VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Pražští strážníci spustí nábor na 119 pracovních míst

Praha – Pražská městská policie spustí na začátku nového roku náborovou kampaň na obsazení 119 volných míst. Opět by tak mělo přibýt strážníků v ulicích. V rozhovoru to řekl ředitel strážníků Eduard Šuster.

4.1.2014
SDÍLEJ:

Městská policie Praha vstoupí do nového roku 2014 s velkou náborovou kampaní, jejímž cílem je přijmout přes sto nových strážníku a strážnic pro přímý výkon služby v ulicích. Na snímku představuje novou kampaň ředitel pražských strážníků Eduard Šuster Foto: Pražský deník/Milan Holakovský

„Vycházíme z koncepce, kterou v září schválilo zastupitelstvo hlavního města," uvedl ředitel. Od října se zacvičuje 42 nových strážníků. Z návrhu vyplývá, že v letošním roce zaměstnávala městská policie 2443 lidí, v příštím roce by jich mělo být 2520. Průměrný plat se pohybuje kolem 29.000 korun.

Reklama upozorňující na nábor strážníků se v prvních lednových dnech objeví na pracovních serverech, úřadech práce i v ulicích třeba ve světelných vitrínách, na středních školách nebo v MHD. „V metru poběží třicetivteřinové reklamní spoty," uvedl ředitel. Městská policie si na přípravu kampaně nenajala agenturu, jak bylo v minulosti zvykem. Vše zajistili zaměstnanci v rámci pracovní náplně.

Šuster po svém nástupu do funkce snížil počet náměstků, dalších vedoucích pracovníků i úředníků. Od začátku září tak na úkor úřednických pozic přibylo v ulicích 170 strážníků. Změny se dotkly 250 pracovních míst, což je deset procent z celkového počtu zaměstnanců městské policie. Od začátku února navíc zruší 25 pracovních míst na obvodních ředitelstvích. Půjde i o místa vedoucích pracovníků.

Ředitel se dřív řekl, že se takto snaží napravit přebujelost, která v městské policii byla v minulosti. Účelem je podle něj napravit dosavadní nesystémový stav, kdy někteří vedoucí šéfovali pouze jednomu nebo dvěma podřízeným. Smyslem je dostat co možná největší počet zaměstnanců do přímého výkonu služby, a zlepšit tak bezpečnostní situaci v Praze.

Městská policie se pod vedením Šustera zbavila nepotřebného vybavení, vrátila hlavnímu městu hummery, vznášedlo a desítky zbraní. Na příští rok plánuje výběrová řízení, mimo jiné na některé služby a vybavení.

Autor: ČTK

4.1.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Derby Slavia - Sparta
52

Jako utržení ze řetězu. Slavia a Sparta byly na lovu v cizině

Vlakové nádraží v Brně-Židenicích.
18

Dopravní uzel? Židenické nádraží může převzít část vlaků z přetíženého hlavního

Česko zasáhly rozsáhlé kybernetické útoky, původci požadují výkupné

Aktuální vlna kybernetických útoků, jejichž původci požadují výkupné za odšifrování napadených zařízení, postihla i Česko. Aktuálně je země podle antivirové společnosti Eset devátým nejvíce zasaženým státem. Útoky, které odpoledne postihly Ukrajinu, se začaly šířit do dalších zemí. Antivirová firma Kaspersky Lab zatím celosvětově zaznamenala zhruba 2000 napadených uživatelů.

Pohledem Stanislava Šulce: Kouzelný bankomat

Bankomat slaví abrahámoviny. Podle různých anket jde o jeden z nejdůležitějších vynálezů minulého století a dodejme, že také jeden z nejkouzelnějších. Krom toho, že definitivně odtrhnul člověka od nutnosti mít peníze doma ve štrozoku, kouzelný je také proto, že se za těch pět desítek let takřka nezměnil.

Mizérie. Úroda ječmene je oproti loňsku poloviční, schnou i další obiloviny

Mizerná. Tak označil letošní sklizeň ozimého ječmene předseda Okresní agrární komory na Břeclavsku Antonín Osička. V okrese odhaduje kvůli velkému suchu propad v průměru o čtyřicet procent. „Máme posečených asi padesát hektarů a výnos se pohybuje mezi dvěma a třemi tunami na hektar. U jarních ječmenů to nebude lepší. A podobně špatné to bude i u pšenice. Obilí nedozrálo a uschlo," řekl Osička s tím, že loni byl v okrese průměrný výnos ozimého ječmene 5,1 tuny na hektar.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies