo. V naprosto ojedinělých a výjimečných případech může dojít k tomu, že cenovka na regálu je v neshodě s účtovanou cenou na pokladně. Jednalo se o nedopatření. Zákazník má v takovýchto situacích možnost reklamace účtenky, kdy je mu rozdíl na informacích okamžitě proplacen. To, co se stalo, se v žádném případě neslučuje s našimi zásadami. Naši zaměstnanci se k zákazníkům musí chovat vstřícně a slušně. Samozřejmě se postaráme o nápravná opatření, aby se podobný případ neopakoval," uvedl mluvčí řetězce Kaufland Michal Šperl.

Autor: Helena Bauerová

5.6.2012 VSTUP DO DISKUSE 8
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Prof. Tomáš Halík.
11 132

Zeman nechce papeže k uctění Lidic, ale ke své kampani, míní Halík

Letáky po ústecké MHD.

Pátrání po školačce z Ústí pokračuje, kriminalisté potřebují záběry z kamer

Šéf lékáren Dr.Max: Reklama spojená s léky u nás existuje historicky

Největší tuzemská lékárenská síť Dr.Max atakuje hranici 400 poboček. Tento měsíc otevíráme lékárny v Jaroměři a Stříbře, přírůstky představují v drtivé části úplně nově zřizované provozovny, podotýká generální ředitel Daniel Horák, který se vyjádřil k dotazům čtenářů Deníku.

Kriminalita byla loni ve všech krajích nejnižší za posledních deset let

Policii se dařilo objasňovat trestné činy. Bezpečnost pozitivně ovlivnila také ostražitost lidí – i když občas přehnaná.

Kdo otrávil ryby v Labi? Policie ani radnice stále neví

Nymburk - Půl tuny ryb podle odhadu rybářů uhynulo na Labi mezi Poděbrady a Nymburkem loni 21. října. Po viníkovi ekologické havárie pátrají odbor životního prostředí i policisté zatím marně. Potvrdili to mluvčí obou institucí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies