Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Praha bude lákat turisty masivní reklamní kampaní za 50 milionů

Praha - Praha bude v příštích třech letech lákat turisty masivní internetovou reklamní kampaní. Stát bude asi 50 milionů korun, řekla ředitelka Pražské informační služby – Prague City Tourism (PIS) Nora Dolanská. Přesná podoba kampaně by měla být známa na začátku roku. Případné turisty by mohla oslovovat na sociálních sítích, oblíbených vyhledávačích i dalších celosvětově populárních webových stránkách.

18.11.2013 1
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jiří Kopáč

„Chceme oslovit především klientelu, která o návštěvě Prahy uvažuje, nedokáže se ale rychle rozhodnout," řekla Dolanská. PIS v nejbližší době vypíše výběrové řízení na mediální agenturu, která připraví takzvaný média plán. V něm navrhne podobu kampaně. Vítěz by měl být znám pravděpodobně v únoru.

Kampaň bude trvat tři roky, většinu peněz do ní PIS investuje příští rok, kdy se počítá například s tvorbou reklamních spotů.

Vedení PIS bude pravidelně dostávat informace, jak je kampaň úspěšná. V jejím průběhu se tak bude například rozhodovat, na kterou část internetu se více zaměřit. „Abychom účelně využili prostředky, které od pražského magistrátu dostáváme," poznamenala Dolanská. Peníze na kampaň chce PIS vzít z úspor z minulých let.

Praha chce lákat movitější zákazníky

„Těšíme se, že se vrátí klientela z klasických evropských destinací," řekla Dolanská. Cílem kampaně podle ní nebude přilákat do Prahy více turistů, ale především movitější zákazníky, kteří v Praze zůstanou déle a utratí více peněz například za služby.

Připomněla tak často kritizované ceny ubytování v hlavním městě. V rámci konkurenčního boje hotelů je mnohdy možné sehnat i pětihvězdičkové ubytování za ceny, které jinde v Evropě turisté zaplatí za průměrné pokoje. Do Prahy pak přijíždějí chudší cizinci.

PIS má roční rozpočet 36 milionů korun a provozuje mimo jiné turistická informační centra. Zároveň pod ni spadá i takzvaná kongresová turistika. Prodejem map, upomínkových předmětů a dalších produktů si ročně vydělá 15 až 20 milionů korun.

Autor: ČTK

18.11.2013 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:
Ilustrační foto.
AKTUALIZOVÁNO
15

K útoku nožem v Rusku se přihlásil Islámský stát

Grace Mugabeová a Robert Mugabe
4

Mugabeová získala imunitu, Jižní Afrika přerušila letecké spojení

Dýmkař Krška: Dělám pocitové dýmky. Řídím se hlavně kresbou dřeva

Výrobě dýmek se Karel Krška z Drnovic věnuje už sedmadvacet let. I po takové době nepovažuje jejich vyřezávání za rutinu. „Každý kousek je originál. Vše dělám ručně a každý kus dřeva mě jinak inspiruje. Možná proto mě práce pořád baví,“ pochvaluje si devětačtyřicetiletý muž.

První burčák je v prodeji. Jak poznat ten pravý? Zákazník nemá šanci, říká vinař

/ANKETA/ - Hrozny už pomalu dozrávají a s blížícím se vinobraním začíná i burčáková sezóna. Zatímco někteří vinaři čekají s výrobou burčáku na začátek září, jiní už prodávají.

Libanon a Sýrie zahájily ofenzivu, chtějí vyčistit hranice od islamistů

Hnutí Hizballáh spojilo své síly se syrskými vládními jednotkami s cílem zbavit pohraniční oblasti posledních bojovníků Islámského státu. Libanonskou armádu v této operaci podporují i Američané.

Z kauzy uplácení se někteří stíhaní lékaři mohou vyplatit

V kauze údajného uplácení lékařů ze strany distributorů léků policie obvinila zhruba 200 lidí. Někteří z doktorů se mohou stíhání vyhnout, pokud zaplatí jedenapůlnásobek přijatých úplatků na odškodnění obětí trestných činů. Naopak část distributorů policie stíhá jako organizovanou zločineckou skupinu. Hrozí jim přísnější tresty, a to dva až deset let vězení.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení