VYBERTE SI REGION

Praha bude lákat turisty masivní reklamní kampaní za 50 milionů

Praha - Praha bude v příštích třech letech lákat turisty masivní internetovou reklamní kampaní. Stát bude asi 50 milionů korun, řekla ředitelka Pražské informační služby – Prague City Tourism (PIS) Nora Dolanská. Přesná podoba kampaně by měla být známa na začátku roku. Případné turisty by mohla oslovovat na sociálních sítích, oblíbených vyhledávačích i dalších celosvětově populárních webových stránkách.

18.11.2013 1
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jiří Kopáč

„Chceme oslovit především klientelu, která o návštěvě Prahy uvažuje, nedokáže se ale rychle rozhodnout," řekla Dolanská. PIS v nejbližší době vypíše výběrové řízení na mediální agenturu, která připraví takzvaný média plán. V něm navrhne podobu kampaně. Vítěz by měl být znám pravděpodobně v únoru.

Kampaň bude trvat tři roky, většinu peněz do ní PIS investuje příští rok, kdy se počítá například s tvorbou reklamních spotů.

Vedení PIS bude pravidelně dostávat informace, jak je kampaň úspěšná. V jejím průběhu se tak bude například rozhodovat, na kterou část internetu se více zaměřit. „Abychom účelně využili prostředky, které od pražského magistrátu dostáváme," poznamenala Dolanská. Peníze na kampaň chce PIS vzít z úspor z minulých let.

Praha chce lákat movitější zákazníky

„Těšíme se, že se vrátí klientela z klasických evropských destinací," řekla Dolanská. Cílem kampaně podle ní nebude přilákat do Prahy více turistů, ale především movitější zákazníky, kteří v Praze zůstanou déle a utratí více peněz například za služby.

Připomněla tak často kritizované ceny ubytování v hlavním městě. V rámci konkurenčního boje hotelů je mnohdy možné sehnat i pětihvězdičkové ubytování za ceny, které jinde v Evropě turisté zaplatí za průměrné pokoje. Do Prahy pak přijíždějí chudší cizinci.

PIS má roční rozpočet 36 milionů korun a provozuje mimo jiné turistická informační centra. Zároveň pod ni spadá i takzvaná kongresová turistika. Prodejem map, upomínkových předmětů a dalších produktů si ročně vydělá 15 až 20 milionů korun.

Autor: ČTK

18.11.2013 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:
Ilustrační foto.

Daňové úlevy: odběr krve tři tisíce korun, za registraci nic

Ilustrační foto
19

Ovlivní Trump byznys s českým chmelem v USA?

Boxer míchá bitvou o palác

INFOGRAFIKA - Ještě před pár měsíci poměrně populární francouzský premiér Manuel Valls dostal tento víkend pořádný políček. V prvním kole socialistických primárek skončil překvapivě až druhý za svým vyzývatelem Benoitem Hamonem.

Ruské ženy oživují pohanské tradice

Moskva - "Koňská hlava značí muže," říká Jekatěrina Kostrikinová sledující teplý vosk, jak tuhne ve sklenici studené vody. V jejím moskevském bytě se několik kamarádek snaží poznat svou budoucnost za pomoci pohanských tradic, píše agentura AFP.

AKTUALIZOVÁNO

Revoluce v F1 dle nového vlastníka. Boss Ecclestone po 40 letech končí

Formule 1 a Bernie Ecclectone? Spojení, které k sobě neodmyslitelně patřilo posledních 40 let. Teď je ale konec. Šestaosmdesátiletý Brit, jenž z královské motoristické třídy vytvořil miliardový byznys, potvrdil spekulace britských médií a v čele formule 1 opravdu skončil. Nový vlastník seriálu F1 Liberty Media uvedl, že Ecclestonea nahradil Chase Carey.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies