Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nový vzhled hlavního nádraží se lidem líbí

Praha /FOTOGALERIE/ - Pražané i cestující podle aktuálního průzkumu agentury SC&C oceňují novou podobu odbavovací haly hlavního nádraží. Vysoké procento veřejnosti míní, že budova dokonce vylepšuje vzhled celé metropole. A to nejen v rámci České republiky, ale i ve srovnání se západoevropskými nádražími, se kterými je to pražské na stejné nebo vyšší úrovni.

8.3.2015 1
SDÍLEJ:

Praha hlavní nádraží, v minulosti nazývané Praha Wilsonovo nádraží a nádraží císaře Františka Josefa, je nejvýznamnější pražské železniční nádraží.Foto: DENÍK/Dimír Šťastný

Hlavní nádraží v Praze absolvuje v posledních deseti letech výraznou rekonstrukci, kterou kromě cestujících zaznamenala i drtivá většina obyvatel města. Rekonstruován byl rovněž prostor bývalé Fantovy kavárny.

„Nádraží je podobně jako letiště vstupní branou do města. To, jak vypadá a jak na nás působí, do značné míry určuje celkový obrázek, který si o daném místě uděláme. Nový vzhled odbavovací haly kladně hodnotí 95 procent Pražanů a 80 procent cestujících," uvedla ředitelka agentury Jana Hamanová.

Kritičtěji se však respondenti stavěli k Vrchlického sadům, parku před nádražím. Respondentům podle ředitelky agentury Jany Hamanové nejvíce vadili lidé bez domova, kteří sedají na lavičkách a popíjí alkohol.

Čtěte také: Pozor, odstartovala nejdelší železniční výluka v Praze

Autor: Petr Štrompf

8.3.2015 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:
Peníze. Ilustrační foto.
4 15

Minimální mzda roste. Tisícům lidí kvůli tomu zdraží pojistné

Ponorka Nautilus postavená Dánem Peterem Madsenem
AKTUALIZUJEME
4

Tělo novinářky z Madsenovy ponorky někdo záměrně rozřezal a potopil

Hongkong zasáhl mocný tajfun Hato, život ve městě se zastavil

Zaplavené ulice, stovky zrušených letů, mohutné stromy vyvrácené z kořenů, zavřené školy, obchody i burza. To je jen úvodní bilance tropické cyklóny Hato patřící na stupnici ROCI do nejvyšší, desáté kategorie.

DOTYK.CZ

Vinařský fond podpoří kampaní povinné značení domácích vín

Vinařský fond, který je marketingovou organizací českých a moravských vinařů, připravuje kampaň na podporu větší známosti povinného značení domácích vín trikolórou. Vytvoření kampaně stálo zhruba tři miliony korun, za její mediální nasazení fond zaplatí asi 5,5 milionu korun.

Nominujte Deník v anketě Křišťálová Lupa 2017!

Nominujte Deník.cz do ankety českého internetu Křišťálová Lupa 2017! Díky vám bude mít Váš regionální Deník šanci dostat se do finálního hlasování v kategorii "Zpravodajství".

Netradiční VIP louka v centru Ostravy budí pozornost. Proč?

/FOTOGALERIE/ Květinový experiment v ostravských Komenského sadech budí zaslouženou pozornost nejen obyvatel města, ale také jeho návštěvníků. Kolem VIP louky budou i koně chodit „po špičkách“.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení