Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Pozor na fronty: na konci roku končí předplatné více než 93 tisícům cestujících

Praha – Pořádné nervy mohou zažít cestující městskou hromadnou dopravou, kterým na přelomu roku končí platnost časových jízdenek a nákup nových nechají na poslední chvíli. Nemusí jich být málo. Jen ve dnech od 31. prosince 2013 až 4. ledna 2014 totiž končí předplatné ročních kuponů více než 93 tisícům pražských cestujících.

20.11.2013
SDÍLEJ:

Opencard - ilustrační fotoFoto: Deník / Vít Šimánek

Dopravní podnik proto nabádá: chcete-li se vyhnout čekání ve frontě, zakupte si lístky co nejdříve. V některých případech lze už teď. „Elektronické časové jízdenky si mohou zájemci zakoupit až s 60 denním předstihem před začátkem jejich platnosti," říká Vladimír Pospíšil z dopravního podniku. Například jízdenku platnou od 18. ledna 2014 si tak cestující mohou v klidu zakoupit už dnes. Časové jízdenky jsou dostupné jak v Infocentrech a předprodejních místech DPP, tak na e-shopu dopravce.

V případě nákupu jízdného prostřednictvím e-shopu je nutné sice kupon na Opencard ještě nahrát pomocí validátoru, které jsou umístěny ve všech stanicích metra, to je ale zpravidla na rozdíl od čekání u předprodejních okének záležitost několika vteřin.

Autor: Ondřej Leinert

20.11.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Peníze. Ilustrační foto.
4 15

Minimální mzda roste. Tisícům lidí kvůli tomu zdraží pojistné

Ponorka Nautilus postavená Dánem Peterem Madsenem
AKTUALIZUJEME
4

Tělo novinářky z Madsenovy ponorky někdo záměrně rozřezal a potopil

Hongkong zasáhl mocný tajfun Hato, život ve městě se zastavil

Zaplavené ulice, stovky zrušených letů, mohutné stromy vyvrácené z kořenů, zavřené školy, obchody i burza. To je jen úvodní bilance tropické cyklóny Hato patřící na stupnici ROCI do nejvyšší, desáté kategorie.

DOTYK.CZ

Vinařský fond podpoří kampaní povinné značení domácích vín

Vinařský fond, který je marketingovou organizací českých a moravských vinařů, připravuje kampaň na podporu větší známosti povinného značení domácích vín trikolórou. Vytvoření kampaně stálo zhruba tři miliony korun, za její mediální nasazení fond zaplatí asi 5,5 milionu korun.

Nominujte Deník v anketě Křišťálová Lupa 2017!

Nominujte Deník.cz do ankety českého internetu Křišťálová Lupa 2017! Díky vám bude mít Váš regionální Deník šanci dostat se do finálního hlasování v kategorii "Zpravodajství".

Netradiční VIP louka v centru Ostravy budí pozornost. Proč?

/FOTOGALERIE/ Květinový experiment v ostravských Komenského sadech budí zaslouženou pozornost nejen obyvatel města, ale také jeho návštěvníků. Kolem VIP louky budou i koně chodit „po špičkách“.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení