VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Praha bude lákat turisty masivní reklamní kampaní za 50 milionů

Praha - Praha bude v příštích třech letech lákat turisty masivní internetovou reklamní kampaní. Stát bude asi 50 milionů korun, řekla ředitelka Pražské informační služby – Prague City Tourism (PIS) Nora Dolanská. Přesná podoba kampaně by měla být známa na začátku roku. Případné turisty by mohla oslovovat na sociálních sítích, oblíbených vyhledávačích i dalších celosvětově populárních webových stránkách.

18.11.2013 1
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jiří Kopáč

„Chceme oslovit především klientelu, která o návštěvě Prahy uvažuje, nedokáže se ale rychle rozhodnout," řekla Dolanská. PIS v nejbližší době vypíše výběrové řízení na mediální agenturu, která připraví takzvaný média plán. V něm navrhne podobu kampaně. Vítěz by měl být znám pravděpodobně v únoru.

Kampaň bude trvat tři roky, většinu peněz do ní PIS investuje příští rok, kdy se počítá například s tvorbou reklamních spotů.

Vedení PIS bude pravidelně dostávat informace, jak je kampaň úspěšná. V jejím průběhu se tak bude například rozhodovat, na kterou část internetu se více zaměřit. „Abychom účelně využili prostředky, které od pražského magistrátu dostáváme," poznamenala Dolanská. Peníze na kampaň chce PIS vzít z úspor z minulých let.

Praha chce lákat movitější zákazníky

„Těšíme se, že se vrátí klientela z klasických evropských destinací," řekla Dolanská. Cílem kampaně podle ní nebude přilákat do Prahy více turistů, ale především movitější zákazníky, kteří v Praze zůstanou déle a utratí více peněz například za služby.

Připomněla tak často kritizované ceny ubytování v hlavním městě. V rámci konkurenčního boje hotelů je mnohdy možné sehnat i pětihvězdičkové ubytování za ceny, které jinde v Evropě turisté zaplatí za průměrné pokoje. Do Prahy pak přijíždějí chudší cizinci.

PIS má roční rozpočet 36 milionů korun a provozuje mimo jiné turistická informační centra. Zároveň pod ni spadá i takzvaná kongresová turistika. Prodejem map, upomínkových předmětů a dalších produktů si ročně vydělá 15 až 20 milionů korun.

Autor: ČTK

18.11.2013 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:
Žižkovský vysílač v Praze
20

Nové televizní vysílání startuje od března

Sedmiramenný svícen, symbol židovství
DOTYK.CZ
7

Izraelci spočítali židy v okolí Trumpa. Na výročí šoa

Silný vítr povalil skleněnou stěnu na dálnici u Bezděčína

Silný vítr v noci na pátek zasáhl také Mladoboleslavsko. Podle Jaroslava Gabriela, mluvčího středočeských hasičů, vyjížděly jednotky k celkem dvanácti mimořádným událostem. Vše se obešlo bez zranění lidí.

EUC koupila od Homolky firmu poskytující nadstandardní péči

Praha - Skupina EUC (dříve Euroclinicum), která v Česku provozuje mimo jiné síť poliklinik a laboratoři, koupila za 50,5 milionu korun firmu Homolka Premium Care, která se specializuje na poskytování nadstandardní individuální zdravotní péče. Prodej akcií firmy je součástí likvidace společnosti Holte, která je dceřinou společností Nemocnice Na Homolce. Ve čtvrtek o tom informovala mluvčí nemocnice Martina Dostálová.

AKTUALIZUJEME

Poslední exploze se ozvala večer, do Poličky přijela obrněná technika z Vrbětic

V Poličce po včerejších expolozích trinitrotoluenu v nedalekých strojírnách stále není bezpečno. Na místo přiletěl policejní vrtuklník s termovizí, který bude monitorovat místo výbuchů. Pokud vyhodnocená data ukáží, že další detonace již nehorzí, vyrazí na místo pyrotechnici.

Rodičům vadí povinná předškolní docházka

V názorech na novou povinnost nechat zapsat budoucí prvňáčky do mateřských škol se rodiče předškoláků a učitelé neshodnou. Stejně jako u další možnosti učit dítě doma, ale počítat s tím, že bude muset absolvovat přezkoušení, zda je stejně připravené jako jeho vrstevníci navštěvující školky. Povinná předškolní docházka začíná platit od září letošního roku.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies